Vuurwerk demo,s

Ach joh, beter dan de verhalen die ik van vele anderen her en der lees die voor niets naar Scheveningen zijn gegaan.

Ik lag rond die tijd lekker een stukkie verderop baklava te eten met mn vriendin :D

helaas behoor ik ook bij die velen dat was echt een hel....

Zo, de demo van Hasselt zit er weer op, helaas konden Mantronix en Moontan niet mee vanwege overwerk, niets aan te doen helaas.
Was een prima demo, zeer tevreden moet ik zeggen. Mooi geschoten, synchroon schieten is toch wel het mooiste bij een demo natuurlijk, maar ook het omroepen was goed deze avond. Duidelijk wat er werd ontstoken, artikelnummer, naam, effectomschrijving en de prijs werden allemaal genoemd, prima gedaan dus.
Vuurwerkassortiment van de winkel was voornamelijk van Breeschoten de Kruiterij B.V., maar ze hebben ook een boel Wolff Vuurwerk artikelen in de verkoop en zeker de mooiste van de collectie. Er is veel laten zien, goed vuurwerk, mooie afwisseling ook qua merken etc.

Demo was dus geslaagd, filmen en fotograferen ging ook wel prima, maar helaas miezerde het waardoor het allemaal niet helemaal top is. Beetje jammer, maar de regenbui die we kregen toen we daar wegreden hadden we gelukkig dan ook pas in de auto, wat een pokkeweer ineens.

Films komen zo snel mogelijk online! :bye:

Hoi Mattenfreak. Bedankt voor de review.
Ja ontzettend jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik had al eerder gehoord dat ze het daar in Hasselt goed doen.

Kan je op voorhand al vertellen wat in jouw ogen de toppers zijn en de afraders?
Voor de rest wacht ik de films geduldig af.
Succes met monteren.

Was hier in het Gooi trouwens ook slecht weer. Hele avond alleen maar wind en regen.

:cool: :cool:

Hoi Mattenfreak. Bedankt voor de review.
Ja ontzettend jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik had al eerder gehoord dat ze het daar in Hasselt goed doen.

Kan je op voorhand al vertellen wat in jouw ogen de toppers zijn en de afraders?
Voor de rest wacht ik de films geduldig af.
Succes met monteren.

Was hier in het Gooi trouwens ook slecht weer. Hele avond alleen maar wind en regen.

Ja, er waren zoveel toppers, ik heb me voornamelijk gericht op producten van Wolff Vuurwerk aangezien ik die dan ken, maar producten van Ferro bijvoorbeeld waren ook erg mooi. Een top fluitbak is trouwens die colonnade, man wat een geweld geeft dat ding! :D

Sacred World is natuurlijk helemaal top, wel vond ik hem minder "vol/fel" dan op de demo bij Wolff Vuurwerk zelf. Stars Over Paris, Torpedo, Blockbuster, allemaal stuk voor stuk geweldige cakes, welke mij ook opviel was de Roaring Rafting, is een soort kleine versie van de Concerto Rosso, die overigens ook weer top was. :wink:

Nouja, je hoort het al, helemaal goed allemaal, films probeer ik zo snel mogelijk klaar te hebben en hopelijk is het een beetje goede kwaliteit nog zo met die regen. :)

Ok bedankt voor de informatie. Degenen die op voorhand de door jou genoemde cakeshebben besteld kunnen gerust ademhalen. Dat Sacred World minder vol en fel was dan verwacht is jammer. Maar het blijft een geweldige cake voor weinig geld ( in verhouding)

Laatste vraag voor het slapen gaan: De super 500 is die zijn geld waard?

Groetjes

Moontan

Ok bedankt voor de informatie. Degenen die op voorhand de door jou genoemde cakeshebben besteld kunnen gerust ademhalen. Dat Sacred World minder vol en fel was dan verwacht is jammer. Maar het blijft een geweldige cake voor weinig geld ( in verhouding)

Laatste vraag voor het slapen gaan: De super 500 is die zijn geld waard?

Groetjes

Moontan

Super 500 is gigantisch vet, het blijft gewoon een topper en wanneer je het geld ervoor over hebt zou ik het zeker doen, het is geen miskoop in ieder geval. :wink:
Kruitsnuiver was weer geheel overtuigd, die bestelt hem. :wink:

Super 500 is gigantisch vet, het blijft gewoon een topper en wanneer je het geld ervoor over hebt zou ik het zeker doen, het is geen miskoop in ieder geval. :wink:
Kruitsnuiver was weer geheel overtuigd, die bestelt hem. :wink:

Ok. Dat is goed nieuws.
Ik wacht de film af en wie weet wordt ik overtuigd.

Welterusten en op naar de volgende demo: Soest.

Groetjes

Moontan

jep hasselt was geslaagd hoor, gewoon een goed lopende demo. het weer had iets beter kunnen zijn maar je hoort me niet egt klagen ofzo want het vuurwerk was top.

de absulute uitblinkers voor mij waren:

Torpedo van Full Loaded.
Barcelona van Dynasty.
Colonnade van Ferro Style.
Conserto rosso van dynasty.
SUPER 500 VAN DYNASTY!!!!!

Dat de sacred world minder vel was dat viel mij dus ook op, de effecten (palmtree's) waren hier gouder als bij de demo van Wolff zelf. tog vind ik het nog een super cake voor een mooi prijsje.

En ik ben egt helemaal weg van de super 500, kanonne wat is dat een bikkel whow :D bij de demo van wolff zelf vond ik het al een zéér vette cake maar daar werd het vuurwerk van een grote afstand afgestoken, gister stonden de blokken op de afstand die je met oud en nieuw ook ongeveer zou hebben en met die afstand is de super 500 egt een bikkel, ik koop hem!

Vanavond soest, ik ben benieuwd.

Kruitsnuiver.

Dank je Kruitsnuiver voor je review.
Concerto Rosso en Barcelona zijn relatief goedkope potten/blokjes
Zien er op film prachtig uit.
En als jij zegt dat die super 500 goed is dan waag ik het er op.
Hoe is de breeschoten collectie bevallen?
Zitten daar nog leuke dingen tussen?

Voor mij pas morgen weer de volgende demo.
Proline Huizen
Tot dan.

Hoe is de breeschoten collectie bevallen?
Zitten daar nog leuke dingen tussen?

Voor mij pas morgen weer de volgende demo.
Proline Huizen
Tot dan.

Erg mooi spul, maar het viel mij op dat er in veel cakes de zelfde effecten werden gebruikt etc dat vond ik wel jammer.

Tot morgen man, jammer dat je vanavond niet kan komen:wink:

Erg mooi spul, maar het viel mij op dat er in veel cakes de zelfde effecten werden gebruikt etc dat vond ik wel jammer.

Tot morgen man, jammer dat je vanavond niet kan komen:wink:

Ja zeker jammer. Morgen trouwens Proline. Ben benieuwd naar de 500 grammers van proline. heb haar doch wel heel goede berichten over gehoord.

Nog even vraagje over Breeschoten: ze gebruiken veel bijzondere kleuren. Komen die in het echt ook mooi over? Los van het effect.
Op film komen lila,geel,blauw,rood,paars en oranje voor.

Nog even vraagje over Breeschoten: ze gebruiken veel bijzondere kleuren. Komen die in het echt ook mooi over? Los van het effect.
Op film komen lila,geel,blauw,rood,paars en oranje voor.

ja dat klopt ja, ze gebruiken erg speciale kleuren in hun effecten. de kleuren komen ook egt goed tot hun recht, geel is egt knalgeel, en lila is ook egt lila. er mooie,felle en duidelijke kleuren.
dit komt door het kruit wat hun gebruiken in het vuurwerk genaamd S.S.P. (special space powder)

Nu op naar een van de volgende demo,s in onze regio:
Proline demo donderdag 14 december om 19.30 uur.

Adresgegevens
Tuincentrum Rebel
Dr. Lelylaan 2
1271 LH HUIZEN
Telefoonnummer: 035-5250221
E-mail: [email protected]
Website: www.tuincentrumrebel.nl

Show wordt gegeven op het terrein van het tuincentrum zelf.

Zelf ben ik dit jaar extra benieuwd naar de nieuwe producten van Proline.
Wat ik tot nu toe gezien heb ben ik heel erg enthousiast over.
Vooral de Mega Steps en The Best of 7 Rows.

morgen ook maar is een kijkje nemen:) ..

ik ga ook een bezoek brengen aan tuincentrum rebel morgen avond... is voor mij toch vrij dichtbij huizen hilversum.....

Zo, weer terug van de demo te Soest, schoten daar producten van Broekhoff.
Ben zelf zeer te spreken over de producten die ik heb gezien, ze hebben een mooie keuze gemaakt uit hun collectie die ze verkopen.

Om vast even wat te noemen, de Savant is prachtig, de Pandora's Box is relatief klein qua uiterlijk, maar inhoud is geweldig, Turbo Box blijft leuk (in tegenstelling tot de Rythm Box, duurt simpelweg te lang), Vigilante is een mooie cake etc.
We hebben in totaal 9 500grams-cakes gezien en het merendeel is echt prima vuurwerk.

Wil bij deze ook de mensen van Hooijer Vuurwerk even bedanken met in het speciaal Evert Hooijer voor de gastvrijheid. Prima plekken geregeld voor beeldmateriaal en zeer vriendelijk, ook leuk gesprek onder het genot van een lekker warm bakkie koffie.

Films wil ik wederom zo snel mogelijk online zetten. Helaas een erg drukke tijd dus kan geen dag garanderen, Hasselt moet ik ook nog aanpassen.

:bye:

Klinkt goed Mattenfreak.
Was het druk daar? En het weer? Veel wind.?
Doe rustig aan met de films maken. Stress is nooit goed.
Misschien iets voor tijdens de komende feestdagen? he,he.
Maybe tot morgen in Huizen.

groetjes
Moontan
:cool:

Klinkt goed Mattenfreak.
Was het druk daar? En het weer? Veel wind.?
Doe rustig aan met de films maken. Stress is nooit goed.
Misschien iets voor tijdens de komende feestdagen? he,he.
Maybe tot morgen in Huizen.

groetjes
Moontan
:cool:

Was flink druk ja, drukker als andere demo's die ik gewend ben, maar was vorig jaar ook al het geval.
Stond een behoorlijk koude wind, soms best harde windvlagen en werd telkens omgeroepen dat de effecten lager waren door de wind, dat was ook wel het geval, maar niet extreem ofzo. Wel mooi droog, vond het allemaal goed te doen.

Ja, misschien tot morgen, ik doe mijn best. :wink:

Ja, het was een zeer goede demo. tot nu toe de beste demo naar mijn mening.
er werd duidelijk omgeroepen wat er geschoten ging worden en je kreeg een duidelijke schietlijst.

De locatie waar hun de demo schieten is ook perfect voor dit soort dingen, geen last van bomen enz enz...

Na de demo nog even het terein op geweest voor wat foto's van de cakes en een kort praatje gemaakt van iemand van Katan vuurwerk die de demo in z'n eentje met de hand schoot.

Voor de demo hebben ze goede producten uitgekozen met als uitschieters de Pandora's box, savant en de vigilante. op de lijst van mantronix en mij staan ook 2 van deze cakes (pandora's box en de savant)

Binnekort de foto's van deze demo op de pc zetten en online zetten, doe ik ook gelijk de foto's van Baarn,Hasselt en Huizen (vanavond) online.

En ook ik wil Evert Hooijer even bedanken voor de gastvrijheid, en de mooie plekken.

Vanavond de demo in Huizen, voor mij een thuiswedstrijd... zie jullie daar.

Kruitsnuiver...

De volgende demo in de regio heeft zich aangediend. Het is een demo van vuurwerk Naarden op 23 december om 20.30 bij Bastion Nieuw Molen, Westwalstraat in Naarden. Zie ook http://www.vuurwerknaarden.nl

Vuurwerk Naarden verkoopt Dynasty in een ruim assortiment.

Mantronix

Toppie Mantronix. Goed nieuws.
En het is op een zaterdag.
Hoeven we lekker niet te werken. Tenminste, ik niet.
Groeten
Moontan

De volgende demo in de regio heeft zich aangediend. Het is een demo van vuurwerk Naarden op 23 december om 20.30 bij Bastion Nieuw Molen, Westwalstraat in Naarden. Zie ook http://www.vuurwerknaarden.nl

Vuurwerk Naarden verkoopt Dynasty in een ruim assortiment.

Mantronix

Back
Bovenaan