Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is echt geen goede uitslag voor nederland
Dit is echt geen goede uitslag voor nederland, uit europa is slechtste wat je kan doen als handelsland. Als je denkt dat daardoor vuurwerk goedkoper wordt ga je nog van een koude kermis thuiskomen. Ben heel benieuwd wat dit gaat doen.
vind het jammer dat BVNL geen zetels heeft. kan de mening van wybre van haga altijd wel waarderen
Ik ook, zei dit toevallig vandaag nog tegen mn broertje, dat er zo weinig animo is voor iemand zoals hij.vind het jammer dat BVNL geen zetels heeft. kan de mening van wybre van haga altijd wel waarderen
Tja, als je alleen naar vuurwerk kijkt bij deze uitslag lijkt me dat een beetje kortzichtig. Als je gefeliciteerd wordt door Orban van Hongarije dan weet je wel genoeg.
Maar goed, we gaan het zien de komende tijd …
Ik kan me hier altijd zo boos om maken. Jij pikt nu weer iets heel geniepigs op. Namelijk, de journalistiek is al zolang ik me kan herinneren nogal links, zeker de NOS. regeringsleiders feliciteren altijd een "overwinnaar" na verkiezingen, omdat ze weten dat ze met die gene zullen moeten gaan samenwerken. Dat Geert Wilders gefeliciteerd word door Orban, en de NOS daar ook melding van maakt tijdens de verkiezingsavond, is gewoon framing. Want hoeveel andere leiders hebben Wilders gefeliciteerd, zie jij daar meldingen van?? Nee, het is pas meldenswaardig als de laatste dictator van Europa dat doet, om op een zweem van samenwerking/vriendschap te hinten.
Ik kan er slecht tegen dat die verslaggevers allemaal over elkaar heen vallen om te verklaren waarom Wilders gewonnen heeft. De reden word altijd gezocht bij het falen van een ander. Maar misschien wil Wilders gewoon wat kennelijk de meerderheid van het land wil? We leven toch in een Democratie? Ongekleurd verslag geven is er niet meer bij als je er goed op let. Een van die verslaggevers propte zelfs snel het woordje "helaas" in een zin waarin ze zei dat wilders de grootste was. Hoe dan?
Even voor de duidelijkheid, ik heb niet op Wilders gestemd, hij is zoals veel mensen altijd zeggen eigenlijk ook helemaal niet zo rechts, VVD is veel rechtser. Het is zijn asielbeleid wat erg rechts is. Overigens heb ik er bijna spijt van dat ik niet op hem gestemd heb, als ik zie hoe andere partijen zich tegen hem opstellen, en bij voorbaat al zeggen dat regeren met hem niet kan. Je doet je best maar om te proberen met hem te regeren, het is de stem van miljoenen mensen die je zo maar even opzij schuift als je die uitspraken doet!