UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het voorstel is dus:
2019-2020 legaal verkopen
2020-2021 illegaal maken van bezit
2021-2022 legaal verkopen

En dat er doorheen drukken onder de Corona wet?
Volgens mij drukken de burgemeesters zichzelf steeds verder in een hoekje...

Het meest zorgelijke hieraan is gewoon dat de dus burgemeesters geen enkel idee hebben hoe het nu al geregeld is mbt het consumenten vuurwerk. Denk dat dat het grootste probleem ook is. Omdat ze geen kennis van zaken hebben willen ze alles maar verbieden.

Ehhhhh nee hoor in Nederland mag je volgens de burgemeesters straks geen vuurwerk maar wel softdrugs in je bezit hebben. Nederland narcostaat nr. 1 maar die Mexicanen zorgen hier voor de overbelasting van de IC 's.

Ehhhhh nee hoor in Nederland mag je volgens de burgemeesters straks geen vuurwerk maar wel softdrugs in je bezit hebben. Nederland narcostaat nr. 1 maar die Mexicanen zorgen hier voor de overbelasting van de IC 's.

Zelfs het in het bezit hebben van harddrugs is hier toegestaan, mits je kunt aantonen dat het voor eigen gebruik is. Met 1 gram coke op zak loopt je buurman door, terwijl jij wordt bestraft voor het in bezit hebben van 1 astronout. LMFAO Nederland

Zelfs het in het bezit hebben van harddrugs is hier toegestaan, mits je kunt aantonen dat het voor eigen gebruik is. Met 1 gram coke op zak loopt je buurman door, terwijl jij wordt bestraft voor het in bezit hebben van 1 astronout. LMFAO Nederland

Oohh dat had ik liever niet willen weten Torr dat harddrugs in Nedeland is toe gestaan. Alles weten maakt niet gelukkig en nu wordt mijn lontje nog korter.....

Oohh dat had ik liever niet willen weten Torr dat harddrugs in Nedeland is toe gestaan. Alles weten maakt niet gelukkig en nu wordt mijn lontje nog korter.....

Het is strafbaar, maar gebruiken is niet verboden. Krom maar waar ...

Normaal gesproken wordt bezit voor eigen gebruik van zowel harddrugs als softdrugs niet opgespoord en vervolgd. Met een gebruikshoeveelheid wordt bedoeld: minder dan 5 gram bij softdrugs (hasj of wiet) en maximaal een halve gram bij harddrugs (cocaïne, speed etc.), 1 XTC pil en minder dan 5 ml GHB.

Je ziet dit soort dingen wel vaker bij oppositiepartijen. Ze zijn dan zo gewend aan het bij voorbaat tegen zijn en telkens hetzelfde roepen dat ze overrompeld zijn als iets belachelijks ook echt doorgevoerd wordt...

Ofwel.. ow sh*t dat verbod is er nu echt... nu moeten we het ook gaan handhaven...maar dat is niet de bedoeling.

Wat een land..

Handhaving wordt zo goed als onmogelijk maar wellicht worden we ook een beetje gesteund door de natuur.. zo dacht ik, wat als er een dik pak sneeuw ligt rond de jaarwissseling.. dan is het stumperig handhaven bijna leedvermaak..

Wie weet...

Nederland gedoogland behalve vuurwerk.

Wil Jesse K. zijn zoon aan de drugs i.p.v. aan het vuurwerk ? Erg link voor een groen links lid.

Mochten er inlever punten komen dan vind ik het wel leuk om dummy's in te leveren of iedereen 1 wondertolletje pp. Met 50 man tegelijk komen :) Project Wondertol

Toch naar aanleiding van alle polls, we staan bijna altijd achter voordat het hier gepost word. Hieruit kan je toch wel concluderen dat de meerderheid voor een verbod is. Hoe lullig het ook is, het zal toch echt niet lang meer duren voor er een algeheel verbod komt. En ik heb zo het idee hoe meer we protesteren hoe sneller het verbod er is.

Mooi. nog een bevolkingsgroep erbij tegen de overheid. En mensen van het plattegrond zijn wat opstandiger dan wij

Ja dat is mooi man. Ik ga ook niet voor die grote wielen staan haha. Misschien een " heldhaftige BOA". Die boeren hebben toch overal schijf aan:bonk:

Dat doen we hier toch ook? En nog sta je 9/10x achter. Tel uit je winst
Er zijn hele grote groene Facebook groepen die niets anders doen. Niet alleen over vuurwerk maar over alles wat met dier en natuur te maken heeft. Die groepen zijn zoveel groter dan de vuurwerkfreaks. De huisvaders manipuleren geen polls

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan