Grizmo Raizor
VWC lid
Wat ik wel altijd van hun top vind is dat ze je een gratis compound geven bij het bestellen van 3 andere compounds. Zelf heb ik hier nooit gebruik van gemaakt, de laatste keer dat ik daar iets heb besteld is denk ik een jaar of 6-7 geleden.. Enfin, gezien de reacties hierboven ben ik toch maar eens even gaan kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het is inderdaad een stuk minder interessant, niet echt een assortiment om warm van te worden. Waar ik wel verrast door werd is dat ze een Surrex bak aanbieden, Ultimate Redemption, oorspronkelijk een 100 shots 30mm bak, echter hebben ze daar een foutje gemaakt en 256 shots erbij gezet, waarschijnlijk hebben ze dan ook de prijs daarop gebaseerd gezien deze... schrik niet, bijna 300 euro moet kosten. Ik hoop van harte dat ze zichzelf niet op die manier de nek omdraaien, want de reacties zijn niet echt heel positief te noemen. Ik weet niet waardoor dit komt, maar Marchel is waarschijnlijk minder betrokken, nu hij druk bezig is met andere zaken, zoals Evolution in de US op de markt te brengen. Ik wil sowieso beide heren, Gilbert en Marchel iig heel veel succes wensen en hoop dat het straks zakelijk weer top gaat en dat de freaks dit weer terug kunnen zien in het aanbod. Het zou zonde zijn als de freaks dadelijk massaal wegblijven, iets wat ik Orthen (Gilbert) totaal niet gun. Wie weet dat ik volgend jaar iets bij hem bestel.