Vuurwerk afhalen

hahahaha, ja zwak he (jaloezie)
Nee man fototje komt pas als alle buit binnen is.
en dan wacht ik zelfs nog tot de 31e s'morgens, dan zul je ook zien waarom :D
grtz

ik ga over een uur of 2 naar de rijswijkse voor wat kartonnen.
om 8 uur morgen weer terug en dan door naar rijnmond vuurwerk

hahahaha, ja zwak he (jaloezie)
Nee man fototje komt pas als alle buit binnen is.
en dan wacht ik zelfs nog tot de 31e s'morgens, dan zul je ook zien waarom :D
grtz

Haha soort van jaloezie ja :$..

Maar, ben benieuwd, plaats je ze in 't collectiefoto topic?

Net terug.

Gister thuisbezorgd gekregen (raar verhaal, check mn topic, bij ''wetgeving Nederland''
8.00 Vuurwerkland Appingedam.
Daarna door naar Lidl Duitsland, rond kwart voor 9 was ik in Weener. Nu dus alles uitpakken etc :)

Welke Lidl in Duitsland ben je geweest Thijs? Ik ga morgen heen met ene paar vrienden (en mijn vriendin die het leuk vind) en ben benieuwd of je daar leuke dingen bent tegengekomen...

1e bestelling binnen uit Maarssen, nu richting Amersfoort. Heb wel lang moeten wachten omdat ze mijn bestelling volgens mij kwijt waren. Vervolgens kwamen ze met het argument aanzetten dat de buurtassortiment wel heel veel gekocht werd en dat het daardoor veel uit de bunker gehaald moest worden... Sta je daarom 8u als een van de eerste en heb je ook nog eens besteld ;) Beloofd wat voor de rest van de dagen voor ze :bonk:

Oow is het al zover....? Dan ga ik nu maar eens die kant op met de auto, lekker dichtbij maar wel handig om ff met de auto te gaan.:)

Welke Lidl in Duitsland ben je geweest Thijs? Ik ga morgen heen met ene paar vrienden (en mijn vriendin die het leuk vind) en ben benieuwd of je daar leuke dingen bent tegengekomen...

Ik heb redelijk wat ervaring met de Lidl. Hier is het aanbod te bekijken http://www.lidl.de/de/Feuerwerk-ab-28-12 . Zeker niet minder dan in Nederland, maar wel 40% goedkoper, misschien soms wel meer.
Succes! Ik ben btw in Weener geweest. TIP: ga niet naar het 1e de beste plaatsje over de grens, maar naar het 2e of eventueel 3e. Veeeeeel minder druk.

Vandaag van 11 tot 11 bezig geweest met het ophalen van vuurwerk. Nu tijd om m'n bed in te duiken. Ik heb bij alle 5 de winkels waar ik ben geweest, alles goed gehad. Niks was niet geleverd (althans, niet voor de voorbestellingen).

Ik heb redelijk wat ervaring met de Lidl. Hier is het aanbod te bekijken http://www.lidl.de/de/Feuerwerk-ab-28-12 . Zeker niet minder dan in Nederland, maar wel 40% goedkoper, misschien soms wel meer.
Succes! Ik ben btw in Weener geweest. TIP: ga niet naar het 1e de beste plaatsje over de grens, maar naar het 2e of eventueel 3e. Veeeeeel minder druk.

Weco troep, als jij wil beweren dat dit gelijk is aan Nederland dan moet je maar eens Nederlandse cakes kopen, die de laatste jaren echt beter geworden, de prijs natuurlijk ook.
Maar zeker eer dan de gemiddelde weco zooi

Weco troep, als jij wil beweren dat dit gelijk is aan Nederland dan moet je maar eens Nederlandse cakes kopen, die de laatste jaren echt beter geworden, de prijs natuurlijk ook.
Maar zeker eer dan de gemiddelde weco zooi

Ja daar heb je gelijk in, dit heb ik fout gezegd.
Maar als je kijkt naar alles samen, dus prijs, kwaliteit etc, dan vind ik tenminste de Lidl een prima optie. Ik koop geen nl cakes, zoveel besteed ik niet en om nou 50eu aan een pot te besteden...Dan ben ik een kwart van mn budget kwijt. Ik heb me vorig jaar, en vast ook dit zal het zo zijn, prima vermaakt met de weco cakes!

Back
Bovenaan