Valk Vuurwerk Nijverdal

lekker, had toch maar besloten om niet naar valk te gaan omdat het toch te ver weg was, voor het geld dat ik ermee bespaarde, komen ze met dit soort acties :frusty: Dus ik ga toch maar eens kijken en zal volgend jaar niet weer dezelfde fout maken:p

is er ook iemand die de tubantia ook heeft en deze advertentie kan scannen en hier posten

grtzz

Volgens mij lukt het weer om te scannen, als je eventjes wacht zet ik ze op het forum.

Edit:
het is gelukt!

531882_0_82_scan0002.jpg

377643_0_82_scan0003.jpg

Er zullen wel veel vwc leden bij Valk staan morgen om 6 uur :)
Je kunt mij herkennen aan iemand die mank loopt (ik heb namelijk mijn enkel verstuikt vrijdag :p)

Ik moet tussen 6 en 7 ophalen voor me gewone bestelling en tussen7 en 8 van vuurwerkperdoos. Misschien dat we elkaar tegenkomen. Wij zijn in ieder geval met een bus, waarvan ik blij ben dat ik die nog heb kunnen regelen.

Ik ga morgen mijn bestelling ophalen tussen 7 en 8 uur. Ik hoop dat ze niet zo moeilijk gaan doen over 40 kg.

In zo'n geval laten ze je 4x heen en weer naar je auto lopen. Verwacht maar niet dat ze moeilijk gaan doen, ik bedoel er zullen wel veel meer bestellingen boven de 10 kg zijn en lang niet iedereen kan met een bestelbusje komen of met meerdere mensen.

In zo'n geval laten ze je 4x heen en weer naar je auto lopen. Verwacht maar niet dat ze moeilijk gaan doen, ik bedoel er zullen wel veel meer bestellingen boven de 10 kg zijn en lang niet iedereen kan met een bestelbusje komen of met meerdere mensen.

Ik hoop inderdaad van niet. Ik heb een bestelling van 14 kilo, maar ik kom alleen, en met het openbaar vervoer. Ik woon een aardig eind weg, dus ik zou niet nog een keer op en neer kunnen reizen.

Back
Bovenaan