UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah de PvdD enge partij...Is dat nu echt hun probleem vuurwerk?

Welnee, ze hebben nog met veel meer dingen die ze de gewone mens graag willen verbieden.
Naast een verbod op consumentenvuurwerk willen ze ook een verbod op: (ik verzin het niet) vissenkommen, bladblazers voor particulieren, ballonnen oplaten, hengelsport, wedvluchten in de duivensport, sierdieren en nog veel meer.
Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op een ideale wereld. Maar de mijne is het ook niet.

En dan is er morgen een debat over een avondklok waar D66 niet mee eens is. Dus moeten ze gaan shoppen bij de oppositie. Laten we hopen dat het niet wéér een een tweetjes wordt met GL...

Never nooit niet, dan ga je twee dingen die voor maatschappelijke onrust zorgen tegelijkertijd doen, GL en PvdA hebben al langer gezegd er niet tegen te zijn indien het goed onderbouwd is dus

Welnee, ze hebben nog met veel meer dingen die ze de gewone mens graag willen verbieden.
Naast een verbod op consumentenvuurwerk willen ze ook een verbod op: (ik verzin het niet) vissenkommen, bladblazers voor particulieren, ballonnen oplaten, hengelsport, wedvluchten in de duivensport, sierdieren en nog veel meer.
Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op een ideale wereld. Maar de mijne is het ook niet.

Vergeet de alcohol en houtkachels niet. Maar het klopt inderdaad deze verboden. Maar goed het is mijn ideale wereld ook niet. Ze hebben inderdaad een tal van verboden.

En harddrugs moet gelegaliseerd worden. Snap je ‘t nog?:bonk:

@Rico nee dat begrijp ik niet nee. Maar goed zie vuurwerk niet in 1,2,3 verdwijnen voorlopig.

Weet wel dat het debat tussen 15:30 En 23:00 daar plaats moet vinden zo daartussen wordt de motie behandeld van PvdD, moedeloos wordt ik ervan pfff

Wat ik me nog afvroeg. Volgens mij pleitte Omzigt en van Aalst destijds alleen voor een verbod te gaan als de branche "ruimhartig" zou worden gecompenseerd

we weten allemaal dat er maar 40 miljoen toegezegd is.

Zouden deze 2 heren hier nog wel es vragen over hebben gesteld dat: 1 dat bedrag rijkelijk te laag is en 2: of dat geld als is uitgekeerd?

Of gaan ze lekker verder met hun leventje

Waarom maakt iedereen zich zo druk om de PvdD hier? DIe stelt ieder jaar een verbod voor, dat weet je toch? Kun je enge mensen vinden of mensen die onze hobby niet delen. Maak je niet zo druk om die partij (en GL). Steek er geen energie in, die mensen veranderen toch nooit van gedachten. Dat wil hun achterban ook niet.

Waarom maakt iedereen zich zo druk om de PvdD hier? DIe stelt ieder jaar een verbod voor, dat weet je toch? Kun je enge mensen vinden of mensen die onze hobby niet delen. Maak je niet zo druk om die partij (en GL). Steek er geen energie in, die mensen veranderen toch nooit van gedachten. Dat wil hun achterban ook niet.
Nee je moet die 2 gewoon laten en negeren. Je moet je energie stoppen in partijen die nog op het randje zitten

PVDD en GL er persoonlijk op aanspreken is nutteloos. Maar je ziet wat ze afgelopen jaarwisseling al dan niet met corona al dan niet met misbruikte cijfers voor elkaar hebben kunnen boksen.

De focus moet liggen op de pappa's en mamma's en andere liefhebbers van vuurwerk Nederland en natuurlijk de grotere politieke partijen. Blijf mensen bestoken met de 'goede cijfers', zorg voor de 'juiste' info. En dat zo min mogelijk op de door hen verwachte 'tokkie' toon.

Velen denken dat het reageren op een PVDD extremist geen zin heeft. Niet voor die persoon zelf nee, maar wel voor de lezers van dat bericht. Een tegenbericht kan mensen wel op andere gedachten brengen door ook de andere kant te belichten. Al is het er maar 1....

Ik hoop echt dat iedereen inclusief de HVLV hierin niet gaan verslappen. Sterker nog... we moeten vol gas vooruit! Het hele jaar door zodat we er na dit jaar nog sterker voor staan.

De stemming is geweest zie ik, heb het alleen net gemist. Iemand die wel gekeken heeft en weet wat de uitslag was?

De stemming is geweest zie ik, heb het alleen net gemist. Iemand die wel gekeken heeft en weet wat de uitslag was?
Of ik was te laat ingeschakeld, of ik hem de motie niet voorbij horen komen.
Niet voor niets naar die saaie stof geluisterd.....

Iemand dit wel meegekregen?

Of ik was te laat ingeschakeld, of ik hem de motie niet voorbij horen komen.
Niet voor niets naar die saaie stof geluisterd.....

Iemand dit wel meegekregen?

Ik had ook wat later ingeschakeld, ik heb niks voor bij horen komen waarschijnlijk is het al bij het begin van de stemmingsronde aan de orde gekomen

25295-887 Motie d.d. 13 januari 2021 - E. Ouwehand, Tweede Kamerlid Motie van het lid Ouwehand over een algemeen verbod op consumentenvuurwerk

Besluit: Aangehouden.

Met andere woorden, nog geen besluit over genomen.

25295-887 Motie d.d. 13 januari 2021 - E. Ouwehand, Tweede Kamerlid Motie van het lid Ouwehand over een algemeen verbod op consumentenvuurwerk

Besluit: Aangehouden.

Met andere woorden, nog geen besluit over genomen.
dus verworpen? die politieke taal spreek ik nog niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan