Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer is de karton akte afgelopen? !@#$%^&*![]()
Heb dit jaar erg veel moeite om met hun te communiceren.....sterker nog....geen enkel succes. Vragen worden via de mail niet beantwoord.....! Meer mensen dit jaar dat probleem? Heb afgelopen jaren daar nooit last van gehad....dit jaar daarom ook niet veel bij Valk kunnen bestellen....als je bestellingen wil samenvoegen zodat je alles in 1x kan ophalen is bevestiging van dat wel noodzakelijk.
Op mijn mail werd wel gereageerd. Echter pas naar 2 dagen. Ik heb maar 1 karton bestelt en kon alleen op de 30ste ophalen. Had gevraagd of ik het toch op de 28ste kon ophalen omdat ik anders vrij moet nemen.
Maar dat kon niet omdat ze daar dan te veel werk mee zouden hebben. Al is nou 10 karton had besteld dan wel maar ik heb maar 1 karton besteld dus zoveel werk is het niet. Moet toe geven ze zijn met vuurwerkperdoos heel goedkoop maar dat gaat wel wat ten koste van serves. Voorgaande jaren ging dat toch wat gemakkelijker/flexibeler.
Ik ben ook nog wachtende op antwoord. Vorige week vrijdag gemaild. Tot op heden geen respons.
Met je eens, geen kwaad woord over hun. Ik merk het enkel op......ik moet echter bijna 200 km rijden en tevens moet ik de 28ste in meppel vuurwerk halen. Dit houd dus in dat ik 2x die kant op moet....kost mij 2 dagen dan ipv 1.....voorheen nooit geen problemen gehad om dit te combineren.....ziet er naar uit dat het dit jaar dus echt over 2 dagen gespreid dient te worden.
Jammer....maar je moet wat over hebben voor vuurwerk......
Ik ben ook nog wachtende op antwoord. Vorige week vrijdag gemaild. Tot op heden geen respons.
Dat is inderdaad vervelend, maar het is natuurlijk ook een kwestie van op tijd je bestelling doen zodat je een keuze hebt van ophaaldag en tijd. Deels natuurlijk hand in eigen boezem steken.
Maar Valk kennende is daar vast wel een mouw aan te passen, als je merkt dat mailen niet soepel loopt kan je toch ook even bellen. Iedereen heeft haal en breng plicht en je maakt het jezelf een stuk makkelijker.
Succes, maarmik zou ze gewoon even bellen.
Je gaat ervan uit dat ik erg laat besteld heb......Dat is niet het geval.....heb ook bij bestelling aangegeven dat ik graag mijn reis wilde combineren....vanaf Begin November al een aantal mailtjes gestuurd......had ze wel iets eerder kunnen bellen.....maar gezien ik nooit problemen met emailsverkeer heb gehad de laatste jaren dacht ik steeds....komt wel....mijn fout.......zal dat dan ook maar een belletje wagen.
Groet,
Het contact gaat dit jaar wel heel moeizaam.
Collectie vind ik ook minder interessant dan voorgaande jaren.