Nog een uurtje dan vertrekken we naar goedkopervuurwerk te lopikdan even slapen en hup naar genemuiden.
Vind het toch zwak dat je zo gaat i.p.v. morgen om 18:00-19:00, haha!
Succes, maak je een fototje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog een uurtje dan vertrekken we naar goedkopervuurwerk te lopikdan even slapen en hup naar genemuiden.
hahahaha, ja zwak he (jaloezie)
Nee man fototje komt pas als alle buit binnen is.
en dan wacht ik zelfs nog tot de 31e s'morgens, dan zul je ook zien waarom
grtz
Welke Lidl in Duitsland ben je geweest Thijs? Ik ga morgen heen met ene paar vrienden (en mijn vriendin die het leuk vind) en ben benieuwd of je daar leuke dingen bent tegengekomen...
Ik heb redelijk wat ervaring met de Lidl. Hier is het aanbod te bekijken http://www.lidl.de/de/Feuerwerk-ab-28-12 . Zeker niet minder dan in Nederland, maar wel 40% goedkoper, misschien soms wel meer.
Succes! Ik ben btw in Weener geweest. TIP: ga niet naar het 1e de beste plaatsje over de grens, maar naar het 2e of eventueel 3e. Veeeeeel minder druk.
Weco troep, als jij wil beweren dat dit gelijk is aan Nederland dan moet je maar eens Nederlandse cakes kopen, die de laatste jaren echt beter geworden, de prijs natuurlijk ook.
Maar zeker eer dan de gemiddelde weco zooi