Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Me bestelling is klaar.
2xtube station
2xkarton happy Q (Liefs wou ik er 2 mag dat ging niet) heb nu wel kwam toch ergens geld vandaan)
2xkarton Big 19 (nog snel eentje erbij)
20xfeugo's
4xhappy screamers
6xtyphoon
2xfreedom
1xcruel traction
1xthe miracle
1xthreesome
1xmonster ride
1xhindo rol.

me maat:
2xsilver salute,1xshanghai,1xspeed,1xthe moment,2xhappy screamers,1xshogun warrior,1xserious gold.

Blijft een goede zaak je kan best makelijk je bestelling veranderen. Goede service weer.
Bedankt Patrick V. en De Winkel

Laatst bewerkt:
Idd goeie zaak :-) Volgend jaar kom ik er weer, ondanks het extra rijden. Service en prijs maken wel het verschil.

Cruel traction
Exodus
Cruelty
Hitmen
Stars over Paris
Gold of Thunder
Kiling Arrow

Toch wat meer budget uitgetrokken dan verwacht.. maarja wel echte bang for bucks :cool:

Top bedrijf!!

Onverwacht heb ik op de afhaaldag een crematie waardoor de afhaaltijd moeilijk gaat worden, zonder probleem iets kunnen vervroegen.

Daar houd ik van als mensen/bedrijven met je mee denken:thumbup:

Vandaag mijn bestelling opgehaald bij Patrick en collega's, alles was super geregeld en ik was ook weer snel op de terug weg. Nogmaals bedankt voor de service!!!

Net mijn bestelling opgehaald. Als was top geregeld, karton q thunders uit 2014 gekregen en ct lag ook klaar. Tevens rest van de bestelling samen gecontroleerd alles klopte. Niets anders als lof over deze zaak:)

Mijn moeder heeft het vuurwerk voor me gehaald, was ook erg tevreden over de service en hulp! Toppie! Ook alles binnengekregen + een vervanger voor de final fate

Voor het eerst in Huizen geweest. Prima ervaring. Was vanavond iets te vroeg, maar de vier boxen en twee kartons Big 19 stonden binnen vijf minuten voor mijn neus. Zooitje pyro torches kreeg ik er gratis bij. Volgend jaar weer, als het even kan.

Vanmorgen vroeg alles opgehaald, super geregeld zoals altijd eigenlijk! Alles werd netjes gecontroleerd en stond binnen paar min op de toonbank.

Wel jammer dat die big19 zo rot te tillen is, daar ging mijn rug haha

07:00 uur de bestellingen komen ophalen en tot mijn verbazing was ik binnen 5 minuten uit de winkel.
Ook nog een Return of the Phoenix erbij gekocht.

TOP SERVICE!!
Tot volgend jaar!

Back
Bovenaan