Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb dit jaar erg veel moeite om met hun te communiceren.....sterker nog....geen enkel succes. Vragen worden via de mail niet beantwoord.....! Meer mensen dit jaar dat probleem? Heb afgelopen jaren daar nooit last van gehad....dit jaar daarom ook niet veel bij Valk kunnen bestellen....als je bestellingen wil samenvoegen zodat je alles in 1x kan ophalen is bevestiging van dat wel noodzakelijk.

Heb dit jaar erg veel moeite om met hun te communiceren.....sterker nog....geen enkel succes. Vragen worden via de mail niet beantwoord.....! Meer mensen dit jaar dat probleem? Heb afgelopen jaren daar nooit last van gehad....dit jaar daarom ook niet veel bij Valk kunnen bestellen....als je bestellingen wil samenvoegen zodat je alles in 1x kan ophalen is bevestiging van dat wel noodzakelijk.

Op mijn mail werd wel gereageerd. Echter pas naar 2 dagen. Ik heb maar 1 karton bestelt en kon alleen op de 30ste ophalen. Had gevraagd of ik het toch op de 28ste kon ophalen omdat ik anders vrij moet nemen.
Maar dat kon niet omdat ze daar dan te veel werk mee zouden hebben. Al is nou 10 karton had besteld dan wel maar ik heb maar 1 karton besteld dus zoveel werk is het niet. Moet toe geven ze zijn met vuurwerkperdoos heel goedkoop maar dat gaat wel wat ten koste van serves. Voorgaande jaren ging dat toch wat gemakkelijker/flexibeler.

Op mijn mail werd wel gereageerd. Echter pas naar 2 dagen. Ik heb maar 1 karton bestelt en kon alleen op de 30ste ophalen. Had gevraagd of ik het toch op de 28ste kon ophalen omdat ik anders vrij moet nemen.
Maar dat kon niet omdat ze daar dan te veel werk mee zouden hebben. Al is nou 10 karton had besteld dan wel maar ik heb maar 1 karton besteld dus zoveel werk is het niet. Moet toe geven ze zijn met vuurwerkperdoos heel goedkoop maar dat gaat wel wat ten koste van serves. Voorgaande jaren ging dat toch wat gemakkelijker/flexibeler.

Stel dat er nog 10 mensen hetzelfde willen? Kan toch niet?

Volgend jaar ietsje eerder bestellen;)

Men kan in ieder geval binnen 48 uur antwoord geven.
Al is het maar bijvoorbeeld; Nee dat kan niet.
Erg laat of zelfs helemaal niet reageren vind ik niet kunnen en al helemaal niet bij een webshop.

Ik ben het met jullie eens qua berichtgeving. Helaas gaat het in het bedrijfsleven vaak net zo. Je stuurt een mailtje na een ander bedrijf en vervolgens krijg je laat of nooit een reactie op je verzonden bericht. Een simpel automatisch gegenereerd response berichtje zal al een heel ander gevoel kunnen geven aan een persoon die een mailtje stuurt naar Valk (tip).

Verder wil ik nog even kwijt dat het bij Valk dit jaar iets minder soepel verloopt. Ik heb gisteren een bestelling gedaan in de winkel en daar loopt het ook minder soepel als voorheen. Het simpel overtypen van mijn ingevulde bestellijst en het verwerken van die data duurde al snel 10 minuten, evenals de website (tenminste bij mij) is hun winkelsysteem dit jaar trager. Helaas kunnen zij daar niets meer aan doen, maar ik hoop wel dat geëvalueerd gaat worden na de jaarwisseling.

Verder zijn ze natuurlijk ook nog eens druk met hun nieuwe vestiging in Rijssen om deze van de grond te krijgen. Vergis jullie er niet hoeveel werk daar in gaat zitten. Daarnaast merk ik toch dat Rene alles in eigen handen heeft/houd, misschien is beter om iemand het socialmedia/e-mail verkeer op zich te laten nemen, zoals dit bij steeds meer winkel gebeurd. Daarmee zal de reactie tijd vanzelf beter worden.

Ondanks dat Valk dit jaar veel producten niet kon leveren heb ik er toch weer wat spulletjes besteld. De rest heb ik maar bij Kuiper Koekange besteld, zodat ik wel mijn gewilde producten heb. Valk si gewoon weg over het algemeen gezien de beste winkel in de omgeving, met gemiddeld genomen de beste prijzen/meeste korting. Als je daarvoor iets meer geduld moet hebben dan neem ik dat graag op de koop toe! Immers een beetje korting bij grotere bedragen scheelt al snel tientallen euro's.

Gelukkig is het ophalen van de bestelling al een paar jaar goed voor elkaar bij Valk. Dat vind ik toch zeker net zo belangrijk, als dat dit een grote chaos zou wezen. Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit. auto voor rijden, formulier laten zien, bestelling laden en klaar:)

P.s. bovenstaande is als positieve opbouwende kritiek bedoeld. Het is niet mijn intentie om Valk in een verkeer daglicht te plaatsen. Ik vind alleen jammer om de negatieve ervaringen over Valk te lezen.

Met je eens, geen kwaad woord over hun. Ik merk het enkel op......ik moet echter bijna 200 km rijden en tevens moet ik de 28ste in meppel vuurwerk halen. Dit houd dus in dat ik 2x die kant op moet....kost mij 2 dagen dan ipv 1.....voorheen nooit geen problemen gehad om dit te combineren.....ziet er naar uit dat het dit jaar dus echt over 2 dagen gespreid dient te worden.

Jammer....maar je moet wat over hebben voor vuurwerk......

Met je eens, geen kwaad woord over hun. Ik merk het enkel op......ik moet echter bijna 200 km rijden en tevens moet ik de 28ste in meppel vuurwerk halen. Dit houd dus in dat ik 2x die kant op moet....kost mij 2 dagen dan ipv 1.....voorheen nooit geen problemen gehad om dit te combineren.....ziet er naar uit dat het dit jaar dus echt over 2 dagen gespreid dient te worden.

Jammer....maar je moet wat over hebben voor vuurwerk......

Dat is inderdaad vervelend, maar het is natuurlijk ook een kwestie van op tijd je bestelling doen zodat je een keuze hebt van ophaaldag en tijd. Deels natuurlijk hand in eigen boezem steken.
Maar Valk kennende is daar vast wel een mouw aan te passen, als je merkt dat mailen niet soepel loopt kan je toch ook even bellen. Iedereen heeft haal en breng plicht en je maakt het jezelf een stuk makkelijker.

Succes, maarmik zou ze gewoon even bellen.

Dat is inderdaad vervelend, maar het is natuurlijk ook een kwestie van op tijd je bestelling doen zodat je een keuze hebt van ophaaldag en tijd. Deels natuurlijk hand in eigen boezem steken.
Maar Valk kennende is daar vast wel een mouw aan te passen, als je merkt dat mailen niet soepel loopt kan je toch ook even bellen. Iedereen heeft haal en breng plicht en je maakt het jezelf een stuk makkelijker.

Succes, maarmik zou ze gewoon even bellen.

Je gaat ervan uit dat ik erg laat besteld heb......Dat is niet het geval.....heb ook bij bestelling aangegeven dat ik graag mijn reis wilde combineren....vanaf Begin November al een aantal mailtjes gestuurd......had ze wel iets eerder kunnen bellen.....maar gezien ik nooit problemen met emailsverkeer heb gehad de laatste jaren dacht ik steeds....komt wel....mijn fout.......zal dat dan ook maar een belletje wagen.

Groet,

Je gaat ervan uit dat ik erg laat besteld heb......Dat is niet het geval.....heb ook bij bestelling aangegeven dat ik graag mijn reis wilde combineren....vanaf Begin November al een aantal mailtjes gestuurd......had ze wel iets eerder kunnen bellen.....maar gezien ik nooit problemen met emailsverkeer heb gehad de laatste jaren dacht ik steeds....komt wel....mijn fout.......zal dat dan ook maar een belletje wagen.

Groet,

Dan is het pech, ik had volop keuze bij Valk en had op tijd besteld.

Back
Bovenaan