Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is al jaren aan de gang, ook met andere onderwerpen. Momenteel is een groot deel van de bevolking in een coronamassapsychose en -hypnose. Als je mensen maar aanspreekt op angst, en veiligheid en gezondheid propageert, zijn ze er gevoelig voor, geloven ze er in, denken ze zelf niet meer na en zijn ze tot van alles in staat.Die media blijft aandikken man, ik weet niet hoe dat nog legaal kan zijn. Ze liegen en bedriegen! Ik word zo onderhand gek in me kop van het zwakke gelul van de media. Hoe het nieuwsbericht begint en eindigt, VERBOD en VERBOD VOOR ALTIJD.
Zieke manipulatie ten top. Zieke geesten.
GEEF DE HOOP NIET OP! LAAT VAN JE HOREN!
Net alle 150 kamerleden een mail gestuurd. Je wordt gehoord/gelezen, echt waar. Het kost een uur of anderhalf uur, maar dat heb ik er best voor over om de kans te vergroten dat we nog een jaartje extra en hopelijk langer vuurwerk af mogen steken.
HAHAHAAHA een corona massa psychose.... hahahahahahahah zombiefilm. Koekwauzen haha
Wordt wel gezegd 'het is er nog niet door' maar alle besluiten worden gelekt de laatste maanden dus ga er maar van uit dat het klaar is. (hoop voor deze keer dat ik het echt mis heb)
Had al geen vertrouwen meer in de politiek,maar dit maakt het wel af. Valse beloften maken zijn ze goed in.
Klopt. Je ziet het het lekken van nieuwe corona maatregelen en zelfs met Prinsjesdag. De discussie wordt dan al gevoerd zodat dit op de dag zelf niet meer hoeft te gebeuren. Zou de hel de komende dagen losbarsten dan kunnen ze vrijdag nog een andere beslissing nemen onder het mom van 'het bericht in het nieuws was niet correct'Heeft niks met lekken te maken, is allemaal voorbedacht. Je moet het zien als het masseren van de hersenen, het volk voorbereiden op wat er komen gaat. Gebeurt met al die maatregelen rondom Corona. De normale burger slaat dit op in zijn onderbewustzijn, zo went die eraan. Wanneer de definitieve klap dan gegeven wordt, komt het niet rauw binnen. Psychologische spelletjes.