RemcoS
VWC lid
Hi Remco, Was jij dat met die zwarte Alfa die bom vol stond??
Klopt

Dan was jij waarschijnlijk net na mij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hi Remco, Was jij dat met die zwarte Alfa die bom vol stond??
Kloptik was die gene die zo soepel liep
Dan was jij waarschijnlijk net na mij
NIeuwe vvk actie is 20% op hele assortiment, uitgezonder al geldende aanbiedingen?
En gelijk maar aan toevoegen dat de lijst van mij ook helemaal klopt! Ben er blij mee en zie ernaar uit om het te verzilveren. Patrick bedankt voor je tijd, snelle reacties en de mooie prijzen. Top!!
Precies de post die ik wilde sturen. Patrick reageert zeer snel en duidelijk. Bon klopte als een bus.
Wij hebben zoals jullie hebben gelezen in de product topics, helaas ook vernomen van Wolff dat de Crank en de Cruelty afgekeurd zijn.
In afwachting van de details met name over de Cruelty vanwege het batch jaar, wachten wij even af.
Zodra ik precies weet hoe en wat neem ik contact op met een ieder die een Crank/Cruelty heeft besteld en deze niet geleverd krijgt.
Wij hebben zoals jullie hebben gelezen in de product topics, helaas ook vernomen van Wolff dat de Crank en de Cruelty afgekeurd zijn.
In afwachting van de details met name over de Cruelty vanwege het batch jaar, wachten wij even af.
Zodra ik precies weet hoe en wat neem ik contact op met een ieder die een Crank/Cruelty heeft besteld en deze niet geleverd krijgt.