Vuurwerk Orthen

Wat ik wel altijd van hun top vind is dat ze je een gratis compound geven bij het bestellen van 3 andere compounds. Zelf heb ik hier nooit gebruik van gemaakt, de laatste keer dat ik daar iets heb besteld is denk ik een jaar of 6-7 geleden.. Enfin, gezien de reacties hierboven ben ik toch maar eens even gaan kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het is inderdaad een stuk minder interessant, niet echt een assortiment om warm van te worden. Waar ik wel verrast door werd is dat ze een Surrex bak aanbieden, Ultimate Redemption, oorspronkelijk een 100 shots 30mm bak, echter hebben ze daar een foutje gemaakt en 256 shots erbij gezet, waarschijnlijk hebben ze dan ook de prijs daarop gebaseerd gezien deze... schrik niet, bijna 300 euro moet kosten. Ik hoop van harte dat ze zichzelf niet op die manier de nek omdraaien, want de reacties zijn niet echt heel positief te noemen. Ik weet niet waardoor dit komt, maar Marchel is waarschijnlijk minder betrokken, nu hij druk bezig is met andere zaken, zoals Evolution in de US op de markt te brengen. Ik wil sowieso beide heren, Gilbert en Marchel iig heel veel succes wensen en hoop dat het straks zakelijk weer top gaat en dat de freaks dit weer terug kunnen zien in het aanbod. Het zou zonde zijn als de freaks dadelijk massaal wegblijven, iets wat ik Orthen (Gilbert) totaal niet gun. Wie weet dat ik volgend jaar iets bij hem bestel.

Nog freaks die hier langs gaan?
erg weinig tot geen activiteit meer bij Orthen?
Freak aanbod is ook niet meer wat het ooit geweest is erg jammer

100% dat ik hier langs ga. Het aanbod is niet uitgebreid maar veel spul wat ze aanbieden heeft een hele nette prijs. Daarnaast fijne mensen en een goede service. Onder andere onderstaande is scherp geprijsd.
Tomahawk 175 euro
Noi-Z 149 euro
Hakutaku Box 119 euro

Maar eigenlijk veel meer.. Ik heb wat leuke producten gepakt.

Wat ik wel altijd van hun top vind is dat ze je een gratis compound geven bij het bestellen van 3 andere compounds. Zelf heb ik hier nooit gebruik van gemaakt, de laatste keer dat ik daar iets heb besteld is denk ik een jaar of 6-7 geleden.. Enfin, gezien de reacties hierboven ben ik toch maar eens even gaan kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het is inderdaad een stuk minder interessant, niet echt een assortiment om warm van te worden. Waar ik wel verrast door werd is dat ze een Surrex bak aanbieden, Ultimate Redemption, oorspronkelijk een 100 shots 30mm bak, echter hebben ze daar een foutje gemaakt en 256 shots erbij gezet, waarschijnlijk hebben ze dan ook de prijs daarop gebaseerd gezien deze... schrik niet, bijna 300 euro moet kosten. Ik hoop van harte dat ze zichzelf niet op die manier de nek omdraaien, want de reacties zijn niet echt heel positief te noemen. Ik weet niet waardoor dit komt, maar Marchel is waarschijnlijk minder betrokken, nu hij druk bezig is met andere zaken, zoals Evolution in de US op de markt te brengen. Ik wil sowieso beide heren, Gilbert en Marchel iig heel veel succes wensen en hoop dat het straks zakelijk weer top gaat en dat de freaks dit weer terug kunnen zien in het aanbod. Het zou zonde zijn als de freaks dadelijk massaal wegblijven, iets wat ik Orthen (Gilbert) totaal niet gun. Wie weet dat ik volgend jaar iets bij hem bestel.
Helemaal mee eens, Ik ben hier klant sinds 2015 uit mijn hoofd.
Ik kwam er erg graag en de service was altijd goed, je ging nooit met een twijfel gevoel naar huis! Die gratis box was inderdaad een hele mooie mee pakker! wat ook vrijwel altijd een hele goede bak was.
Het buiten praten met andere freaks tijdens het wachten voor de nachtopening was ook altijd legendarisch, toch bizar hoe daar in enkele uren die bunker een aantal keer over de kop gaat.
al met al leuke herinneringen.

Het is dit jaar helaas een stuk minder kwa freak acties, ga wel met m'n buurman een aantal Immortal gold's ophalen.

Gewoon even de ophaaldagen afwachten en ter plekke regelen. Zijn daar altijd zeer schappelijk en als je er niet uit komt krijg je ongetwijfeld je geld terug. Al blijft het naar die afkeuringen.

Zou gewoon even mailen/bellen, sta je ook niet voor verrassingen als je je vuurwerk gaat halen. Heb zelf gisteravond een mail gestuurd dus even afwachten.

Ik heb gister al meteen wat geregeld met een afgekeurde box per mail. Verliep super soepel. Top bedrijf.

Je kan het beter in de wnkel regelen daar, ik heb nog nooit iemand gehoord die een minder product kreeg. Gilbert is erg schappelijk namelijk.

Fijne winkel dit! Het was niet heel druk dus ik was zo weer weg maar de service is echt top! Hopelijk volgend jaar ook weer mooie producten in de freakactie, misschien de Blitz Bomber of ander mooi spul van Rubro?! ;) En niet te vergeten de vervanger voor de Pirates of the Caribbean, ik kreeg namelijk de Oceans of Lights van FWS. Heel blij mee want dit is zo te zien echt een hele dikke bak!

Zojuist bij Orthen geweest en super dat ze even hebben geholpen alles in de auto te tillen. De gratis box erbij was voor mij de Pangu Cosmopolis! Ben benieuwd.

Voor de afgekeurde Noi-z heb ik Ocean of Lights gepakt aangezien deze ook op mijn lijstje stond. Eindelijk waren de Tomahawks binnen :handsup:

Was hier afgelopen zaterdag nacht. Zo goed als alleen met Gilbert en de bunkermannen. Gezellig en tevens een mooie vervanger gekregen voor de pirates.

Ik probeer met deze winkel in contact te komen, maar op mail wordt al een week niet gereageerd. Heeft iemand een idee hoe ik contact kan krijgen?

Back
Bovenaan