UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk namelijk dat dit een te overhaaste beslissing is geweest waar niet al te best over is nagedacht door die zogenaamde top-adviseurs.
Iedereen kent de gezegde met 'met de gebakken peren zitten',mag hopen dat die voor dit kabinet keihard gebakken zullen zijn.
Doe dan maar flink aangebrand..:) en al ze niet om willen de vlam in de pan..

Laatst bewerkt:
Het kabinet zal ongetwijfeld verbaasd zijn door de felle reacties uit de samenleving, en hopelijk gaat dat nog even door.
De afweging 'het volk pikt dit zonder morren, want de overige vrijheidsberovende maatregelen werden zonder slag of stoot geaccepteerd' heeft niet helemaal uitgepakt zoals gehoopt. Dat is duidelijk.

Sorry, maar welke felle reacties? Ik heb tot nu toe alleen maar een vuurwerkprotest gezien, wat ik nou niet echt heel fel vond.

Ik hoop gewoon dat iemand het lukt, om ontzettend veel aandacht onder de normale Nederlander te krijgen. Bijvoorbeeld BPN, of een groep winkeliers die iets van een grote actie opzetten, en dat wij dan mee kunnen helpen.

Ik hoop.. we gaan het zien aankomende week.

Het malieveld op met 10.000 man. De importeurs zorgen voor een vrachtwagen stadionfakkels, wij kopen ze voor 5 euro p/s (extra steuntje in de rug)

Om een uur of 6 allen tegelijk aansteken in stilte.

Dat is een actie die indruk maakt denk ik.

Klein bewijs dat het wel zin heeft om de plaatselijke kranten aan te schrijven.
Ik ben ook niet echt een held in pakkende teksten schrijven, maar er zijn freaks die dat wel kunnen en dit is het gevolg DAE96EFD-3269-4A26-B246-ED70730F7012.jpg

Kracht is dat er niet alleen maar dezelfde namen voorbij komen, schroom dus niet en maak er gebruik van.

Het malieveld op met 10.000 man. De importeurs zorgen voor een vrachtwagen stadionfakkels, wij kopen ze voor 5 euro p/s (extra steuntje in de rug)

Om een uur of 6 allen tegelijk aansteken in stilte.

Dat is een actie die indruk maakt denk ik.

Dat zou zeker indruk maken, maar ik zie het helaas niet gebeuren.

Voor mijn gevoel heeft het grootste deel van het volk het verbod al geaccepteerd, ondanks dat er genoeg mensen weten dat de reden tot verbod onzin is.

Ik vrees dat het verbod ook niet meer teruggedraaid gaat worden. Enige hoop die ik nog heb is dat mensen het vuurwerk toch wel gaan missen en dat f2 in beperkte vorm met nog beperktere afsteektijden terugkomt.

www.vuurwerkprotest.nl onderteken A.U.B.!!

#LaatOnsVieren

Binnen halve dag is het al 600 keer getekend laten we proberen met ze allen er toch nog een tegenstem in te gooien. Ook al helpt het misschien niet is beter dan niks doen!!!

Dat zou zeker indruk maken, maar ik zie het helaas niet gebeuren.

Voor mijn gevoel heeft het grootste deel van het volk het verbod al geaccepteerd, ondanks dat er genoeg mensen weten dat de reden tot verbod onzin is.

Ik vrees dat het verbod ook niet meer teruggedraaid gaat worden. Enige hoop die ik nog heb is dat mensen het vuurwerk toch wel gaan missen en dat f2 in beperkte vorm met nog beperktere afsteektijden terugkomt.

Wij kunnen jullie vertellen dat wij ook alles doorsturen naar de juiste personen elke % kans is er een.

Ik denk zelf dat er echt nog wel vragen gaan komen na wat er allemaal vrijdag avond op tv was en alles er om heen.

Een massale actie op bijvoorbeeld het Malieveld is wel een mogelijkheid op landelijke aandacht te krijgen. Bij zo’n afsteekactie, waar ik wel aan mee heb gedaan, zie je toch dat alleen een paar lokale nieuwssites het vermelden. Het moet echt groter en dat kunnen wij!

Het Europees commissie heeft eerder laten weten dat ze het niet accepteren dan onder de noemer corona een land wetten door drukt die daar niks mee te maken hebben. In hoeverre dat in deze situatie gaande is durf ik geen uitspraken over te doen. Het Kabinet zal zich daar aan de hand van adviseurs vast wel in verdiept hebben.

Maar als het advies van leden van het OMT zoals Dhr Gommers compleet genegeerd worden en diezelfde meneer Gommers op TV verklaard dat het hele verbod een politiek spel is en geen donder met Corona en veiligheid te maken hebben, zal de Europese commissie toch ook moeten inzien dat het niet correct is deze maatregel erdoor te drukken ??

Maar als het advies van leden van het OMT zoals Dhr Gommers compleet genegeerd worden en diezelfde meneer Gommers op TV verklaard dat het hele verbod een politiek spel is en geen donder met Corona en veiligheid te maken hebben, zal de Europese commissie toch ook moeten inzien dat het niet correct is deze maatregel erdoor te drukken ??
precies, er is al een filmpje gemaakt waarbij de uitspraken van Rutte zijn samengeveogd met de uitspraken van Gommes.

Ja, Gommers is in zijn discipline absoluut iemand die serieus genomen dient te worden. Dat het kabinet de arrogantie heeft deze man en zijn expertise compleet te negeren toont eens te meer aan dat men zich er niets aan gelegen laat liggen de eigen agenda door te drukken, desnoods per decreet, onder de paraplu die corona heet.

Hopelijk ziet de EC dit ook en worden Rutte en 'de rommel' wat hij een kabinet noemt, keihard teruggefloten.

Is het niet zo dat de Nederlandse regering vaak dwars zit in de Europese debatten?

Dit zou namelijk nu in het voordeel kunnen gaan werken. Ik dacht pas ook weer iets te lezen dat Nederland standvastig was als 1 van de weinige landen, waardoor iets nog niet besloten kon worden.

Ik was net aan het appen met Webber, en die had een punt.
Er zal bij importeurs of BPN toch wel een goeie advocaat zitten die hier de tanden in kan en wil zetten?

Gezien het een heet hangijzer is zijn er soms grote namen in de advocatuur die hier heil in zien. Niet direct voor de zaak maar ook voor de publiciteit welke het oplevert.

Peter plasman van de beginnende partij Code Oranje misschien?. Wie weet haalt hij door de extra publiciteit wel een extra zeteltje meer binnen.
Ik was net aan het appen met Webber, en die had een punt.
Er zal bij importeurs of BPN toch wel een goeie advocaat zitten die hier de tanden in kan en wil zetten?

Gezien het een heet hangijzer is zijn er soms grote namen in de advocatuur die hier heil in zien. Niet direct voor de zaak maar ook voor de publiciteit welke het oplevert.

Ik lees dit topic vanaf het begin af aan al mee en heb erg veel respect wat jullie als mede liefhebbers proberen te doen aan dit absurde verbod en ik steun jullie waar ik kan.

Samen staan we sterk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan