UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het bekende mes in de rug...gadverdamme. Ben er klaar mee. Ik word er alleen maar bozer van. Laat het maar goed in de soep lopen deze jaarwisseling. De schade aan de traditie is toch al onherstelbaar groot. Zo, dat moest ik even kwijt. Merk dat het punt van respectvol discussieren achter me ligt :rolleyes:.

Ik denk dat je als vuurwerkbranche (leveranciers + verkopers) nu twee opties hebt; of je accepteert de 40 miljoen en hoopt (naar mijn gevoel tegen beter weten in ) dat het een eenmalig verbod is of je probeert er wat tegen te doen (gang naar de rechter?), maar ja het risico is dat je dan de staatssteun misloopt....weet niet of de tweede optie reeel is...

En dan in diezelfde uitzending zie je Stientje die zegt dat de zorg er om vroeg....
ja inderdaad het was een roep uit de zorg zegt ze.... tuurlijk stomme doos.
Er is een dealtje gesloten met GL, dit is een onderlinge sneaky overeenkomst over de rug van het volk. handje klappen.

Laatst bewerkt:
Echt wtaf ,wat een bizar trieste dag dit. Beetje laat van Gommers,maar wel de realiteit. We worden dubbel genaaid,als het hun bevalt dan is het over en klaar.

Ik heb het stukje maar even opgeslagen, het zou zo maar kunnen zijn dat opeens van Twitter verdwijnt. Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in dit stuk omdat ze het nodig hebben voor iets, pm me maar!

Die brief van Stientje waarin precies duidelijk zou worden wat dit betekent voor de zorg... heb ik die gemist? In de brief van vandaag niks qua cijfers. En waar zijn de Kamerleden die ‘echt die cijfers wilden zien en dan pas een besluit zouden nemen’?

We hebben geluisterd naar de zorg. Tsja, dan had je dat besluit ook meteen kunnen nemen.

Ik zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.

We moeten 1 ding niet vergeten. Rutte heeft twee petten.
1: VVD
2: Premier van alle Nederlanders.

Voor sommige beslissingen zal hij pet 2 meer wegen dan pet 1. Volgend jaar weten we het echte standpunt. Goed de verkiezingsprogramma's in de gaten houden. Vooral niet laten merken dat een vuurwerkverbod "zin" heeft, dan schuif je teveel munitie naar de linkse partijen. Doe gewoon je ding en haal het vuurwerk van elders. Nogmaals: Handhaving is niet mogelijk. tussen 00:00h en 00:20h is het niet mogelijk iedereen op te pakken/boetes uit te delen.

Ik wil toch ook nog even mijn bewondering voor jou uitspreken Niels, je hebt je kei en keihard ingezet voor het behoud van onze traditie. Net als meerdere leden, maar jij inspireerde de rest om ook mee te doen. Bedankt, het was een genot om jouw passie en inzet te zien. Wat betreft je radio interview: niet anders dan lof. Je hebt goed bloot gelegd wat het betekend voor ons liefhebbers, het fragment van Pim erbij was ook duidelijk, beetje flauw van de interviewer met die ''knalerwt geluidjes'', maar neem het ze niet kwalijk. Zij zullen nooit weten wat vuurwerk betekend voor ons.

Aan jou heeft het zeker niet gelegen Niels. Vanaf januari moeten we deze draad met zijn allen kei- en keihard weer oppakken en laten zien dat vuurwerk niet uit te bannen is. Onze traditie, die pakken ze niet af!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan