Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De inkoop stress gaat bij mij dit jaar naadloos over in de "hoe krijg ik het straks in vredesnaam in mijn auto" stress, nu ik alle bonnen heb uitgedraaid.:p En dan toch nog voor gaas gaan als er Mania boxje voor weinig en rol voor nop voorbij komen :bonk:

Haha hier loop ik ook tegen aan. Ben aardig gestrest of het allemaal gaat passen..

Iemand al eens gehad dat het niet paste en ver van huis stond met een te volle auto?:p

Haha hier loop ik ook tegen aan. Ben aardig gestrest of het allemaal gaat passen..

Iemand al eens gehad dat het niet paste en ver van huis stond met een te volle auto?:p

Zou wat zijn inderdaad :bonk:
Probeer er bij het bestellen wel rekening mee te houden maar ik gok dat er weleens wat mensen hier met samengeknepen billetjes hebben gestaan :p

Begin oktober was ik al klaar met mijn bestelling. Het is echter erg moeilijk om niet bij te bestellen. Je ziet telkens wel weer een must-have. Of iets wat je collectie completer maakt. Ik heb mij kunnen beperken tot het bijbestellen van een kartonnetje vuurpijlen. Onder het mom van dat deze ook voor volgend jaar zijn. Nu dus alleen nog bezig met bedenken wanneer ik wat afsteekt. En hoeveel ik uit voorzorg goed weg ga leggen voor volgend jaar. Als het voor de grijp ligt dan stook ik het namelijk zo op. :)

Prachtig, al die vormen van stress hier! Ik geniet vooral van de feestdagen dit jaar! 1 dingetje; het duurt me veel te lang voordatvhet écht keer en daarna nieuwjaar is!!

Nog 10 dagen tot we eindelijk ons vuurwerk mogen halen. Heb het hele jaar door besteld en een aantal freakacties meegepakt. Hier waren de afhaaltijden wel redelijk beperkt waardoor ik echt moet gaan haasten om optijd te zijn..Lekker vroeg opstaan om naar Duitsland te rijden voor de budgetcakes voor mijn 18.00 en 20.00 projecten.

Begin oktober was ik al klaar met mijn bestelling. Het is echter erg moeilijk om niet bij te bestellen.

Begin oktober al :0 Ik heb nog helemaal niks besteld haha, Doe ik meestal de dagen voor kerst, ben er nu al druk mee bezig. maargoed bestel ook niet zo veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan