Vuurwerk demo,s

moontan

VWC lid
Het lijkt mij wel interessant om als freaks onder elkaar informatie uit te wisselen over de demo,s die de komende maand gaan plaatsvinden. Een ultieme mogelijkheid om kennis te maken met jouw favoriete merk.

Ik trap af met de demo,s waar ik zo wie zo naar toe ga:

Vrijdag 8 december te Haarlem. Original Fireworks Zena Nederland
Aanvang 20.00 uur
Website: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/

Dinsdag 12 december te Hasselt Vuurwerkshop Hasselt Aanvang 20.00 uur
Website: http://www.houtshop.nl/
Deze winkel verkoopt Dynasty/Full Loaded/Ferro

Woensdag 13 december te Soest. Firma Hooyer te Soest.
Website:
http://www.hooijervuurwerk.nl/
Hooyer verkoopt Crown,Dynamic.

:cool:

Denk dat Tuincentrum Rebel te Huizen voor jou ook een mooie optie is. Deze vind plaats op 14 december om 19.30 op het parkeerterrein naast het tuincentrum.
Helaas kan ik er niet bij zijn deze avond, verplichtingen met werk, maar uiteraard ga ik wat proberen te regelen. Ik heb vernomen dat Kruitsnuiver en Mantronix er wel heen gaan. :wink:

Daarbij ga ikzelf waarschijnlijk ook naar de demo van de Vuurwerkreus te Nieuw-Vennep op 8 december.

Ik ga dit jaar ook zeker naar een paar goede demo's:

- 12 december hasselt (dynasty, full loaded, ferro, proffesional style)
- 13 december Soest (Broekhoff merken als Crown etc)
- 14 december Huizen (Enkel Proline)

verder zullen er vast nog wel demo's bij komen de komende tijd, zal vast wel iets bij zitten waar ik ook nog langs ga.

Welke demo's ben ik al geweest:

- Wolff vuurwerk, demo voor de verkoop punten van de merken van Wolff.

- Lesli vuurwerk, demo voor de verkoop punten van de merken van Lesli.

Groeten,
Kruitsnuiver...

Denk dat Tuincentrum Rebel te Huizen voor jou ook een mooie optie is. Deze vind plaats op 14 december om 19.30 op het parkeerterrein naast het tuincentrum.
Helaas kan ik er niet bij zijn deze avond, verplichtingen met werk, maar uiteraard ga ik wat proberen te regelen. Ik heb vernomen dat Kruitsnuiver en Mantronix er wel heen gaan. :wink:

Daarbij ga ikzelf waarschijnlijk ook naar de demo van de Vuurwerkreus te Nieuw-Vennep op 8 december.

Dank je Mattenfreak voor de uitbreiding.
14 december is een goede optie. Lekker dichtbij en gelijk een mogelijkheid om de nieuwe producten van Proline goed te bewonderen.
:cool: :cool:

Weet iemand van jullie of er ook nog een demo komt van Diamond collectie?
Moet zeggen dat ik toch wel wat enthousiaster begin te worden over Diamond. Zitten toch hele leuke nieuwe dingen bij en betaalbaar.
Dus alle informatie is welkom.
:wink: :wink:

Demo van Hollandshooter te Scheveningen op 8 december.
Zeer grote demoshow, wellicht voor jou de moeite om naar toe te gaan.

Demo van Hollandshooter te Scheveningen op 8 december.
Zeer grote demoshow, wellicht voor jou de moeite om naar toe te gaan.

Bedankt voor de tip Jupilerfreak.
Ik heb het even opgezocht. Er komt die avond een demo van zeer veel 500 grams blokken van diverse merken. Dus ook Diamond.
Probleem nu is dat ik moet kiezen. Want op dezelfde avond is er ook een demo van Original Fireworks in Haarlem. :rolleyes: :rolleyes:

Gaan we zeker heen, moontan kan helaas niet hoorde ik al, maar we zullen het zeker op film vastleggen. :wink:
Hopelijk hebben we eerder ook niet een demo van B&W-producten, zijn namelijk inderdaad redelijk weinig films van en het is kwalitatief goed vuurwerk. :)

Maak er mooie beelden van zou ik zeggen. Van Star en Lidu is er nog niet zo veel op internet te zien ;)

Neen zeker niet Jupilerfreak. Ik heb onlangs een email gestuurd naar de importeur : Brave & Wichers. En zij vertelden mij dat er zeer binnenkort een update van hun site komt met films. Ja ze moeten nu wel want het valt mij op dat alle grote merken nu films van hun collecties op internet hebben.
(Diamond,Proline,Brilliant,Crown,Skyline)
Dit was andere jaren niet het geval.

Neen zeker niet Jupilerfreak. Ik heb onlangs een email gestuurd naar de importeur : Brave & Wichers. En zij vertelden mij dat er zeer binnenkort een update van hun site komt met films. Ja ze moeten nu wel want het valt mij op dat alle grote merken nu films van hun collecties op internet hebben.
(Diamond,Proline,Brilliant,Crown,Skyline)
Dit was andere jaren niet het geval.

Er is eerder een andere reden INTERNET :p internet is de laaste 2 / 3 jaar explosief gedaalt in de kosten dus iedereen neemt internet dus met een site kun je nu veel meer mensen trekken dan voorheen.

Maare ik wacht op de films die je gaat maken met je nieuwe cam wil nu wel eens de kwaliteit zien ervan :cool:

Nog eentje voor aankomende zaterdag die ik ook wel interessant vind qua plaats; Baarn.

Zaterdag 9 december organiseert Nijhof een vuurwerkdemonstratie. Van 19.30 tot circa 20.10 heeft u de mogelijkheid om de nieuwe collectie vuurwerk te bekijken en, in de voorverkoop, te bestellen. U ben van harte welkom om te bekijken wat u oudjaarsnacht gaat afsteken. Om in de juiste stemming te komen is de oliebollenkraam tijdens de vuurwerkdemo geopend.

plattegrond_Nijhof_klein.gif

Nog eentje voor aankomende zaterdag die ik ook wel interessant vind qua plaats; Baarn.

Bedankt Mattenfreak voor de aankondiging van Baarn.
Als ik het goed begrijp hebben we 40 minuten de tijd om vuurwerk te bestellen.
En de show zelf is daar iets over bekend? Welke merk heeft Nijhof in haar assortiment?
Ik denk dat ik kom kijken.

Bedankt Mattenfreak voor de aankondiging van Baarn.
Als ik het goed begrijp hebben we 40 minuten de tijd om vuurwerk te bestellen.
En de show zelf is daar iets over bekend? Welke merk heeft Nijhof in haar assortiment?
Ik denk dat ik kom kijken.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat zij verkopen, maar denk dat je wel langer hebt als 40 minuten. :wink:
Bij goed weer ben ik hier ook zeker te vinden.

Ben benieuwd wat er van gekomen is vanavond, kreeg net van moontan door dat de demo van Zena te Haarlem afgelast was. Eenmaal daar was het droog e.d., maarja, je moet als organisatie een keer de beslissing maken en dat kan beter nog voordat al het vuurwerk verpest is.

Ben zelf niet op pad gegaan vanavond, mede door het weer en de afstanden daarbij, misschien geen slechte keus geweest dus.

Morgen demo te Baarn, ga er sowieso heen, zien daar wel wat het wordt. :wink:

Back
Bovenaan