Vuurwerk demo AnoVuurwerk Milheze 24-11-2012

7 uur ff inpakken voor de kou, en dan aanfietsen. Ik zie jullie freaks daar. Ik ben samen met mijn broer beide 1.90 ofzo, ik heb statief met me compact camera erop. Dus benader ons niet, we zijn loslopend wild xD

Zojuist terug uit milheze.

De consumenten demo was zeer netjes waarbij VW24-Heron en China red het best uit de verf kwamen.
De profshow laat ik helaas verder voor wat het was.

gr

Ik zal me mening over de proff show maar voor me houden.
Goed is anders.
Maar wat was Royal aan het doen na de show?
De 100 on afgeschote /gegaande shells als nog de lucht in fakkelen?
Kwam in mijn ogen erg onproffessioneel over!
Zo iets kun je niet maken tegen over de klant lijkt me..?
Maar goed daar mag ik me niet mee bemoeien.
De afsluitende salvo / finale heeft iig nog wat moois opgelevert..die was prachtig.

Verder was het bere gezellig en heb ik ut erg na me zin gehad!

Ano Vuurwerk en het team.. Bedankt voor de goede verzorging en aankleding.
Oja en de frieten waren weer heerlijk!!

erg leuke demo , heb weer mooie potten voorbij zien gaan! het was ook erg gezellig daar ,

van de prof show had ik meer verwacht, maar was toch leuk, vond het wel irri dat er hele tijd blokken aan het schieten waren en de shells er achter waren , waardoor ze lastig te zien waren (ik stond vooraan ja :P)

maar toch zoals ieder jaar weer heerlijk genoten!

bedankt voor alles ANOvuurwerk!

--pyro99:bye:

Zal wel aan mij liggen, ik ben niet zoveel gewend wat betreft professioneel vuurwerk, maar ik vond de finale toch best aangenaam om naar te kijken. Goede kwaliteit shells, mooie effecten... Ik heb er enorm van genoten :)

Ook de product demonstratie zelf was geslaagd. De producten werden per stuk geschoten, niet ook nog eens per 4 o.i.d. wat afgelopen jaar wel het geval was. Mooie producten voorbij zien komen, maar ook minder mooie. Het was in ieder geval een gezellige avond. Ik denk dat iedereen dit kan beamen. De opkomst was volgens mij weer zeer goed! :)

Laatst bewerkt:
Sorry maar ik vond het echt saai. De geschoten consumentencakes waren saai. De profshow was rommelig en kwam niet tot zijn recht omdat er voorop consumentencakes werden geschoten, waardoor de grotere shells niet goed zichtbaar waren.

Dit was em niet voor mij! Ook erg irritant volk, zo zien je maar weer dat mensen geen verstand van vuurwerk hebben en zich gek laten maken door de uiterlijke schijn van het vuurwerk.

De Rubro demo was nou echt een voorbeeld van hoe het moet!

Sorry maar ik vond het echt saai. De geschoten consumentencakes waren saai. De profshow was rommelig en kwam niet tot zijn recht omdat er voorop consumentencakes werden geschoten, waardoor de grotere shells niet goed zichtbaar waren.

Dit was em niet voor mij! Ook erg irritant volk, zo zien je maar weer dat mensen geen verstand van vuurwerk hebben en zich gek laten maken door de uiterlijke schijn van het vuurwerk.

Misschien vind die andere 99.9 procent jou wel irritant. En een typische zeikerd ;)

Vond de profshow zeer leuk om naar te kijken.. Bij de demo miste ik een hoop cakes die ik heel graag gezien had, maar dat wist ik vantevoren en was al eerder besproken natuurlijk. Zoals gezegd jammer bij de profshow die cakes ervoor. en 8 inch? Heb mooie shells gezien maar de 8 inch kon ik toch lastig terug vinden. En alsjeblieft stop met dat fulltime hetzelfde door die microfoon roepen, begon een beetje irritant te worden. Buiten dit vond ik het verder wel super gezellig en heb toch erg genoten van het vuurwerk!
bedankt! en op naar de vuurwerk-Orthen demo.

Forse uitspraken! Wat vond je eigenlijk irritant aan het volk?
En waar is je stellingname op gebaseerd dat mensen geen verstand van vuurwerk hebben?

Laatst bewerkt:
Ik vond alles goed geregeld, verkeersreglaars deden het aardig met zon stroom aan volk, die mensen die er staan hebben waarschijnlijk weinig ervaring daarmee en lieten op een gegeven moment elke keer een rij auto's rijden.

Ik vond het een goede locatie ook en alles was netjes verzorgd, het was goed druk en ik heb verder totaal geen last van iemand gehad op 3 kleine gasten na die met trektouwtjes aan het klooien waren.

Heb wat aardige producten gezien, helaas ook mindere. Een aantal cake's van rubro deden het goed, bij royal vond ik er een paar bij zitten met mooie kleuren. De 123 cake van heron en de glittering willow van ano vuurwerk vond ik mooi.

De profshow is maar net wat je er van verwacht, ik heb er nergens van te voren een grote ophef over gelezen van dat het een topper van een show zou worden dus mijn verwachtingen waren ook niet hoog maar heb gewoon een leuk stukje vuurwerk gezien.
Gaan vergelijken met een importeurs demo heeft totaal geen zin, voor een winkel demo zie je dit niet vaak dat er zulke shells de lucht in gaan.

Ano vuurwerk bedankt voor het organiseren van deze demo, alles was netjes geregeld!

Naja, Over het algemeen was het gewoon gezellig! niet dan?:)
Demo was oke. Prof show ook niet wat je noemt belabberd..!
Heb het erg gezellig gehad, dit jaar erg weinig grappen over mij, dat was ook fijn:D Lekker frietjes gegeten, ben nog benoemd tot Choco-fan:p

Was gezellig! Ook dat mag gezegd worden!

Ik ben er uiteraard ook geweest samen met mijn broer.
Aangekomen en het was nog niet druk, onze ijzeren rossen gestald en maar naar binnen gegaan.
Netjes geregeld, veel ruimte binnen etc. Rond kwart voor 8 naar buiten gegaan, snel een skeer bakje met frietjes naar binnen geduwd, een plekje gezocht en ons statief opgezet.

Alles stond goed, instellingen bekeken.
Maar toen, gingen er een stuk of 10 jongens van jaar of 12/13 voor ons staan. Gingen elkaar een beetje duwen etc. Echt héél irritant. Veel mensen die geen liefhebbers zijn maar gewoon voor de friet komen en alles verstoren. Maar dat mocht de pret niet drukken. Hun hebben er wel voor gezorgd dat er betere foto's kwamen, later zie je waarom.
Het was geslaagd en de finale show, ik weet niet waarom jullie zo moeilijk doen, maar het is een demo en daar worden zelden shells geschoten. Wel ben ik het er mee eens dat die kleine potjes voorin die shells blokkeerden.
Maar ik vond de finale echt niet verkeerd! En ook een goede afsluiter die hele salvo, niks is erger als een slecht geindigde show waar je zo'n stilte krijgt omdat niemand weet of het is afgelopen!
Hier nog de video van de show, foto's volgen.

Misschien vind die andere 99.9 procent jou wel irritant. En een typische zeikerd ;)

Que? Mensen die me kennen weten wel dat ik niet zomaar kritiek geef. Maar zoals iemand anders al aangeeft, komen de mensen daar alleen voor de gratis friet. Kinderen die continu rondrennen terwijl jij je show aan het bekijken bent. Dan staan er nog mensen die continu roepen van die shell wil ik, die lawinepijl is vet enz. Dan mag je mij een zeikerd vinden, maar ik ben nu eenmaal een serieuze vuurwerkliefhebber. En om me heen stonden meerdere mensen die er last van hadden.

Mja.. als de 93 je geboortejaar is, dan zegt me dat al meer dan genoeg! Je leven is net begonnen! Dan vindt je alles vet wat maar gratis is!

Verder petje af voor Ano dat ze toch altijd maar zoveel voor de bezoekers doen. In mijn ogen teveel!

Back
Bovenaan