Viking

Mooie uitwerkingen, groot en leuke combinatie. Prijs vind ik persoonlijk wel netjes, hij is wel snel weg. Of dit makkelijk verkoopt aan Jan met de Pet vraag ik me af.

Dit was voor mij gisteren ook de beste nieuwkomer uit de Dynasty collectie. Zeer goede burst en grote uitwerkingen. Wel aan de prijs, maar daar krijg je een topper voor terug.

Echt een hele mooie bak. Hij was alleen wel heel snel. Daarom vond ik hem best prijzig. Maar eens even kijken of ie toevallig binnenkort ergens met korting te vinden is.:wink:

Hij is wat snel weg inderdaad, maar dan heb je ook wel wat!
Mooie combinaties en effecten, dikke waaier.

Deze cake voor de 1e keer op undergrounddemo gezien waar hij echt top was en gisteravond weer bij demo Souman en hij presteerde weer super, wat een geweldig stukje vuurwerk is dit zeg, ondanks de regen en wind. Superburst en grote boeketten telkens per salvo van 3 en op t eind mooi in waaiervormig! Geweldige bak enig minpuntje hij mag wat langer duren...

Deze cake voor de 1e keer op undergrounddemo gezien waar hij echt top was en gisteravond weer bij demo Souman en hij presteerde weer super, wat een geweldig stukje vuurwerk is dit zeg, ondanks de regen en wind. Superburst en grote boeketten telkens per salvo van 3 en op t eind mooi in waaiervormig! Geweldige bak enig minpuntje hij mag wat langer duren...

Helemaal mee eens! Ben benieuwd hoe hij bij ons presteert aankomende vrijdag.

Deze was inderdaad prachtig. En ondanks de prijs en korte tijdsduur gaat deze er volgend jaar zeker bijkomen!

Doet mij een beetje denken aan de oude VWS blokken die je vroeger nog wel is op straat zag (in kleine versie dan wel):wink:...wat een prachtbak! Wel flink aan de (advies-)prijs idd. Mooi ook om te lezen dat ie op de demo's goed presteert.

Wat een topper! Een van de beste van de avond. Eerst twee krachtige v-shape salvo's, maar dan.. De w-shape met het glitterende goud is werkelijk prachtig! Finale met 2 salvo's van keiharde crackling maakt deze waaier helemaal af. Fantastisch, deze komt er volgend jaar weer!

Jammergenoeg niet gefilm, maar inderdaad een TOP waaier, heel speciaal ook met die verschillende effecten. Straatvullen zijn de laatste 2 rows met crackling. Echt een finale opzichzelf.

Ik heb deze jammer genoeg niet gefilmd, maar ik vond dit echt de mooiste cake van mijn hele collectie. Echt super uitgewerkt en zeer mooie effecten. Voor 30 euro kunnen meenemen en voor dat geld vind je zo'n mooie waaier niet snel.

Dit jaar schaf ik m zeker aan t liefst in meervoud vond t sowieso al een prachtige cake maar t budget liet t ff niet toe.. Gaat goed komen!! Topper..

Voor mij ook wel de cake van het jaar.
Laatste salvos dikke boeketten met titanium in de burst.
zeer dik.

Zoals hierboven reeds gemeld, echt een fantastische W-shape. Wat kort, maar dat is hier echt kwaliteit over kwantiteit. Prachtige, grote en heel goed uitgewerkte effecten! Die T-salutes waren een welkome verrassing!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan