Vuurwerk Orthen

Willow Blaster inderdaad gratis box, hier ook. 1 product was niet beschikbaar hoe ik hem besteld had, wel top vervangers gekregen daarvoor. Stonden zo weer buiten. Het was om 5:30 in ieder geval lekker rustig. Bedankt voor de service!

Top geregeld weer! Alles stond klaar en was zo weer buiten, 4 kleine potjes van een paar euro waren niet geleverd, vervangers of geld terug was de oplossing

Een transbomber kan je niet vervangen

Tuurlijk kun je een transbomber wel vervangen, transbomber begint saai te worden ;)

deze avond bij Orthen geweest en bij Graafsewijk, 1 artikel miste ik bij de ene winkel maar kon ik heel simpel ophalen bij de ander. Goed geregeld dus.
Eventjes wachten en een leuk gesprek gehad met de medewerkers, vanwege de acties blijf ik hier terug komen.

Wat wel opvalt is dat 80% van de collectie is uitverkocht, slechte levering of slechte voorraadbeheer is mij onduidelijk. Het kan niet voorkomen dat als ik iets 2 maanden geleden bestelt heb dit aan de willekeurige buurman tijdens de losse verkoop meegegeven wordt, maar goed uiteindelijk netjes opgelost.

Tot volgend jaar

Tuurlijk kun je een transbomber wel vervangen, transbomber begint saai te worden ;)

deze avond bij Orthen geweest en bij Graafsewijk, 1 artikel miste ik bij de ene winkel maar kon ik heel simpel ophalen bij de ander. Goed geregeld dus.
Eventjes wachten en een leuk gesprek gehad met de medewerkers, vanwege de acties blijf ik hier terug komen.

Wat wel opvalt is dat 80% van de collectie is uitverkocht, slechte levering of slechte voorraadbeheer is mij onduidelijk. Het kan niet voorkomen dat als ik iets 2 maanden geleden bestelt heb dit aan de willekeurige buurman tijdens de losse verkoop meegegeven wordt, maar goed uiteindelijk netjes opgelost.

Tot volgend jaar
Ik wordt daar ook al jaren super geholpen! Helaas hadden ze vanochtend alleen bij Orthen mijn Tomahawk meegegeven die eigenlijk bij Tolburg opgehaald moest worden. Aangezien er voor die box niet echt een vervanger is zouden ze het gaan regelen. Maar wacht nu nog steeds op het telefoontje dus morgen zelf maar weer helemaal voor terug gaan rijden.

Kreeg hier ook al een halve attack. De laatste 2x tb halen (niet bij Orthen) niet uitgeleverd. Dit jaar moet die er gewoon weer komen :D

Prima geholpen vandaag laat in avond. Bestelling was compleet, zelfs me Katan 19 shots voor 100:D. De gratis box actie was voor mij niet aantrekkelijk genoeg, maar heb bij de verschillende winkels toch leuk kunnen shoppen.

Prima geholpen vandaag laat in avond. Bestelling was compleet, zelfs me Katan 19 shots voor 100:D. De gratis box actie was voor mij niet aantrekkelijk genoeg, maar heb bij de verschillende winkels toch leuk kunnen shoppen.

Hoelaat was je aanwezig? Toevallig rond 21:15?

iig top service van deze mannen en dames, netjes de order klaargezet, doorgenomen en afgetekend. Dank u zeer!

Klopt ja.
Jij miste 1 artikel, wilde je geld terug, witte auto?:D

Neen eentje terug de blauwe auto :wink: Jullie waren druk met sjouwen ofniet, stonden achter de witte auto correct? iig ik had een flinke bestelling , ben paar keer heen en weer gewandeld haha

Back
Bovenaan