Vuurwerk Orthen

Dat is op zijn minst gezegd jammer, jullie kunnen er weinig aan doen. Hopelijk leert Rubro bij deze dat ze groter in mogen kopen.

Gelukkig zijn er meerdere toppers, ik ben erg benieuwd naar de 2 collecties die er nog bij komen . :)

Klopt inderdaad Teun, ik zit zelf te denken om China by Night als vervanging te gaan pakken. Maar goed, er komen wellicht nog 2 top merken bij en ik ben erg benieuwd naar de actie van 13 December!

Al met al dus nog even afwachten, we komen hoe dan ook vanuit het zuiden van het land naar vuurwerk Orthen (2x) , voor de demo en vervolgens voor de bestelling af te halen.

Ik heb er zin in! Een mooi assortiment, daar kan het ontbreken van het buurtassortiment niks aan veranderen!

Marchel in het topic van Buurtassortiment word door Wim gezegd dat ze nog wel een enkele hebben staan. Misschien even snel iets regelen dan maar?

En kan je ons anders misschien wat vertellen over de 2 collectie die er nog bij kunnen komen? Om het verdriet te verwerken. :cry:

:p

Marchel in het topic van Buurtassortiment word door Wim gezegd dat ze nog wel een enkele hebben staan. Misschien even snel iets regelen dan maar?

En kan je ons anders misschien wat vertellen over de 2 collectie die er nog bij kunnen komen? Om het verdriet te verwerken. :cry:

:p

Ik kan er zelf nog weinig over vertellen aangezien we nog in overleg zijn.

Wat betreft het buurtassortiment heb ik doorgegeven aan Gilbert even contact op te nemen met Rubro want als toonaangevend verkooppunt moet je alles op alles zetten om waar te maken waar je voor staat.

Wat betreft de 13dec actie.
Deze staat los van de freakactie daar er ook met die actie wat leuks te behalen valt.

grtz

Wie waren eigenlijk de twee winnaars van de workshop bij Royal, die Vuurwerk Orthen vorig jaar weggaf? Heb die namen of nicknames hier volgens mij nooit zien verschijnen, ben ik wel benieuwd naar!

Wie waren eigenlijk de twee winnaars van de workshop bij Royal, die Vuurwerk Orthen vorig jaar weggaf? Heb die namen of nicknames hier volgens mij nooit zien verschijnen, ben ik wel benieuwd naar!

Dit is verder zonder succes afgesloten daar de personen niet zijn gekomen.

Marchel,

wanneer denk je dat die 2 laatste merken bekend zijn?

Ik wil graag bestellen, waar ik ben bang dat ik dan wat mooie dingen mis ga lopen!

Vuurwerk is het mooiste werk van december!

Ik zie dat het buurtassortiment van de site is gehaalt.
Betekend dit dat jullie hem (nog) niet aanbieden omdat jullie dat niet met zekerheid kunnen doen, of verkopen jullie hem totaal niet?

En is het misschien een idee om de Hypnotised, Wordelfull World, Thunder King, Messiers, Golden Willow en/of Apollo toe te voegen aan de Zena NL serie?

En is het geen optie om de 20sh cakes uit het 20 shots assorted van Zena los te verkopen. De Silver Willow en Crackling Willow zijn toppers, maar nu moet je gelijk het hele pakket kopen.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat het buurtassortiment van de site is gehaalt.
Betekend dit dat jullie hem (nog) niet aanbieden omdat jullie dat niet met zekerheid kunnen doen, of verkopen jullie hem totaal niet?

En is het misschien een idee om de Hypnotised, Wordelfull World, Thunder King, Messiers, Golden Willow en/of Apollo toe te voegen aan de Zena NL serie?

En is het geen optie om de 20sh cakes uit het 20 shots assorted van Zena los te verkopen. De Silver Willow en Crackling Willow zijn toppers, maar nu moet je gelijk het hele pakket kopen.

Het buurtassortiment is na bevestiging vanuit Rubro uit het assortiment gehaald.
Wat betreft zena,Dit kan niet worden aangevuld daar wij de producten voeren die gbv heeft over genomen.

grtz

Welke extreme salute verkopen jullie? Van Wolff of vuurwerktotaal?
En hoe zit dat met de afname van een karton, 6 verschillende versies?

Welke extreme salute verkopen jullie? Van Wolff of vuurwerktotaal?
En hoe zit dat met de afname van een karton, 6 verschillende versies?

Onze Barely legal collectie komt van Wolf af.
Maar het is nog niet bekend wat de effecten zijn en diversiteit per karton.
Dit probeer ik z.s.m. te achterhalen.

grtz

Laatst bewerkt:
Zou het mogelijk zijn dat als je voor 1000euro besteld er nog een paar procent boven op komt?

Ben je niet tevreden met de kortingen die je krijgt?
Vind het erg raar, maar vooral verwend als je die vraag gaat stellen, maarja iedereen zijn mening.

Ik ben erg benieuwd wanneer de freaks site helemaal klaar is en wanneer we alle informatie hebben om onze bestelling rond te krijgen. Het is al bijna de laatste maand van het jaar dus ik denk dat iedereen zit te popellen om te bestellen. :)

@Teun48
Het verwend snap ik even niet het was gewoon een vraag?
En het was zelfs geen vraag van mij maar van een vriend die geen acount heeft op dit forum.

Voor de rest is het zeker een mooie korting en hoop dat de site snel klaar is!

Die jongen moet begrijpen dat ie idd een beetje verwend is om dan nog te vragen naar eventuele korting erbij.
Deze korting krijg je gewoon, die vriend moet er blij mee zijn dat ie korting krijgt.
Er zijn ook winkels waar je pas vanaf de €1000 35% krijgt, maar Orthen doet dit netjes vanaf €500.

Ik zal hem het laten lezen.
Hopelijk dat jullie nu niet zo over me denken maarja.

@ontopic
Site ziet er al goed uit en wordt voortdurend bijgewerkt dus ik kijk er elkedag wel een keer of 2 op:D

Back
Bovenaan