UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier voor de deur wordt er vanaf 1970 vuurwerk afgstoken op een leuke en veilge manier. We hebben voor vele honderden mensen een prachtige jaarwisseling verzorgd,waar ik zelfs na bijvoorbeeld 20/30 en zelfs 40 jaar nog steeds wordt aangesproken door oud-bewoners die het fantastisch vonden en het nooit meer gaan vergeten.
Maar Rutte noemt het nu rommel,dus mag het niet meer.

Rutte,onthoud 1 ding,mensen voelen zich genaaid door dit kabinet.
Tot aan mijn laatste adem geen stem meer voor jullie handjeklap-partij.

Eens, en hetzelfde geldt hier in de straat. Het was prachtig en goed georganiseerd.

Diederik gommers zegt net eigenlijk dat ze er niet heel veel last van hebben in het ziekenhuis. Word nu ook gezegd dat ze er de corona voor gebruiken om t vuurwerk eruit te gooien. En bijna iedereen die er zit is het er mee eens.

Met deze uitspraken moet toch wel iets gedaan kunnen worden nu? Of leggen alle vuurwerk aanbieders zich er nu bij neer...

Diederik gommers zegt net eigenlijk dat ze er niet heel veel last van hebben in het ziekenhuis. Word nu ook gezegd dat ze er de corona voor gebruiken om t vuurwerk eruit te gooien. En bijna iedereen die er zit is het er mee eens.
Je zag de gasten in shock schieten. Allemaal vraagtekens. Wie kan dit stuk hier even posten?

Vergeet ook niet wat hij daarna erbij zegt, dat ook Gommers ziet dat een opzet is naar een permanent totaalverbod!
Dit land gaat niet naar de klote, maar is al naar de klote. Ik stem al bijna een decennia op Rutte, tot grote spijt. Maar in maart wordt het tijd voor Rutte en zijn rommel om lekker thuis te gaan zitten en BEK TE HOUDEN! Alle leden bedankt voor jullie inzet om een tijdelijk verbod af te wenden.

En die Lapswans van een Beau vertelde doodleuk dat er 1300 op de eerste hulp belanden... Feiten lekker op orde als presentator zijnde

We zijn gigantisch hard genaaid vandaag. Met name Rutte neem ik dit zeer kwalijk, met zijn trap na (vuurwerk is rommel).

Ik was nog van plan om me redelijk gedeist te houden komende jaarwisseling ondanks het verbod. Maar nu ik dit zie, draait me maag compleet om. De pleuris mag uitbreken in dit land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan