Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thnx koning , gewoon nog afwachten. Er zou volgens de media ook een avondklok komen en die komt er ook niet
"De VVD keerde zich eerst tegen zo’n verbod, omdat daarmee het laatste pleziertje voor mensen zou worden afgepakt. Nu zal de partij er toch mee instemmen. “Vanwege de belasting van de zorg en de politie”, aldus VVD-Kamerlid Erik Ziengs."
Ziengs zegt zelf in de pers dat hij akkoord is.
Die quote is van vorige week en wordt nu volledig uit zijn verband gerukt!!
Ik heb een enorm respect voor jouw optimisme... maar ik geloof de VVD in deze niet.
Als er geen verbod komt, eet ik mijn schoenen op.
Berichten als deze snap ik niet zo goed.Zo is het dus Leo. Gelet op een handje vol buren bij mij in de straat die daar niet blij mee gaan zijn. Zou wel willen stoken maar ja he.
Ik weet niet of zij hier zin in hebben. Viel mij bijvoorbeeld vandaag op dat een van de importeurs zijn berichten op de Facebook pagina tegen het verbod heeft verwijderd.
"De VVD keerde zich eerst tegen zo’n verbod, omdat daarmee het laatste pleziertje voor mensen zou worden afgepakt. Nu zal de partij er toch mee instemmen. “Vanwege de belasting van de zorg en de politie”, aldus VVD-Kamerlid Erik Ziengs."
Ziengs zegt zelf in de pers dat hij akkoord is.