UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
het daalt een beetje en meteen mag een hoop weer open, pretparken/dierentuinen etc....
Ze zorgen niet eens dat die daling ook stevig doorzet in de ziekenhuizen, ik snap ze niet maar goed.

Nog geen week geleden werd gezegd: ‘als het de druk op de zorg kan verlichten moet dat onderzocht worden en aangetoond zijn’. Daar komt vast wel een rapport van. Is die openbaar? Kan de branche aan dit rapport komen? Want met de huidige ontwikkelingen moet dat rapport wel van leugens aan elkaar hangen als dit rapport een verbod wil kunnen goedpraten.

Die media blijft aandikken man, ik weet niet hoe dat nog legaal kan zijn. Ze liegen en bedriegen! Ik word zo onderhand gek in me kop van het zwakke gelul van de media. Hoe het nieuwsbericht begint en eindigt, VERBOD en VERBOD VOOR ALTIJD.
Zieke manipulatie ten top. Zieke geesten.
Is al jaren aan de gang, ook met andere onderwerpen. Momenteel is een groot deel van de bevolking in een coronamassapsychose en -hypnose. Als je mensen maar aanspreekt op angst, en veiligheid en gezondheid propageert, zijn ze er gevoelig voor, geloven ze er in, denken ze zelf niet meer na en zijn ze tot van alles in staat.

GEEF DE HOOP NIET OP! LAAT VAN JE HOREN!

Net alle 150 kamerleden een mail gestuurd. Je wordt gehoord/gelezen, echt waar. Het kost een uur of anderhalf uur, maar dat heb ik er best voor over om de kans te vergroten dat we nog een jaartje extra en hopelijk langer vuurwerk af mogen steken.

Wat een debacle. Houdt m'n hart vast voor Beau vanavond...
Jammer dat ze niet iemand uitnodigen zoals Ruud van Rubro. Top verwoord in dat artikel.

GEEF DE HOOP NIET OP! LAAT VAN JE HOREN!

Net alle 150 kamerleden een mail gestuurd. Je wordt gehoord/gelezen, echt waar. Het kost een uur of anderhalf uur, maar dat heb ik er best voor over om de kans te vergroten dat we nog een jaartje extra en hopelijk langer vuurwerk af mogen steken.

1e reactie is binnen:

Geachte heer ....,

Dank voor uw email. Binnen de VVD-fractie is mijn collega Erik Ziengs woordvoerder over het onderwerp vuurwerk, daarom stuur ik uw bericht hierbij naar hem door.

Met vriendelijke groet,

Mark Harbers

Het beoogde doel van het verbod is minder vuurwerk slachtoffers tijdens oud en nieuw.
Nu heb ik daar mijn twijfels over, net als de meeste hier op het forum.
Het aantal vuurwerk slachtoffers zal bij een verbod zeker afnemen, maar of het een afname betekent aan (SEH)ziekenhuis bezoeken (de ernstige gevallen) vraag ik mij af. Op de huisartsenpost zal het bezoek afnemen (de lichtere gevallen, vaak brandwonden) en dit zal natuurlijk breed uit gemeten worden in de media.
Maar gaat er bij een verbod gezocht worden naar alternatieven? (Meer) illegaal vuurwerk (vast, want het meeste is dan dit jaar illegaal :confused:), illegale feesten, alcohol, botvieren frustratie. Een aantal zaken die wel weer kunnen zorgen voor extra ziekenhuis bezoeken die niet gerelateerd zijn aan vuurwerk. Dan wordt het een schijn oplossing waarbij zaken gewoon verschuiven maar wel geroepen kan worden dat een verbod het vuurwerk slachtoffers doet dalen.:mad:

Ook alle kamerleden per mail aangeschreven.. De inhoud van de mail zal wel voor 90% gelijk zijn aan de mails die door andere forummers gestuurd zijn, maar hoe meer soortgelijke mails er binnenkomen, hoe groter de kans dat er ook daadwerkelijk naar gekeken/ iets mee gedaan wordt.

Wordt wel gezegd 'het is er nog niet door' maar alle besluiten worden gelekt de laatste maanden dus ga er maar van uit dat het klaar is. (hoop voor deze keer dat ik het echt mis heb)
Had al geen vertrouwen meer in de politiek,maar dit maakt het wel af. Valse beloften maken zijn ze goed in.

Wordt wel gezegd 'het is er nog niet door' maar alle besluiten worden gelekt de laatste maanden dus ga er maar van uit dat het klaar is. (hoop voor deze keer dat ik het echt mis heb)
Had al geen vertrouwen meer in de politiek,maar dit maakt het wel af. Valse beloften maken zijn ze goed in.

Heeft niks met lekken te maken, is allemaal voorbedacht. Je moet het zien als het masseren van de hersenen, het volk voorbereiden op wat er komen gaat. Gebeurt met al die maatregelen rondom Corona. De normale burger slaat dit op in zijn onderbewustzijn, zo went die eraan. Wanneer de definitieve klap dan gegeven wordt, komt het niet rauw binnen. Psychologische spelletjes.

Heeft niks met lekken te maken, is allemaal voorbedacht. Je moet het zien als het masseren van de hersenen, het volk voorbereiden op wat er komen gaat. Gebeurt met al die maatregelen rondom Corona. De normale burger slaat dit op in zijn onderbewustzijn, zo went die eraan. Wanneer de definitieve klap dan gegeven wordt, komt het niet rauw binnen. Psychologische spelletjes.
Klopt. Je ziet het het lekken van nieuwe corona maatregelen en zelfs met Prinsjesdag. De discussie wordt dan al gevoerd zodat dit op de dag zelf niet meer hoeft te gebeuren. Zou de hel de komende dagen losbarsten dan kunnen ze vrijdag nog een andere beslissing nemen onder het mom van 'het bericht in het nieuws was niet correct'

Maar goed, Sinterklaas is niet wat het was, kerst is niet meer wat het was, en oud en nieuw moet er ook nog bij. En in de tussentijd promoot je wel de vrolijke kinderfeesten met gruwel en bloed.

Soms schaam ik me echt voor Nederland

Toch zijn er eerder ook reisverboden 'gelekt' voor de grote steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Er wordt wel eens meer iets ernstigers gelekt dan uiteindelijk gepresenteerd wordt. Wellicht om er voor te zorgen dat je denkt 'ow, dat valt best mee eigenlijk.'

Laten we hopen dat dat hier ook het geval is...

De berichtgeving in de media, bah. Die coronatest straat die was opgeblazen, word er gewoon bij in gezet. Ookal kan dit nooit maar dan ook nooit veroorzaakt zijn door legaal consumentenvuurwerk.

BAH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan