Valk Vuurwerk Nijverdal

Als je op vuurwerkperdoos hebt besteld geef even je bestel nr door via de mail
Met naam en adres zorg ik dat ze als nog op de post gaan

Reva

heb de folder ook ontvangen, ziet er goed uit. maar wat is nu de prijs van de voltage van rubro.
in de folder staar 25 euro, maar op de site kost die 39,95. iemand dit toevallig al gevraagd aan valk??

Dit zou ik ook graag willen weten als hij 25 is komt hij voor de zena golden box en anders bedenk ik een andere combi.
Renee zou je hier even op kunnen reageren.

Waaom zou je ze willen koppelen, vuurwerkperdoos kan je aan de zijkant afhalen, losse bestelling binnen dat is logistiek gezien het beste. Eerst je dozen halen en daarna lekker even naar binnen heeft toch ook wat.

Waaom zou je ze willen koppelen, vuurwerkperdoos kan je aan de zijkant afhalen, losse bestelling binnen dat is logistiek gezien het beste. Eerst je dozen halen en daarna lekker even naar binnen heeft toch ook wat.

Dat heeft zeker wat, mits je de zelfde afhaaltijden hebt. Het is voor mij toch wel weer ff een stukje rijden dus vandaar de vraag.

Ik heb ook gemaild over 2 bestellingen, vuurwerk per doos en de gewone site, maar heb ook nog geen antwoord. Ik heb pm gestuurd naar Rene Valk.

Daar zal Rene wel op reageren hoop ik aangezien de mail niet aankomt. FF afwachten...

Ik zit dus met hetzelfde probleem, maar kan geen contact krijgen met Valk Vuurwerk.

Afgelopen week enkele malen proberen te bellen, maar werd niet opgenomen. Oke, kan gebeuren met de drukte. Maar ook op mijn mail welke via het contactformulier op de website is verstuurd wordt niet gereageerd. Nu las ik enkele pagina's terug dat deze niet helemaal goed geconfigureerd was dus ik zou graag mijn mail gewoon naar een e-mailadres willen sturen, echter kan ik op de website geen mailadres vinden.

Is er iemand die mij kan vertellen wat het juiste mailadres van Valk is, er staan er namelijk verschillende genoemd in dit topic.

daarom moet je ook juist snel bij de sites van valk bestellen. (ksnap dat dat niet altijd mogelijk is) dan heb je gewoon ruim de keus om de tijden van je verschillende bestellingen daar overeen te laten komen met elkaar.

Had ik gedaan, maar in het begin waarschijnlijk Rijssen gepakt. Lekker handig....
Maakt opzich niet zoveel uit want ik had de ophaaltijden achter elkaar gezet. Stappen we tussen door FF in de auto. Komt goed!

daarom moet je ook juist snel bij de sites van valk bestellen. (ksnap dat dat niet altijd mogelijk is) dan heb je gewoon ruim de keus om de tijden van je verschillende bestellingen daar overeen te laten komen met elkaar.

Back
Bovenaan