Viking

Het is er inderdaad eentje waar je er meer van wil hebben (zoals met zoveel vuurwerk :)). Ik heb er maar eentje besteld, misschien dat ik de Insane van Evolution erachter knoop. Of ervoor, dat kan ook.

Na deze gister live gezien te hebben in Almelo slaat de twijfel toe.. Heb er nu 2, doe ik er nog 2 bij of 4? Wat een brute bak!!

Goede cake. Knalde ook harder dan de final fate, die ze hier achteraan schoten. Een waaier met alleen die laatste 2 salvo's zou mooi zijn:)

Tempo had wel ietsje lager gemogen om hem stand alone te schieten. je hebt net te weinig tijd om van de boeketten te genieten die overigens erg groot overkomen op film :D

Ik heb hem dit jaar wel in de straat staan, maar schiet hem niet stand alone. Wil hem als finale achter de spectacle show 120 aanplakken :D

Tempo had wel ietsje lager gemogen om hem stand alone te schieten. je hebt net te weinig tijd om van de boeketten te genieten die overigens erg groot overkomen op film :D

Ik heb hem dit jaar wel in de straat staan, maar schiet hem niet stand alone. Wil hem als finale achter de spectacle show 120 aanplakken :D

Haha dat idee had ik ook om hem achter een box te plakken.:thumbsup:

Het is echt een beest en heel fraai uitgewerkt. Hij is snel maar vind hem te gek. Begrijp dat mensen er hier meer tegelijk van kopen :)

Dit was een hele mooie inderdaad. Alleen klapte er bij ons een tupe op de grond uit elkaar bij het derde salvo. Erg gevaarlijk, want de boeketten gingen alle kanten op. Gelukkig hadden we allemaal een vuurwerkbril op, dus geen gewonden.

Back
Bovenaan