Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
)

Sorry maar ik vond het echt saai. De geschoten consumentencakes waren saai. De profshow was rommelig en kwam niet tot zijn recht omdat er voorop consumentencakes werden geschoten, waardoor de grotere shells niet goed zichtbaar waren.
Dit was em niet voor mij! Ook erg irritant volk, zo zien je maar weer dat mensen geen verstand van vuurwerk hebben en zich gek laten maken door de uiterlijke schijn van het vuurwerk.
De Rubro demo was nou echt een voorbeeld van hoe het moet!

Sorry maar ik vond het echt saai. De geschoten consumentencakes waren saai. De profshow was rommelig en kwam niet tot zijn recht omdat er voorop consumentencakes werden geschoten, waardoor de grotere shells niet goed zichtbaar waren.
Dit was em niet voor mij! Ook erg irritant volk, zo zien je maar weer dat mensen geen verstand van vuurwerk hebben en zich gek laten maken door de uiterlijke schijn van het vuurwerk.
De Rubro demo was nou echt een voorbeeld van hoe het moet!

Lekker frietjes gegeten, ben nog benoemd tot Choco-fan
Misschien vind die andere 99.9 procent jou wel irritant. En een typische zeikerd![]()