UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dit zal koren op de molen zijn om vuurwerkliefhebbers nog meer als tokkies af te schilderen. Jammer dit. Hoe dan ook goed dat er iemand de kans krijgt een tegengeluid te laten horen.

Bekijk bijlage 57233

Dit is niet onze redding...

Media weet donders goed wie ze uitnodigen.
Waarschijnlijk heeft deze dhr. Geen mediatraining gehad en zal zich makkelijk iets laten ontfutselen of laten hem iets zeggen. Je loopt in de val zeg maar naar waar de media het graag heen wil hebben.
Zelf vinden ze het fantastisch dat ze op TV mogen, maar is gevaarlijk.

Prima stuk van Rubro inderdaad ! Als je het zo hoort, denk je gewoon dat dit allemaal een grap is.

Tsja. Het leek er toch wel heel erg op toen ik net op RTL het nieuws zat te kijken het verbod al definitief is.

Die media blijft aandikken man, ik weet niet hoe dat nog legaal kan zijn. Ze liegen en bedriegen! Ik word zo onderhand gek in me kop van het zwakke gelul van de media. Hoe het nieuwsbericht begint en eindigt, VERBOD en VERBOD VOOR ALTIJD.
Zieke manipulatie ten top. Zieke geesten.

Zouden de heren en dames politici nou niet kijken naar de rap dalende corona besmettingen en de daarmee minder wordende druk in de ziekenhuizen? Zag net nog die Ernst Kuipers die best positief is over de huidige ontwikkeling..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan