Tears of Beauty

Een paar leuke foto's van deze cake

Bijlagen

• 2012-12-30 19.45.58.jpg
    2012-12-30 19.45.58.jpg
    249 KB · Weergaven: 0
  • 2012-12-30 19.47.06.jpg
    2012-12-30 19.47.06.jpg
    216 KB · Weergaven: 0
Ik vind dit een zeer goede cake en hij doet zeker niet onder aan de silver salute. Hij heeft een lekker tempo en duurt ook vrij lang!!

Met meerdere tegelijk schieten heeft wel mijn voorkeur:p

Laatst bewerkt:
Vraagje, is de kartoninhoud nou 12 of 8 stuks?

Edit: heb al een antwoord namelijk 8 stuks.
Misschien handig om in de OP te zetten.

Hier de nieuwe versie gehad, ging echt super hard. Een stuk beter dan de oude. Filmpje volgt nog.

Dan vermoed ik dat ik de oude had?
In mijn project zaten er vier tegelijk na twee Secret Salutes, maar dat werd nogal een anticlimax...
Of de SS was stiekem toch heel goed?

Dan vermoed ik dat ik de oude had?
In mijn project zaten er vier tegelijk na twee Secret Salutes, maar dat werd nogal een anticlimax...
Of de SS was stiekem toch heel goed?

Heel makkelijk. Als je zwarte had, had je oude en als je de blauwe versie had, had je de nieuwe.

Ik lees veel berichten in topics dat de burst van siercakes vaak harder is dan van sautecakes.
Ik ben wel benieuwd hoe deze met de demo presteerde(uitgaande van nieuwe productie), en hoe die is vergeleken met de rampage.

De burst die goed gingen waren beduidend harder dan bijvoorbeeld Rampage. Wel vond ik deze wat onregelmatig knallen, veel variatie in hardheid van de burst. Soms zacht, soms lekker hard.

Opvallend dat deze cake géén sterren heeft, in tegenstelling tot de andere knalcakes.

Klopt, niet veel verschil met die nieuwe salutebakkies dus niet bijzonder harde knal. Alle salute cakes van Royal knallen opvallend zachter dan de grotere siercakes.

Back
Bovenaan