Valk Vuurwerk Nijverdal

Op de website van valk vuurwerk missen een aantal zena artikelen nou heb ik geen zin om 1x via zena en 1 x via valk te bestellen aangezien ik bij zena minimaal 35 euro moet besteden hoe werk dit ?? En dat kost me dus ook fatsoenlijk gratis vuurwerk op valkvuurwerk

Ik ben wel benieuwt als ik in de zena valk shop voor 50 euro bestel of ik dan de psycho mania krijg of gewoon de grazy squar uit de normale shop.

Ik ben wel benieuwt als ik in de zena valk shop voor 50 euro bestel of ik dan de psycho mania krijg of gewoon de grazy squar uit de normale shop.

Ik ga er vanuit dat je de psycho mania krijgt, heb vanmorgen via de Valk zena-webshop de eerste bestelling de deur uit gedaan en op mijn orderbevestiging staat dat ik de Unukalhai er bij krijg.
Valk dient nu volgens mij alleen als afhaalpunt maar verder staat valk los van deze bestelling.

Ik had ook nog een vraag:
Mag ik een bestelling voor iemand anders ophalen i.v.m. de verre afstand?

Ik heb vorig jaar gewoon bestellingen meegenomen van ander, ook vanwege de afstand(100 km) en heb het toen niet van te voren gemeld. Maar ze hebben gewoon de bestelling klaargemaakt(je moet even wachten, maar dat hoort er natuurlijk bij)

Ik denk dus dat het kan.

Ik zou die immortal nog wel willen hebben, die koop ik wel zodra ik mijn bestellingen op ga halen anders loop ik weer te klooien met verschillende ophaal dagen enzv. heb ik helemaal geen zin in.

Vuurwerkperdoos gesloten? Ben ik nou zo stom geweest om over een sluitingsdatum te lezen? Dat terwijl ik echt nét wou bestellen!

Please not?

dat is dan raaar, op de site staat onder kopje voorwaarden: Voorverkoop en bestellen mogelijk t/m 27 december

Dat heb ik ook als antw gegeven bij de prijsvraag ???!!

Back
Bovenaan