Valk Vuurwerk Nijverdal

Ben benieuwd naar de folder !

Trouwens, krijgen de mensen die besteld hebben op vuurwerk per doos ook nog een bevestiging van wat ze besteld hebben?:idea:

Nee, dat is een beetje vreemd inderdaad.
Het antwoordmailtje bevat alleen een bestelnummer, volgnummer en afhaalgegevens.
Volgens mij was dat vorig jaar ook al zo.
Misschien een tip voor de techneuten bij Valk om een samenvatting van de bestelling toe te voegen aan die mailtjes ;)

Nee, dat is een beetje vreemd inderdaad.
Het antwoordmailtje bevat alleen een bestelnummer, volgnummer en afhaalgegevens.
Volgens mij was dat vorig jaar ook al zo.
Misschien een tip voor de techneuten bij Valk om een samenvatting van de bestelling toe te voegen aan die mailtjes ;)

Klopt, net als vorig jaar.

toen ik heb besteld heb ik 2 mailtjes gekregen.
1 met wat ik besteld heb, en 1 dat de betaling was ontvangen.
ik print ze gewoon allebij uit :wink:

En als je nu écht niet kan op de voorbeschreven data is er altijd nog iets te regelen met deze topwinkel!

dat klopt niet ;)
heb hum ook gemaild over andere datum kom niet vanwege het systeem.

en de folders zijn trouwens vandaag op de post gegaan dus iedereen die op vuurwerkperdoos.nl heeft besteld kan hem morgen verwachten.

dat klopt niet ;)

en de folders zijn trouwens vandaag op de post gegaan dus iedereen die op vuurwerkperdoos.nl heeft besteld kan hem morgen verwachten.

Potverdikkie, heb ik de hele dag voor niks gewacht voor de brievenbus:mad:

dat klopt niet ;)

Oh dat is raar, ik mailde hem en bij mij lukte het wel. Misschien zit het nu echt vol dan. Volgend jaar maar eerder bestellen denk ik dan :)

Nou eindelijk,heb de folders net op de bus gedaan.
Dus morgen bij iedereen in de bus
We openen de site VALK-VUURWERK.NL op vrijdagavond om 23.59
De site vuurwerperdoos zal vrijdagavond om 23.59 sluiten.
Dus voor diegene die nog wil bestellen morgen de laaste dag.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor zn bestelling op vuurwerkperdoos het was weer een groot succes.

Met vriendelijke groet,

Rene Valk

Dit jaar geen budget om te bestellen bij vuurwerkperdoos, dus morgen maar even langs de winkel om een foldertje op te halen :D

Back
Bovenaan