Vuurwerk afhalen

De 28e, rond 08:00. Komt lekker uit met werk :D.

En ook genoeg tijd(zoals hierboven aangeven) voor projectjes.

Heerlijk, kan zo te zien niet uitkomen met werk:shocked:!
Dus dan maar in de avond met mijn oom(liever laat dan nooit):bonk:.

Eventuele projecties zullen dan ook niet lukken, want ik moet zaterdag en zondag werken(hopelijk gaat het daar wel goed).

Toch even opnieuw samenvatten.

OP 29 december haal ik rond half 12 mijn vuurwerk bij Immercool Reeuwijk, daarna gaan we naar Goudvuur Gouda om tot slot naar Streefland te Haastrecht te gaan en dan weer naar huis te gaan. In totaal denk ik dat dit alles niet meer dan een uur gaat duren.

Verder ga ik niks ophalen.

Vannacht om 01:00 uur mag ik mijn bestelling ophalen, dat is de grootste.

Morgen wat kleinere bestellingen afhalen en wat in de losse verkoop aanschaffen. Alles nog voor de middag in huis zodat ik de voorbereidingen kan gaan treffen. :)

Morgen om 9 uur bij de boerenbond klein spul ophalen, in de loop van de middag naar de plaatselijke gbv dealert toe om s'avonds het grootste deel bij Orthen op te halen,. Waarna ik zaterdag opgehaald wordt om nogmaals Orthen te gaan bezoeken.
Worden weer mooie dwaze dagen!

Dit jaar voor het eerst naar edraketvuurwerk op vrijdag om 9 uur. Daarna voor de kleine meuk naar de vuurwerkgigand. Allebei in Apeldoorn. Wel iets duurder als bij valk maar ik hoef dit jaar gelukkig niet zover te rijden.

Morgen de hele dag op pad wat ik overigens helemaal niet erg vind. De eerste bestelling is om 10:00 uur heb er zin an. Veel kruitplezier morgen Freaks. ;)

Ik heb een strakke planning morgenvond.

Ga er vanuit dat ik 18:00 klaar ben met werken, dan gelijk de 1e bestelling meenemen.
18:30 kan ik bestelling nr 2 ophalen (de grootste) om vervolgens rond 19:00 de 3e bestelling in mijn bezit te krijgen. Zodra ik die heb, door naar de chinees om eten te halen (is ritueel geworden sinds een jaar of 3). Ik heb er zin in! :D

Morgen kwart voor negen naar intratuin hendrik ido ambacht daarna naar bestelvuurwerk en gelijk door naar boerenbond om vuurwerk wat ik heb gewonnen optehalen

Nog een uurtje dan vertrekken we naar goedkopervuurwerk te lopik :D dan even slapen en hup naar genemuiden.

Back
Bovenaan