Viking

Prima waaier, normaal ben ik wel fan van cakes die een beetje door rammen. Deze is alleen een tikkie te snel.. Neemt niet weg dat het wel echt genieten is in de straat!

Prachtige waaier dit! Per 3 tegelijk geschoten in mijn show, wat een tempo en effecten!!

Ontzettend dikke waaier, wat een gaaf ding zeg.
Kleuren zijn super, effecten mooi groot.

Ik heb deze topper afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad. Staat voor dit jaar alweer op de wensenlijst. Prima burst, mooie grote boeketten, diversiteit qua effecten en schietrichting. Misschien gaat mijn stem wel naar de Viking als beste cake 2017.

Een hele dikke aanrader, één van de beste losse waaier cakes op de markt. Al zou ik wel aanraden deze in een project af te steken, hij is namelijk behoorlijk snel voorbij. Voordat je je om kan draaien is ie al bijna weg.

Werd hier afgestoken met een Odin's Feast > Alcatraz > Viking > Scorpione > Colour Plum Coco. Niet de ideale volgorde en de CPC paste er niet echt bij, maar wel goed kunnen genieten van iedere cake. Zou het zelf anders hebben gedaan; Odin's Feast > Alcatraz > Scorpione > Viking > Crackling Chry 2.0.

Zelf niet geschoten, maar de stookmaten wel.. WAT een waaier, geweldig breede effecten en ontzettende goed uitgewerkt.

Dammnn, hij stond begin dit jaar al op mijn lijstje, maar door veel andere mooie producten is hij naar de achtergrond verhuist. dat gaat me dit jaar niet gebeuren : hebbuhhhh :)

Back
Bovenaan