Valk Vuurwerk Nijverdal

Vuurwerkperdoos is ieder jaar tot 1 dec, we waren al gematst dat het langer duurde, hij is daarintegen ook later in de lucht gegaan

dat is dan raaar, op de site staat onder kopje voorwaarden: Voorverkoop en bestellen mogelijk t/m 27 december

Dat heb ik ook als antw gegeven bij de prijsvraag ???!!

voorverkoop is iets anders dan vuurwerkperdoos (kartonvoordeel). zoals pyroboy al zegt kartonvoordeel was oorspronkelijk tot 1 december dus we hebben al geluk gehad. maar de voorverkoop loopt neem ik aan wel gewoon tot en met 27 december. :)

voorverkoop is iets anders dan vuurwerkperdoos (kartonvoordeel). zoals pyroboy al zegt kartonvoordeel was oorspronkelijk tot 1 december dus we hebben al geluk gehad. maar de voorverkoop loopt neem ik aan wel gewoon tot en met 27 december. :)

t/m 27 december staat gewoon op de site vuurwerkperdoos.nl....

t/m 27 december staat gewoon op de site vuurwerkperdoos.nl....

Ik snap inderdaad wat je bedoeld, maar ik denk wel dat dit een fout is. Want dit zijn precies dezelfde voorwaarden als op de gewone valk vuurwerk site. Dit zijn denk ik niet de voorwaarden voor de vuurwerkperdoos site. Maar je hebt wel gelijk.

Dan is denk ik Reva de enige die hier een reactie op kan geven!
Wat voor reactie wil iedereen dan nog hebben? Het was tot 1 dec. zoals hier al erg vaak benoemd staat. Dat is blijkbaar wat verlengd, mogelijk omdat hij ook later geopend werd dan eerst de bedoeling was. Nu is ie dan toch gesloten. Helaas voor degene die de afgelopen maand niet besteld heeft, maar er was kans genoeg lijkt me.

In de voorwaarden staat inderdaad 27-12, maarja, die zijn ook maar gekopieerd vanuit een andere shop zo lijkt het. Slordig, maar, dicht is dicht... :wink:

Zo, mijn bestelling is ook alweer uit de deur XD
voor zo'n 190 euro's! Ja i know, het is weinig maar ik ben 14 hea XD.

Maar hoezo verkoopt de valk eigenlijk niet de pot Ceasar?!
die pot heb ik best vaak gemist bij de valk, dus bestel ik hem maar ergens anders :(

zou Reva even kunnen reageren of die pot er volgend jaar wel inkomt? BVD

Je hebt gelijk, alleen tijdens het bestellen ging vuurwerkperdoos opeens dicht!
Ik heb er zelf nog een screen van gemaakt (winkelwagen vol, maar niet meer kunnen bestellen)!

Niet leuk :(

Je hebt gelijk, alleen tijdens het bestellen ging vuurwerkperdoos opeens dicht!
Ik heb er zelf nog een screen van gemaakt (winkelwagen vol, maar niet meer kunnen bestellen)!

Niet leuk :(

Dat is inderdaad niet leuk, maar het was algemeen bekend dat het tot 1 dec open is. Dat is ieder jaar zo.

Ik zie de revolution van zena op de schietlijst staan met een vraagteken erachter. Ik hoop echt dat deze morgen wel geschoten wordt. deze box is een van de redenen dat ik deze demo wil bezoeken. Is er al zekerheid over deze box?

Ik zie de revolution van zena op de schietlijst staan met een vraagteken erachter. Ik hoop echt dat deze morgen wel geschoten wordt. deze box is een van de redenen dat ik deze demo wil bezoeken. Is er al zekerheid over deze box?

Is een mooi blok alleen zit er geen einde op dat je zegt van wauwww

Back
Bovenaan