Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap nooit zo goed dat mensen zich druk maken om die 10 kg regel en dit ook op de diverse fora tot in den treure posten. Je komt gewoon thuis met je vuurwerk!
Ik snap nooit zo goed dat mensen zich druk maken om die 10 kg regel en dit ook op de diverse fora tot in den treure posten. Je komt gewoon thuis met je vuurwerk!
De afgelopen twee jaar heb ik bij harings in almelo gehaalt en had daar ook nooit last van. Het jaar daarvoor had ik het bij de vuurwerkdicount in wierden gehaald en daar deden ze wel moeilijk. Toen moest ik 2 keer rijden.
Ik ga morgen mijn bestelling ophalen tussen 7 en 8 uur. Ik hoop dat ze niet zo moeilijk gaan doen over 40 kg.
Ik zat vorig jaar iets over de 47 kilo en we mochten alles met z'n 2en zo meenemen uit de winkel
Wees maar niet bang dat ze daar moeilijk over gaan doen.
Idd,
Nou mensen, vroeg het mandje in 04:00 de wekker en om 04:30 vertrekken vanuit Dordrecht. Ben er tussen 06:00 en 07:00. Ben te herkennen aan een peugeot 508 en veel kartons.
Over een half uurtje rij ik hier mooi weg![]()