Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik snap nooit zo goed dat mensen zich druk maken om die 10 kg regel en dit ook op de diverse fora tot in den treure posten. Je komt gewoon thuis met je vuurwerk!

Ik snap nooit zo goed dat mensen zich druk maken om die 10 kg regel en dit ook op de diverse fora tot in den treure posten. Je komt gewoon thuis met je vuurwerk!

Idd,

Nou mensen, vroeg het mandje in 04:00 de wekker en om 04:30 vertrekken vanuit Dordrecht. Ben er tussen 06:00 en 07:00. Ben te herkennen aan een peugeot 508 en veel kartons.

De afgelopen twee jaar heb ik bij harings in almelo gehaalt en had daar ook nooit last van. Het jaar daarvoor had ik het bij de vuurwerkdicount in wierden gehaald en daar deden ze wel moeilijk. Toen moest ik 2 keer rijden.

De afgelopen twee jaar heb ik bij harings in almelo gehaalt en had daar ook nooit last van. Het jaar daarvoor had ik het bij de vuurwerkdicount in wierden gehaald en daar deden ze wel moeilijk. Toen moest ik 2 keer rijden.

misschien net controle toen je het ophaalde want heb er nooit problemen gehad dat ik te veel meenam

Idd,

Nou mensen, vroeg het mandje in 04:00 de wekker en om 04:30 vertrekken vanuit Dordrecht. Ben er tussen 06:00 en 07:00. Ben te herkennen aan een peugeot 508 en veel kartons.

Ik ben er om 7:00, te herkennen aan een Ford Focus en een karton Extreme Salute :p

EDIT: En een zwarte jas met een bontkraag whehe

ik ben ook weer terug.

1 karton silver salute
1 karton big 19
1 karton wodka blue
1 karton treasure island
2x heavy legend 16
2x heavy legend 25
2x gold rain
2x hardix aftershock 90 shots
10x cruise rockets
2x rocket boom

prima service weer, en geen problemen met de kilo's

Valk vuurwerk, DE VUURWERKWINKEL van het noorden, grote klasse

ik ben ook net terug. Het was wel erg druk,gelukkig is alles goed gegaan.

uurpijlen:
1x Killing Arrow (Dynasty)
2x Rocket Boom pijlen (Beko)
1x Cruise rocket (Dynasty)
2x Extreme bang rockets (B&W)

Cake's:
12x Big 19 (1 karton)
Dutch Thunder (hardix)
Wodka Blue (Bonfire)
The Cube (Dynasty)
Mayday (Dynasty)
Secret Salute (Rubro)
Multy Shock 25 schots (B&W)
Heavy Legend 16 schot(Rubro)

Klein spul:
Monsters Thunderking*
Vuurwerkwespen Bumble Bees 12 stuks
Super Babypijl met KNAL*
Up-up-up babypijlen 3 traps*
Romeinse kaars 60 sterren
Happyness 4 stuks*
Tricolor 4 stuks

Gratis Vuurwerk:
2x Fresh Favorite FX (Rubro)

Losse verkoop:
2x coral beauty.

Ik was de eerste klant van 2011.

Zowel wij als meneer valk waren in alle vroegte t karton big box paketten vergeten.
Even gebeld en het stond er gelukkig nog, allemaal geen probleem.

Toppie service maar straks wel weer effe 300 km heen en weer kachelen.

Denk dat ik hier volgend jaar weer lading vandaan haal.

Gr

Back
Bovenaan