Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb vorig jaar voor het eerst bij valk gekocht.. Zowel als bij vuurwerkperdoos als op de normale site.. De service en prijzen waren echt super... Ditjaar heelaas geen vuurwerperdoos.. Maar wel weer lekker in de normale shop.. Echt een top bedrijf... Voor mij nu al op nummer 1

Krijgen die gene die gewoon besteld hebben,dus in de winkel zelf,of bij de online winkel,ook de folder toe gestuurd?

Ik wil toch nog wat bestellen op vuurwerkperdoos.nl (was ik niet van plan) maar nu is er een minimum bedrag van 100 euro. Waarom is dat ? Was vorig jaar ook niet zo ....
(daar kom ik dus niet aan ...)

Edit: laat maar, ook de ophaaltijd komt me niet uit. Volgend jaar toch maar eerder beslissen ... :frusty: en nu maar gewoon naar de losse verkoop

Hier ook een folder in de bus :D Ziet er zeer goed uit mannen ! Weet nog niet of ik hier mn gewone bestelling zal doen, maar zeer zeker ff in de verkoop wat dingentjes meepakken :D

Zeker een mooi assortiment! En met leuke prijzen!
Was niet van plan hier nog meer vuurwerk te bestellen maar dit gaat waarschijnlijk toch veranderen. :)

Ik wil hier best bestellen maar ik ben bang dat ik hier echt veek vervangers ga krijgen omdat dit een grote zaak is.....

Ik wil hier best bestellen maar ik ben bang dat ik hier echt veek vervangers ga krijgen omdat dit een grote zaak is.....

Denk dat die kans zeer klein is.Ze hebben een opslag van 60 duizend kilo,dus ik denk dat je je daar niet echt druk over hoeft te maken.Ik neem aan dat alle bestellingen apart worden gezet.:)

Denk dat die kans zeer klein is.Ze hebben een opslag van 60 duizend kilo,dus ik denk dat je je daar niet echt druk over hoeft te maken.Ik neem aan dat alle bestellingen apart worden gezet.:)

Tja vorig jaar hadden ze ook heel veel niet in de losse verkoop dus misschien moet ik de gok maar wagen dan en gewoon bestellen! Ik heb alleen écht geen zin in vervangers haha!

indd weer super mooie prijzen.......
dus gooi die site maar online..... kan ik gelijk ff bestellen....

Trouwens iemand ervaring met die hindoerol.. of is deze nieuw op de markt...

Back
Bovenaan