Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Klopt:D ik was die gene die zo soepel liep :P

Dan was jij waarschijnlijk net na mij

Ja klopt, mijn zwarte Seat stond er naast. Jij was druk aan het slepen met je cakes toen ik binnen kwam!! Het zag er uit dat je een mooie collectie bijelkaar had geraapt :)

Net terug uit Huizen! Ik was er tegen 07:30 uur en het was lekker rustig. De drie dozen waren snel gepakt en alles werd goed gecontroleerd. Patrick kwam de Beyonder die ik gisteravond nog had besteld erbij geven. Alles klopte, netjes! Daarna onder het genot van een bakje koffie nog even staan kletsen over vuurwerk en alles daaromheen. Begreep dat de eerste dag beter verlopen is dan vorig jaar. Het is een fijne winkel die gezellig gelegen is in het centum van Huizen en kon dichtbij parkeren. Bedankt Patrick en alle anderen en succes nog even deze dagen! Tot volgend jaar!

Gisteravond ook mijn bestelling opgehaald, van te voren gevraagd of ik misschien 1 product kon ruilen en dat was geen probleem! Goed geregeld weer allemaal, top service! Bedankt en tot volgend jaar :bye::D

Was hier vanmorgen om 7:00 uur om mijn kleine bestelling op te halen, was binnen vijf minuten weer buiten. Bestelling was compleet, zelfs de Final Fate zat bij de bestelling. Top!

Gisteravond mijn "kleine" bestelling opgehaald. Alles perfect verpakt in dozen,geen beschadigingen aan de cake's. Er wordt hier goed omgegaan met vuurwerk,niet smijten met dozen etc.Alles wordt rustig nagekeken of alles compleet is.Goed geregeld!

Echt een aanrader deze zaak!

Mijn verzamelbon klopt als een bus Patrick! Thanks.

Het is een super mooie lijst geworden met 70 producten (de kartonnen en boxen als 1 geteld)
gemiddeld 18,50 per product niet slecht gedaan! En alleen mogelijk geweest dankzij de prachtige aanbiedingen die jij aangeboden heb, het hele jaar door!!

En gelijk maar aan toevoegen dat de lijst van mij ook helemaal klopt! Ben er blij mee en zie ernaar uit om het te verzilveren. Patrick bedankt voor je tijd, snelle reacties en de mooie prijzen. Top!!

En gelijk maar aan toevoegen dat de lijst van mij ook helemaal klopt! Ben er blij mee en zie ernaar uit om het te verzilveren. Patrick bedankt voor je tijd, snelle reacties en de mooie prijzen. Top!!

Precies de post die ik wilde sturen. Patrick reageert zeer snel en duidelijk. Bon klopte als een bus.

Precies de post die ik wilde sturen. Patrick reageert zeer snel en duidelijk. Bon klopte als een bus.

Kan ik het niet anders dan helemaal mee eens zijn! Dit jaar hier een kleinere bestelling geplaatst tov andere jaren omdat ik eens wat andere importeurs wilde proberen. Maar de service bij deze bestelling is zoals elk jaar weer top! :thumbsup:

Wij hebben zoals jullie hebben gelezen in de product topics, helaas ook vernomen van Wolff dat de Crank en de Cruelty afgekeurd zijn.
In afwachting van de details met name over de Cruelty vanwege het batch jaar, wachten wij even af.
Zodra ik precies weet hoe en wat neem ik contact op met een ieder die een Crank/Cruelty heeft besteld en deze niet geleverd krijgt.

Wij hebben zoals jullie hebben gelezen in de product topics, helaas ook vernomen van Wolff dat de Crank en de Cruelty afgekeurd zijn.
In afwachting van de details met name over de Cruelty vanwege het batch jaar, wachten wij even af.
Zodra ik precies weet hoe en wat neem ik contact op met een ieder die een Crank/Cruelty heeft besteld en deze niet geleverd krijgt.

Bedankt, we wachten in spanning af. Heb me namelijk flink verheugd op de cruelty

Jeetje wat zuur voor Wolff. Toch 2 toppertjes... Het zal toch niet weer een decibell verhaal zijn want daar moeten ze mee kappen. 1dB meer of minder.... :angry:

Inmiddels ben ik iets wijzer, iedereen die een of meerdere Cruelty's besteld heeft die zullen deze ook krijgen.
Het betreft alleen de 2016 batch en ik heb de 2015 batch afgelopen jaar ingekocht.

Morgen/vrijdag zal ik iedereen die een/meerdere Crank's besteld heeft mailen!

Back
Bovenaan