http://stellingvandedag.mwm2.nl/Bij mij doet de nullrefer het niet.. hij komt gelijk op het eind van de vragenlijst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
http://stellingvandedag.mwm2.nl/Bij mij doet de nullrefer het niet.. hij komt gelijk op het eind van de vragenlijst
Ja BPN is met de branche en een advocaat bezig, Zojuist ter bevestiging in de mail gekregen van BPNMisschien is dit al een keer voorbij gekomen of niet. heb geen zin om alles terug te lezen.
Maar gaat de branchevereniging samen met de vuurwerkverkopers nog iets van een rechtzaak aanspannen omtrent het verbod?
Helemaal nu zelfs dhr. Gommers aangeeft dat een verbod niet zinvol is?
Hopelijk pakken ze een beetje door en dienen ze snel een zaak in. zodat het eventuele verbod nog van tafel kan.Ja BPN is met de branche en een advocaat bezig, Zojuist ter bevestiging in de mail gekregen van BPN
Ja BPN is met de branche en een advocaat bezig, Zojuist ter bevestiging in de mail gekregen van BPN
ik zou zeggen:gooi die mail online!Ja BPN is met de branche en een advocaat bezig, Zojuist ter bevestiging in de mail gekregen van BPN
ik zou zeggen:gooi die mail online!
Daar kan ik niet uit opmaken dat er een rechtzaak aangespannen gaat worden(helaas).Er wordt overlegd met het Ministerie (gesteund door een advocaat).
Uiteraard wordt de gehele kwestie scherp beoordeeld (en veroordeeld).
Met vriendelijke groet,
cid:[email protected]
Daar kan ik niet uit opmaken dat er een rechtzaak aangespannen gaat worden(helaas).
Maar wat is jouw bron?
Dat begrijp ik wel,maar er word door iemand gezegd dat ie een mail gehad heeft van bpn.Ze zullen eerst moeten uitzoeken Of er überhaupt wel wat te halen valt denk ik
Carbid is aan de beurt, liveblog ad.nl:
Naast het afsteken van vuurwerk is ook carbidschieten dit jaar hoogst ongewenst is, stelt de Nederlandse BOA Bond. De veiligheidsregio's moeten dat niet toestaan, omdat het niet ongevaarlijk is en omdat er traditiegetrouw altijd groepen toeschouwers op het knalfeest af komen. Dat maakt van carbidschieten rond de jaarwisseling een onder de huidige coronaregels verboden evenement, zegt bondsbestuurder Eric Lakenman. De betrokken ministers moeten dat de veiligheidsregio's laten weten.
Daar kan ik niet uit opmaken dat er een rechtzaak aangespannen gaat worden(helaas).
Maar wat is jouw bron?
Dat begrijp ik wel,maar er word door iemand gezegd dat ie een mail gehad heeft van bpn.
ik vraag gooi hem online,maar denk dat hij dat niet kan...