Vuurwerk demo,s

Klopt jongens. Demo in Haarlem afgelast. Verkeerde keuze gemaakt want ik heb begrepen dat de demo in Nieuw Vennep wel was doorgegaan.
Veel onbegrip in Haarlem want het was windstil en regende niet.
Ik was er om 19.30 uur.
Om 18.00 uur nog iemand van de organisatie gesproken en die zei dat het voor 95% zeker doorging.
Voor mij even geen Zena Nederland meer. Ik weet niet of er een reply komt maar mij zullen ze niet zien.

Inderdaad, morgen Baarn Crown en donderdag Huizen Proline
Hopen dat deze demo,s wel doorgaan.
:cool:

Voor Baarn staat een grote advertentie in de lokale krant. Ze schijnen daar Broekhof te verkopen. De demo zou 35 minuten duren, dus het lijkt goed.

Voor Baarn staat een grote advertentie in de lokale krant. Ze schijnen daar Broekhof te verkopen. De demo zou 35 minuten duren, dus het lijkt goed.

Yeah. Heb de advertentie inmiddels ook gelezen. Hoop dat ze ook de 200-500 grammers afsteken. Wat ik tot op heden op film gezien heb was mooi, maar niet spectaculair. Wie weet ziet het er in het echt heel anders uit.
Tot vanavond boys en hopen dat de weergoden ons niet in de steek laten.
:cool: :wink:

Inmiddels regent het hier. Donkere wolken pakken samen.
Ben benieuwd of de demo in Baarn doorgaat.
Ik heb na het echec in Haarlem geen zin in weer een tegenvaller door voor niets te gaan.
:sad: :sad:

Gisteren topselection demo in leek

Om eerlijk te zijn vond ik er helemaal niks aan zaten maar 2 of 3 potten die me echt aanspraken maja wie ben ik om dat te zeggen smaken verschillen :D (A) :P

DSCF6195.JPG

DSCF6205.JPG

Overige foto's

Film komt er aan hoor met paar dagen :)

Mooi Gerwin de foto,s. Dus demo is daar doorgegaan?
Ben benieuwd naar je film.
Welke 2a 3 potten zijn naar jouw mening goed?
Kan je daar iets meer over zeggen?
:cool: :cool:

Inmiddels regent het hier. Donkere wolken pakken samen.
Ben benieuwd of de demo in Baarn doorgaat.
Ik heb na het echec in Haarlem geen zin in weer een tegenvaller door voor niets te gaan.
:sad: :sad:

Ben ook zeer benieuwd, regen is intussen flink naar beneden komen zetten, maar misschien kiezen ze vanavond voor een beslissing op het laatste moment, het is tenslotte groot aangekondigd en dus iets wat ze niet snel af willen zeggen als bedrijf.

Tja, en anders is een belletje even van tevoren een oplossing natuurlijk... Ben zelf tijd van tevoren onderweg dus ik kan niet bellen, maar hoor het wel van iemand als er iets bekend is. :wink:

@ Gerwin;
prima foto's, mooi gelukt voor een eerste keer. Daarbij is consumentenvuurwerk ook lastiger qua fotografie naar mijn mening. :wink:

Voor mensen die willen weten of vanavond in Baarn doorgaat.:
Je kan tot 18.00 uur bellen op nummer 035-5486111. winkel Nijhof.
Volgens laatste berichten gaat het door.
Extreme weersveranderingen buiten beschouwingen gelaten.

Show duurt 40 minuten. Crown incl. > 200 gram

Veel plezier allemaal.!!!
:wink: :wink:

Voor mensen die willen weten of vanavond in Baarn doorgaat.:
Je kan tot 18.00 uur bellen op nummer 035-5486111. winkel Nijhof.
Volgens laatste berichten gaat het door.
Extreme weersveranderingen buiten beschouwingen gelaten.

Show duurt 40 minuten. Crown incl. > 200 gram

Veel plezier allemaal.!!!
:wink: :wink:

Oke, dat is al een goed teken. Houd me a.u.b. op de hoogte als je nog iets door krijgt wat niet positief is. :wink:
Tot vanavond voor diegenen die gaan, ik, kruitsnuiver, mantronix en moontan komen sowieso. :D

Hopelijk steken ze een Savant af trouwens, die staat tenslotte op mijn lijstje.

Kom net van de demo van Nijhof in Baarn vandaan.
We hebben het gelukkig droog kunnen houden.
De show was goed, maar wel erg kort vond ik. Circa 20 minuten.
Er werd van Broekhoff het volgende geschoten:

Paradise,Reflex,Zensation,Flash Point, Mantonix,Multibox,Turbobox,Prodigy,Super 4,Crown Cake,Megatronix,Xtra Vaganze.Illiuminatie

Persoonlijk vind ik de Prodigy,Illuminatie,Turbo Box en Xtra Vaganze mooie potten en waar voor het geld.
Zensation is me tegengevallen

Was een slechte demo, enkele leuke producten zoals Moontan al aan gaf, maar de demo zelf was zeer slecht. Commentaar leek nergens op, zat zelfs over producten te praten met een verveelde stem "wat een ding", dat ging over de Mantronix die niet lekker liep en nog wat na schoot ná het volgende artikel.

Heel apart, maar toch weer even lekker vuurwerk gezien en mijn camera getest. Ben redelijk tevreden met deze eerste beelden, maar kan zeker beter. Nu alleen capturen en ben bang dat ik daarvoor eerst een ander kabeltje + aansluiting voor de PC moet aanschaffen, béétje jammer.

Inderdaad Mattenfreak een slechte demo. Duurde vrij kort, slechts 15 minuten.
Als je een demo geeft, doe het dan goed.
En de speaker moet inderdaad de volgende keer een ander zijn.
Slechte informatie gaf die man en net wat mattenfreak zegt: verveeld, zonder bezieling.

Over het vuurwerk zelf: Crown is mooi, dat weten we al jaren. Heb vanavond niet echt iets nieuws gezien.

Mattenfreak, ik hoop dat het gaat lukken met film.
Succes in ieder geval.

Heb ik het stukken beter gehad met mijn proline demo :) dikke 30 minuten en 5 x 500grams potten gezien en die werden per stuk geschoten :) dus ze mooi kunnen zien :D

Ben ook niet naar Scheveningen geweest, weer was te slecht, hele avond veel wind en regen. Heb de gok niet genomen en ben dus lekker bij mn meissie gebleven. Heb overigens wel even een folder ingeleverd :P

Nu op naar een van de volgende demo,s in onze regio:
Proline demo donderdag 14 december om 19.30 uur.

Adresgegevens
Tuincentrum Rebel
Dr. Lelylaan 2
1271 LH HUIZEN
Telefoonnummer: 035-5250221
E-mail: [email protected]
Website: www.tuincentrumrebel.nl

Show wordt gegeven op het terrein van het tuincentrum zelf.

Zelf ben ik dit jaar extra benieuwd naar de nieuwe producten van Proline.
Wat ik tot nu toe gezien heb ben ik heel erg enthousiast over.
Vooral de Mega Steps en The Best of 7 Rows.

Nu op naar een van de volgende demo,s in onze regio:
Proline demo donderdag 14 december om 19.30 uur.

Adresgegevens
Tuincentrum Rebel
Dr. Lelylaan 2
1271 LH HUIZEN
Telefoonnummer: 035-5250221
E-mail: [email protected]
Website: www.tuincentrumrebel.nl

Show wordt gegeven op het terrein van het tuincentrum zelf.

Zelf ben ik dit jaar extra benieuwd naar de nieuwe producten van Proline.
Wat ik tot nu toe gezien heb ben ik heel erg enthousiast over.
Vooral de Mega Steps en The Best of 7 Rows.

Vergeet de demo van woensdag in Soest niet, ook Broekhoff, maar daar kan je meer van verwachten dan in Baarn. Grote dealer, zeer grote collectie en dus ook een mooie demo die ook goed georganiseerd is. :wink:

Zeer zeker niet Mattenfreak. Woensdag 13 december Hooyer te Soest.

Hooyer verkoopt en showt Broekhoff merken: Crown,Dynamic,Phoenix

Voetbalterrein SEC aan de Bosstraat te Soest.
Poorten open 20.00 uur. Show van 20.30 uur tot 21.00 uur.

Website: http://www.hooijervuurwerk.nl/
Emailadres:[email protected]

Ik ben vorig jaar niet bij de demo geweest.
Wel als klant in de winkel vorig jaar. Goede, deskundige en persoonlije bediening, voldoende op voorraad. Topwinkel.

Laatst bewerkt:
ik ben ook geweest in baarn aangezien ik ook in hilversum woon... ik vond het ook erg jammer dat het binnen 18 minuten gebeurt was... er werden wel een aantal leuke cake's ontstoken maar ik vond het een slechte vertoning dat zijn diegene die ook geweest zijn met me eens denk ik...

Ach joh, beter dan de verhalen die ik van vele anderen her en der lees die voor niets naar Scheveningen zijn gegaan.

Ik lag rond die tijd lekker een stukkie verderop baklava te eten met mn vriendin :D

Back
Bovenaan