Special#4 Howling Comet to Cactus

Mooi topic zo weer ja, kruitstress is lekker aanwezig hier.
Ondertussen zelf net zo benieuwd, want deze staat op de lijst. :p

Ik heb hem ook nog maar even besteld bij vuurwerk Holten, mag nu wel keer klaar zijn met de pareltjes die zo nu en dan, voor mijn gevoel, opduiken. :)

Wat een box en wat een tubes! Nu nog nieuwsgieriger naar de uitwerking van deze. Blij dat ik heb nog heb meegepakt.

1.3G, vreemd inderdaad? Misschien bestemd voor andere landen? Daar is het zwaardere consumentenspul toch ook 1.3 terwijl het hier 1.4 is?
Niet zo spannend doen mannen, die 1.3G dozen op de pallet erachter is een heel ander artikel en is prof vuurwerk bestemd voor de professionele markt. :wink:

Geweldig topic nu al, mooi om die kruistress te zien.

Hier ook flink aanwezig en baal ontzettend dat ik er niet 2 besteld heb. Eens kijken waar ze nog te krijgen zijn..

Achteraf baal ik er ook van dat ik er niet meerdere heb besteld!
Heb je toevallig ook foto's van de andere premium boxen Mike?

En ik ben wel eens benieuwd, zou je ook een cruise rocket box kunnen maken voor ons?

Laatst bewerkt:
Ik heb drie van deze mooie doosjes en ik ben meer dan benieuwd! Ik ga er sowieso twee tegelijk schieten dus met het effect komt het wel goed denk ik.

Jaja, we hebben weer zo'n heerlijk stress topic. Geweldig. Ik ben zeer benieuwd naar deze boxen, niet besteld maar wellicht kan een demo de komende tijd daar verandering in brengen..

Is deze nog ergens op een demo te bewonderen de komende tijd? Collectie is al veel te groot maar wil hem er wel bij hebben maar dan alleen omdat het moet omdat die zo goed is als je snapt wat ik bedoel haha.

Kan me niet voorstellen dat deze nog ergens geschoten wordt. Ik denk dat het al een hele klus wordt om deze nog ergens aan te schaffen. Of ik moet me erg vergissen.

Kan me niet voorstellen dat deze nog ergens geschoten wordt. Ik denk dat het al een hele klus wordt om deze nog ergens aan te schaffen. Of ik moet me erg vergissen.

Zijn genoeg zaken welke deze nog steeds verkopen... Echter is het zo dat de #4 bijna overal €20,- duurder is dan de andere nummers in de lijn. De gebeurtenissen erachter weet ik maar om de collectie nogmaals uit te breiden met een artikel waarvan ik niet weet of het een topper of een flopper is dan ben ik er gewoon terughoudend in.

Gr

Gisteren deze topper in een bunker zien staan. Zijn echt hoog, zeker in vergelijking met het 12x19sh assortiment rechts ernaast.

20191214_145205.jpg

20191214_145158.jpg

Screenshot_20191215-105552_Gallery.jpg

Heb steeds meer spijt dat ik deze niet besteld heb voor 55€, verwacht veel van deze box.

Back
Bovenaan