Vuurwerk afhalen

28 ste om 6:30 bij ANO de eerste bestelling en dan om 7:00 de tweede bestelling.

Daarna rijden we door naar beusichem (vuurwerk beusichem) en zena baarn voor wat losse verkoop dingen.

Mijne is ook iets gewijzigd.

00.01 ben ik bij goedkoper vuurwerk in lopik.

en om 7.30 sta ik in genemuiden bij herman de haan.

daarna nog even door naat witte tenten in eemnes voor wat marijn spul.

grtz

28 december:

10.00 bij Herman de Haan samen met mijn pa

In de middag naar vuurwerkland Rijpma in Roden.

En nog even langs een schuurmans dealer

29 december:

9:00 Onwijs vuurwerk Groningen

Daarna nog even langs Giezen en naar een lesli dealer.

En dan hebben we alles binnen :)

ik heb een redelijk strakke schema :O

28 Dec
Herman de haan 00:01
Valk vuurwerk 07:00-08:00
Lesli Dealer 08:00-12:00
Harings vuurwerk 09:00-10:00

29 Dec
Valk Vuurwerk 06:00-07:00

29 december om precies te zijn tussen 10 en half 11 kunnen ze me verwachten met een winkel wagentje bij blaxx vuurwerk

27kg vuurwerk.

en een bom volle kofferbak:P

dit jaar effe de silver salute aangeschaft voor 19euri's yeahhh:cool::cool::cool::cool::cool:

Hier mijn planning:

Vrijdag de 28e:
11:00-11:30: Vuurwerkland, Almere
12:30-13:30: Fejo fietswinkels, Almere
15:00-16:00: Rowy Fireworks, Almere
18:00-19:00: Goedkopervuurwerk, Lopik

Tussendoor ook nog ergens naar een vriend om daar nog een bestelling op te halen, die hij ophaalt.

Zaterdag de 29e:
10:00 +- richting Beverwijk naar holland divani.

Denk dat ik de 28ste de nacht door breng met een deel van me collectie in bed.... nee grapje maar de 28ste is wel de dag waarbij het erbij mij alleen maar om vuurwerk draait.
Ik haal alles op in de ochtend bij vuurwerk paradijs Giezen!

De 28e sochtens vroeg naar Duitsland, smiddags naar Buntevuurwerk een bestelling ophalen. En om de dag af te sluiten rond 18:00 naar Valk toe karren om daar nog een beste lading op te halen.

Euh, ik heb een soort van schema waarmee m'n vrijdag vol zit :D 's Ochtends met de auto langs de 2 verkooppunten waar ik het meeste besteld heb. Dan begin van de middag 2 verkooppunten in de buurt, opgevolgd door eentje elders vlakbij in Stad. Dan naar Haren en op terugweg in Groningen-Zuid ergens langs. Dan eind van de middag Wolff-dealer en China Red. Dan zaterdagochtend waarschijnlijk klein Rubrospul bijkopen, dan eind van de middag bij Giezen in Hoogkerk kijken hoe 't loopt en praatje maken en dan daar in de buurt bij Broekhoff/BKV-dealer 't laatste ophalen. :D drukdrukdruk

28e 's ochtends bij Roenhorst en 's middags bij Fixet Otters. 29e 's avonds bij Huisman. Tussen deze bestellingen door natuurlijk nog wat los spul halen bij verschillende winkels en misschien in Duitsland.

27 december half 12 in de auto om eerst naar Herman de Haan te gaan voor freak actie en een kleine bestelling. Dan sochtends ga ik naar Nijverdal voor valk (vuurwerkperdoos en gewone bestelling). Dan rijden we naar huis leveren dat af in Zwolle en gaan naar Meppel. Daar haal ik bestelling en prijsvraag op. Vanuit daar gaat mijn broer naar Groningen met de trein voor wat vuurwerk van Onwijsvuurwerk.nl Dan ga ik ondertussen naar huis en fiets ik naar hasselt voor een kleine bestelling in de welkoop :p Dat was het dan weer (; Dan projecten maken :D

Printer geprobeer te reinigen (wordt zelden gebruikt), alle afhaalbewijzen afgedrukt (redelijk gelukt, komt wel goed); stapeltje papier ligt klaar! :D

Om half 10 naar intratuin 1e bestelling ophalen, daarna naar koeleman voor de 2e lading.
Een uur later met de auto naar meinema en vuurwerkwinkelenschede voor de grotere bestellingen.

Op 31 dec nog een bestelling bij boensma (lesli).

Back
Bovenaan