[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is dit wat momenteel in de bunkers staat of vrijgekomen is door annuleringen. Almere Haven heeft al jaren het complete assortiment van o.a. Evo en St8ment dus komt nog wel het nodige online.

Dit klopt wat er nu op de site staat is of vrij gekomen en OP=OP in de bunker outlet.

Inmiddels is er al veel weg weer van de outlet artikelen en deze komen ook niet meer terug.

Kun je 30e wel uitleveren van cat. 1 i.v.m. lockdown die verlengd wordt met 3 weken dan zit je op 2 februari als ze dat dinsdag bekend maken?

Kun je 30e wel uitleveren van cat. 1 i.v.m. lockdown die verlengd wordt met 3 weken dan zit je op 2 februari als ze dat dinsdag bekend maken?

Ja dat klopt ik kreeg het net ook door via de ap ik wacht even wat dinsdag bekend wordt gemaakt.

Wie weet mogen de winkels nog niet open maar wel een afhaalbalie hebben.

Dennis

Komen van vulcan de mini vesuves, 5 fontaines amain, en 4 fountains ook nog in de cat. 1 shop?

Hoi Robin

Deze zijn uitverkocht en zullen niet meer terug komen Vulcan heeft eenmalig deze artikelen naar nederland gehaald in CAT1.

Dus alleen deze 2 artikelen die op de webshop staan zijn beschikbaar ook de laatste OP=OP

Eerste bestelling hier ooit geplaatst, kon het niet weerhouden zie nu al goede producten staan. Bedankt Vuurwerk Almere Haven.

En gelijk nog even 1 vraagje, komt bushwacker van eurostar er nog?

Iedergeval ben ik blij dat ik deze stap gezet hrb

Even een Vraag

Hansie pansie f1 daar was intresse in ?

En in de funke artikelen ?

Silverfontänen f1
Silberturm f1 fonteinen
Starkids f1

Original Meter Pakket

Even een Vraag

Hansie pansie f1 daar was intresse in ?

En in de funke artikelen ?

Silverfontänen f1
Silberturm f1 fonteinen
Starkids f1

Original Meter Pakket

Ik heb interesse in vrijwel al het cat 1 van Funke! Maar ik mis nu vooral nog de Geysir Kaliber A, Kugelblitz silber (knetterballen) en eventueel de andere twee kleuren luftheulers (blauw/silber en rood) :yes:. Ben benieuwd wat er nog bij komt de komende tijd! Ik kom sowieso al een keertje bij je langs dus iets aan een bestaande bestelling toevoegen is natuurlijk altijd leuk!

Goede avond

Ik heb zojuist een mail verstuurd naar iedereen die een order had staan voor eind januari op CAT1 gebied.

Tevens heeft iedereen ook meteen een aangepaste datum gekregen en een nieuwe ophaal bon.

Zo als in de mail ook beschreven kunnen we eerder open dan gaan we dat zeker doen voor afhaal.

Sorry het is niet anders maar ik hou jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan