Vuurwerk demo AnoVuurwerk Milheze 24-11-2012

Que? Mensen die me kennen weten wel dat ik niet zomaar kritiek geef. Maar zoals iemand anders al aangeeft, komen de mensen daar alleen voor de gratis friet. Kinderen die continu rondrennen terwijl jij je show aan het bekijken bent. Dan staan er nog mensen die continu roepen van die shell wil ik, die lawinepijl is vet enz. Dan mag je mij een zeikerd vinden, maar ik ben nu eenmaal een serieuze vuurwerkliefhebber. En om me heen stonden meerdere mensen die er last van hadden.

Mja.. als de 93 je geboortejaar is, dan zegt me dat al meer dan genoeg! Je leven is net begonnen! Dan vindt je alles vet wat maar gratis is!

Verder petje af voor Ano dat ze toch altijd maar zoveel voor de bezoekers doen. In mijn ogen teveel!

Als je daar last van hebt dan snap ik niet wat je op een winkeliers demo te zoeken hebt! Daar komen niet alleen liefhebbers maar ook de gewone consument. Regel dan dat je bij een importeurs demo kan komen via een winkelier heb je hier geen last van.

Sorry maar zo'n reactie zegt mij genoeg.

Que? Mensen die me kennen weten wel dat ik niet zomaar kritiek geef. Maar zoals iemand anders al aangeeft, komen de mensen daar alleen voor de gratis friet. Kinderen die continu rondrennen terwijl jij je show aan het bekijken bent. Dan staan er nog mensen die continu roepen van die shell wil ik, die lawinepijl is vet enz. Dan mag je mij een zeikerd vinden, maar ik ben nu eenmaal een serieuze vuurwerkliefhebber. En om me heen stonden meerdere mensen die er last van hadden.

Mja.. als de 93 je geboortejaar is, dan zegt me dat al meer dan genoeg! Je leven is net begonnen! Dan vindt je alles vet wat maar gratis is!

Verder petje af voor Ano dat ze toch altijd maar zoveel voor de bezoekers doen. In mijn ogen teveel!

Op een winkeliers demo kom je juist de vaders en moeders tegen die samen met hun kinderen naar een vuurwerkshow c.q. demonstratie komen kijken. Die kinderen vinden het allemaal ontzettend heftig en mooi waardoor ze dus dingen gaan roepen. Jij bent toch ook jong geweest?

Ik vond de demonstratie goed georganiseerd, mooie locatie, ruime winkel, genoeg te eten en te drinken en mooi demo met finale. Petje af voor ANO!

Als je daar last van hebt dan snap ik niet wat je op een winkeliers demo te zoeken hebt! Daar komen niet alleen liefhebbers maar ook de gewone consument. Regel dan dat je bij een importeurs demo kan komen via een winkelier heb je hier geen last van.

Sorry maar zo'n reactie zegt mij genoeg.

Uiteraard weet ik dat je kan verwachten dat er normale consumenten komen. Ik bezoek veel winkeliersdemo's, maar vond het gister gewoon te erg! Heb dit zo nog niet vaak meegemaakt. Maar blijkbaar mag ik hier mijn mening niet geven. Het is hoe IK mijn avond heb ervaren!!! Dat ik dan voor zeikerd uitgemaakt wordt, kan ik slecht luchten. Maar dat is de laatste tijd hier normaal.

Uiteraard weet ik dat je kan verwachten dat er normale consumenten komen. Ik bezoek veel winkeliersdemo's, maar vond het gister gewoon te erg! Heb dit zo nog niet vaak meegemaakt. Maar blijkbaar mag ik hier mijn mening niet geven. Het is hoe IK mijn avond heb ervaren!!! Dat ik dan voor zeikerd uitgemaakt wordt, kan ik slecht luchten. Maar dat is de laatste tijd hier normaal.

Je komt er ten minste eerlijk voor uit dat je je bedenkingen hebt bij sommige uitspraken. Is niets mis mee.

Heb ook wel eens dat ik ergens ben en bij mijzelf denk van wat een 'verruckte mongols' hierzo. Kan je overal hebben, denk ik.

Je komt er ten minste eerlijk voor uit dat je je bedenkingen hebt bij sommige uitspraken. Is niets mis mee.

Heb ook wel eens dat ik ergens ben en bij mijzelf denk van wat een 'verruckte mongols' hierzo. Kan je overal hebben, denk ik.

Ik ben misschien te hard in mijn uitspraken, maar het is MIJN mening. De laatste tijd zitten hier teveel blagen die mensen zomaar afzeiken op hun mening. Na al mijn ervaringen en de ruim 300 shows die ik gezien heb, ben ik gewoon snel kritisch.

Ik ben misschien te hard in mijn uitspraken, maar het is MIJN mening. De laatste tijd zitten hier teveel blagen die mensen zomaar afzeiken op hun mening. Na al mijn ervaringen en de ruim 300 shows die ik gezien heb, ben ik gewoon snel kritisch.

Ben ik met je eens.

Wat ik mij wel afvraag dan. Kan je eigenlijk nog wel genieten van het vuurwerk in Nederland en wat daar bij komt kijken?

Ben ik met je eens.

Wat ik mij wel afvraag dan. Kan je eigenlijk nog wel genieten van het vuurwerk in Nederland en wat daar bij komt kijken?

Uiteraard! Ik geniet zeker van vuurwerk in alle vormen. Ik zeg niet dat het gister bizar slecht was. Ik vond het gewoon rommelig geschoten, maar heb zeker mooie producten gezien. Ik vond het alleen te karig.

Uiteraard! Ik geniet zeker van vuurwerk in alle vormen. Ik zeg niet dat het gister bizar slecht was. Ik vond het gewoon rommelig geschoten, maar heb zeker mooie producten gezien. Ik vond het alleen te karig.

In hoeverre heeft dat karige te maken met de producten die er dit jaar op de markt gekomen zijn en de keuze van de producten voor de schietlijst?

In hoeverre heeft dat karige te maken met de producten die er dit jaar op de markt gekomen zijn en de keuze van de producten voor de schietlijst?

Wellicht miste ik misschien de vele nieuwe toppers die uitgekomen zijn. De producten die van Rubro geschoten werden kennen we inmiddels al, maar ik vond ze kwalitatief slecht. Ook sommige Royal producten zijn al reeds bekend. De producten die geschoten werden zijn in mijn ogen niet echte toppers. Enigste wat er boven uit stak was de Garden of Eden (royal) en een eigen cake van Ano. Ik moet natuurlijk rekening houden met het feit dat de consument niet bekend is met filmpjes etc. Maar om me heen hoorde ik vaak reacties over dat het slecht vuurwerk was voor die prijs. Ik heb niet 1x gejoel, gejuich of geklap gehoord na een product. Dat heb ik op andere winkeliersdemo's wel eens gehoord. Ook denk ik dat de wind niet echt meewerkte, waardoor sommige effecten verwaaide.

Ik heb toch heel duidelijk geklap en gejoel gehoord na die grote bak van Royal van 150 euro. Ook veel instemmend gemompel van: Dat is het wel waard en dat soort opmerkingen.

Ik vond ook weinig cakes mooi, en idd. de prof show had beter gekund, maar alles was netjes geregeld, je hebt een goede demo (per 1) met prof. toetje. Inderdaad, er komen (terecht) veel mensen op af, maar ga dan gewoon niet naar drukke demo's toe als je er niet tegen kan.

Goedemiddag,

Ano Vuurwerk bedankt voor alle inspanningen en geregeldheden die jullie hebben gedaan voor deze demo.
Wij denken dat het goed is dat jullie, jullie klanten elk jaar maar weer met zo', 8 a 9000 mensen weten naar je toe te trekken. Ga zo door.

Alleen lijkt het er zo langzamerhand als iemand hier iets vind dat hij of zij het MOET schrijven.
Deze mensen geven een demo en doen hun best om hun klanten te motiveren om vuurwerk te kopen en zij laten zien wat ze verkopen.

Vind je het saai of weet ik wat je van de items vind, koop ze dan niet en ga niet mouwen over je eigen smaak. Vele mensen vele smaken.

Elke winkel, bedrijf of mens moet roeien met middelen, geld en mankracht die hij of zij heeft.
Ik heb vele winkeliers gezien kom op man! Trek dan zelf wat meer uit de kast en ga het zelf beter doen dan hier achter een schuilnaam op het forum zitten stoken en Ano met hun hele organisatie zitten afzeiken.

We wilden jullie dit toch een beetje meegeven, hopelijk komt er n ommekeer op dit soort fora;s en gaan we met z'n allen praten over kwaliteit van VUURWERK. Daar zijn dit soort fora's voor bedoeld!

Zoals het spreek woord leert en het jaargetijde zich voordoet.

Wie de schoen past, trekke hem aan.

Fijne dag allemaal, wij gaan verjaardag vieren!

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Bedankt voor je bericht Jeroen, ik wilde hier eigenlijk totaal geen reactie op geven en voor mezelf laten, maar ik heb diep respect voor de mensen van Ano Vuurwerk, wat deze mensen hier neerzetten is uniek voor Nederland, geen enkele winkeliersdemo kan hier bijna aan tippen. De gezelligheid daarnaast, het gratis eten en drinken, de gehele entourage, echt top. Elk jaar zal ik er weer bij zijn, helemaal vanuit Leeuwarden! Dat zegt genoeg.

En Royal, ook respect voor de finale die jullie neergezet hebben, ga zo door.

Kunnen we in dit topic niet algemeen blijven over hoe de demo was? En in de product topics de frustratie afreageren over hoe de producten waren? De mensen van ANO kunnen er zeker niks aan doen hoe de producten waren.

Hier het filmpje van mij!

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Nogmaals bedankt ANO!

--pyro99:bye:

Zo dat was weer de demo van ANO Vuurwerk ik heb iig wel ervan genoten. Alles was goed georganiseerd vond ik. Gratis frietjes en drinken grote toonzaal en een hoop party poppers haha.

De demo veel producten geschoten de 1 mooi de ander niet. Toppers van de avond waren zonder meer Rock the Show van Rubro en van Royal de Garden of Eden! Staan iig weer 2 producten op mijn whishlist haha nu het geld nog XD.

En als toetje natuurlijk weer een leuke finale erbij. Ik zeg iig ANO Bedankt voor alles!!! En Royal voor de show natuurlijk.

Sorry hoor ..ik heb kei veel lof over de Demo van Ano.
Rete gezellig.
Vriendelijke mensen enzv.
De finale was voor de gemiddelde consument meer dan goed.
Echter voor een liefhebber kan ik me voorstellen dat het tegen viel.
Zeker als ik de show van afgelope jaar kijk...en dan tel ik de 16inch niet mee.

Ano kan er niets aan doen en die hebben zijn best gedaan..zeker weten.
Royal heeft ook vast zijn best gedaan..
Echter kwam de finale voor de liefhebber minder uit de verf.
Geeft niet wan de winkeliers demo bestaat uit 80% normale klanten (lees niet vuurwerk gek)

Helaas zag ik dat veel mooie producten zijn blijven staan.
Die gingen na de hand nog ff de lucht in..

Ook vond ik het jammer dat sommige producten niet goed aangestoken waren..
Zoals bij een aantal heron cake's.

Maar 22 man gewerkt aan deze show?.
Toen ik dat hoorden verwachte ik persoonlijk meer!

Tog bedankt iedereen van Ano en Royal en iedereen die erbij was.
Ik heb iig een leuke avond gehad!

Ook van mijn kant nog een filmpje. Was weer gezellig! En inderdaad, de Garden of Eden komt ook hier op de wishlist.

Grtz.

Ik en Jawe zijn naar deze demo geweest.
We dachten dat we te laat zouden komen, maar gelukkig begon de demo een half uurtje later.

Veel mooie cakes gezien, Heavy legend 49 van Rubro vond ik erg mooi, met de verschillende keuren peony's.
Ook de nieuwe Kinetica van Roayl vond ik een mooie cake.
Maar voor de rest veel mooie producten gezien, ook wel paar mindere maar veel waren dat er niet.

De finale tja, ik vond de finale best mooi, helaas weinig kleuren variatie.
Maar toen ze shells aan wegschieten waren die overgeblven waren, zag ik veel kleuren die tijdens de finale niet/weinig geschoten waren.

Tja natuurlijk jammer maar ja het overmacht ik denk dat de schieters het niet expres gedaan hebben.

Ano vuurwerk: bedankt voor de gastvrijheid, voor de traktaties en voor de sfeer.
Leuke demo gezien en tot volgend jaar!

Back
Bovenaan