Viking

Ik heb deze samen met de Wings of Darkness besteld, ben benieuwd! Ben normaal meer van het rustige tempo (zoals Wings of Darkness dat je echt kan genieten), maar aangezien sommigen hier zeggen dat je hem gewoon moet bestellen heb ik dat gedaan :p

Zojuist de Viking afgestoken, echt genieten! Mooi wat pauze tussen de 'salvo's' door wat een bak. Aanwezige politieagenten stonden te klappen:p

Niet de allergrootste uitgewerkte boeketten maar een heerlijke waaier.
Grote kans dat ik deze weer ga bestellen.

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Heerlijke cake, blijft één van de beste waaiercakes van Nederland. Schiet zeer breed, brede effecten en prima burst. Word in onderstaande film na de White Red Rebel geschoten.

Hij is totaal anders inderdaad zonde.De flower crown is er uit en de
blue peony met red blink ook.

Hij is totaal anders inderdaad zonde.De flower crown is er uit en de
blue peony met red blink ook.

Flower crowns zijn er inderdaad uit en dat is echt zonde, wat waren die groot en nadrukkelijk aanwezig en maakte hem wel helemaal compleet. De nieuwe versie is idd een stuk minder en zijn winkelprijs niet echt meer waard vind ik.

Pff wat een slap aftreksel van de oude Viking... doodzonde! Dit was 1 van de mooiste losse cakes op de NL markt. Zelfs de finale salvo hebben ze verpest.

Altijd maar het gedoe met goede en slechte batches, word er een beetje moe van. Een product word toch gemaakt op 1 manier. Dat je bij knalcakes met decibel zit snap ik. Maar waarom moet deze nou weer anders gemaakt worden... zo zonde. En jammer van Wolff !

Mooie grote effecten voor een waaier de duur is ook wel oke, deze staat op de lijst voor volgend oud en nieuw

Ik vond hem wel leuk, maar voor 23 euro in de freak weet ik het nog niet.
Wel lekker gevarieerd potje en dat doet het hier altijd wel goed. Maar het was geen wauw effect helaas. Misschien komt dat door de afstand

Nog steeds een prachtige waaier, ook al is ie veranderd.Ik heb er dit jaar heel wat gehad. Prijs-kwaliteit is goed.Voor 22,-/25,- zeker een aanrader.

Back
Bovenaan