Het grote toppers en floppers topic 2020-2021

toppers : luypaers blokken. en al het funke cat 1. fullhouse pakket van wolff.

floppers: crackle shock van gbv. al het lesli cat 1. crackle fonteinen die in het fullhouse pakket zaten van wolff.

Ik vond over het algemeen al het cat 1 wat ik had wel prima, over het algemeen prima kwaliteit met wat uitschieters naar boven en beneden. Lees hier vaak dat Lesli niet bijzonder goed uit de verf kwam, maar had alleen de knetterlinten en die deden het prima.

Verder vond ik de popcorn fontein echt een geniaal ding. Had er vorig jaar twee gekocht en die nog over. Die gaan er dit jaar weer komen iig! Daarnaast ga ik toch ook best weer wat cat1 halen. Is gewoon erg leuk stookspul voor het nieuwe overdag stoken :D

Toppers
Heron Magnum box - verschillende shapes, mooi uitgevoerde effecten, net een profbox
Pangu Brasilian box - erg grote effecten en goed uitgewerkt, om van te genieten
Funke cracker fontänen - heel veel chaos voor een schappelijke prijs

Geen floppers dit jaar, top oud & nieuw gehad :)

Tijdens deze jaarwisseling doe ik niet aan toppers en floppers. Was enorm blij met alles wat de lucht in ging.

Dat had ik nou ook. Alhoewel ik sowieso geen floppers had, alles wat ik had was met grote zorg uitgekozen en of bewaard van andere jaren :wink:

Ach heren en vrouwen, toppers of floppers, was elk lontje dit keer niet super fijn?
Of het nou sterretjes, morning glories, cat 1, 2 of 3 was, was gewoon weer genieten.

Hier netjes gebleven met cat 1, en zo genoten van mijn kids die lekker cat 1 aan het stoken waren (8 jaar, tweeling)

Toppers

1.2 Total Event Box (Broekhoff)
Extreme Mixed Caliber (Broekhoff)
Cracker Fontänen (Funke)
Cuckoo Cuckoo (Funke)
Cuban Crocodile (Luypaers)
Geysir kaliber C (Funke)
Helgafell,Eldborg en de Hekla (Zena/Thor). Waarom de Katla er niet bij zat is mij een raadsel, waarschijnlijk vergeten.

Het Cat 1 vuurwerk wat ik had was dikke prima,waren voornamelijk oude batches die gewoon goed presteerde.

Floppers
Gelukkig geen last van gehad.

Dit jaar een bescheiden collectie ivm het vuurwerkverbod.

Toppers:
Transbomber deed het wederom geweldig in de straat.
Dragon box 3 erg mooi, lekker tempo en cake 4 wat een knaller!

Flop:

dragon box 1 stopte er helaas halverwege cake 2 mee. Moest hem daardoor aan de reseverelont aansteken.
verder wel leuke effecten maar verpest toch een beetje de box.

Toppers

1.2 inch Total Event box
400 shots Total Display show
Thunder Crown 60 shots
Triple X
Tailgate fan
Mega Mine
Crystal Crackling (Beste fontijnen Ever)

Flop
Mythology display box

Back
Bovenaan