Binkie [Uitloop]

iemand in de buurt van alkmaar die halve karton binkies(432 stuks) wilt voor 75 euro?

432 stuks is een heel karton , dus 216 stuks is de helft:p , 2 euro per pakje is dus echt geen geld! , jammer dat ik niet in de buurt woon :cry:

mensen die in de buurt wonen , doe er je voordeel mee:D

--pyro99:bye:

Nee, mag NIET. Marijn vuurwerk heeft het 'verkeerde', oude CE keurmerk. Het CE keurmerk dat tot deze jaarwisseling verhandeld en tot juli 2013 afgestoken mag worden.

wat ik wel niet snap , als ik nu naar het doosje van de binkie kijk staat er wel een CE keurmerk op , en toch mag die volgend jaar niet meer verkocht worden?

Nee, mag NIET. Marijn vuurwerk heeft het 'verkeerde', oude CE keurmerk. Het CE keurmerk dat tot deze jaarwisseling verhandeld en tot juli 2013 afgestoken mag worden.

Neej het was net genoeg sier, daarom mocht het toch niet meer.
Heb trouwens een pakjes bij marijn zelf gehaald ze zijn uit 2010

Ze beginnen nu wel op te raken hoor, vrijdag ochtend heb ik ze nog gehaald bij jmdamen maar zaterdag ochtend waren ze daar al uitverkocht, ze waren daar wel erg goedkoop 1,50 per pakje.

Stookmaat van me had ze dit jaar in zijn collectie zitten, had hij dit jaar nog gekocht.
Mooie groene tail to flash salute.

Had ze nog nooit eerder gehoord, maar de Whistling Thunder Queen knalde hem toch eruit.
Ook de Thunderking van Hardix is een leuke vervanging voor deze singleshot, ook niet zo duur!

Deze ook maar aangeschaft na de goede ervaringen. Tevens de Whistle Thunder Queen en Thunderking van Katan gehad, maar de binkie ging niet harder. Wel een mooie knaller en heb ervan genoten.

ik had ze dit jaar voor het eerste (ik dacht dit is me laatste kans om ze te proberen dit jaar:p)maar dit is echt een top product!

de knal zelf was hard maar niet veel harder dan andere singleshots vond ik, wat deze singleshot zo speciaal maakt is de groene tail!

jammer dat ze niet meer te koop zijn , anders zat deze volgend jaar ook weer in me collectie!

Ik vond ze weer leuk om erbij te hebben.
toch is het zeker niet de hardste single shot, maar goed voor 2 euro per pakje ben ik tevreden.
Nog 2 pakjes voor komend seizoen bewaard.

Niet het hardste? Welke is dan harder volgens jou?

De Whistle Thunder Queen van Katan gaat er overheen hoor.
Ook de Thunderking van Katan gaat er overheen, maar deze knalt lager!

De Whistle heeft alleen een fluit als tail i.p.v. groene tail. En de Whistle heeft een Ti boeket i.p.v. flash salute.

Welke singleshot is nou het beste te vergelijken met de Binkie qua klap? En hoe is de Thunderking van Katan vergeleken met de Binkie!?

Minder hard knalt? Waar haal je die fabel nou weer vandaan? Je moet niet alles geloven wat je leesde of las.
De nieuwe versie Binkie heeft inderdaad een siereffectje erbij. Dat zou tegenwoordig verplicht zijn volgens de wetgeving, aangezien alleen een knal niet is toegestaan. Wat voor soort en vorm siereffect, is mij onbekend.

Back
Bovenaan