UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel herkenbaar, wanneer het niet meer legaal is, heb ik geen zin om elke keer de crimineel (gevoelsmatig) uit te gaan hangen met een beetje vuurwerk. Kan er dan niet of nauwelijks meer van genieten.

Maargoed, ik hoop natuurlijk dat het goed komt. Wordt een drama weekend en meer als het verbod erdoor komt.

Precies! Dat het niet te handhaven is lijkt mij duidelijk. Echter zit ik er meer mee in mijn maag over de eventuele naaistreken van buurtbewoners, het constant over je schouder kijken, etcetera.

Maar inderdaad, we houden hoop dat de politiek die ene hersencel die ze met zijn allen delen, wel verstandig zal gebruiken.

Het is niet te handhaven medefreaks!
Niemand van het kabinet wil verantwoordelijk zijn als dit een tegengestelde werking gaat hebben!
We gaan ervoor, blijven sterk! het kan nog alle kanten op!
Big day pyro freaks for life!

Precies! Dat het niet te handhaven is lijkt mij duidelijk. Echter zit ik er meer mee in mijn maag over de eventuele naaistreken van buurtbewoners, het constant over je schouder kijken, etcetera.

Maar inderdaad, we houden hoop dat de politiek die ene hersencel die ze met zijn allen delen, wel verstandig zal gebruiken.

Helemaal mee eens, de verrader slaapt nooit. Komen ze met een beetje pech ook nog ff bij je binnen kijken of er nog meer ligt

Vroeger was ik trots op NL, niet om de vuurwerkcommotie maar trots op NL is al jaren weg. Puur door het azijngezeik algemeen en de naaimaatschappij

Het vuurwerk voor langere tijd in de haven laten liggen is "levensgevaarlijk", zegt explosievenexpert Ad van Riel. "Vuurwerk is altijd ontzettend instabiel: heel gevoelig voor wrijving en schokken. Als het er lange tijd ligt, dan gaat een keer mis. En áls het mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Kijk maar naar Beiroet, Enschede en Culemborg.

Hier zakt je de broek toch vanaf. Kan iemand hier iets mee doen. Die kerel ontslag geven oid? Als je a veiligheid in Nederland van deze mensen afhangt durf ik de deur niet meer uit. Wat een onkunde en leugen. Heeft iemand connecties om dit aan de kaart te stellen?

En het rapport heeft het over waarschijnlijk legaal vuurwerk, dus ze weten het ook niet zeker

Bekijk bijlage 57341

Die 81% waar GL over spreekt is uit deze kaart nog meer overdreven. Door de 7 procent die ze pakken uit "Herkomst vuurwerk onbekend". Plus dat de "(waarschijnlijk) Legaal vuurwerk" voor een deel enkel is gemeld als legaal bij de verzekeraars...

Is er ook een soortgelijk overzicht van mensen met bijvoorbeeld zware depressies door al het vrijheid- en/of milieu-gezanik? :p

Hier zakt je de broek toch vanaf. Kan iemand hier iets mee doen. Die kerel ontslag geven oid? Als je a veiligheid in Nederland van deze mensen afhangt durf ik de deur niet meer uit. Wat een onkunde en leugen. Heeft iemand connecties om dit aan de kaart te stellen?

Had je hem zien staan met zijn koffertje met fonteintjes? Was allemaal nostalgisch vuurwerk en dat komt overeen met zijn nostalgische uitspraken :bonk:

nou heel benieuwd vandaag, gespannen en ongeduldig maar afwachten. Reken er trouwens op, dat ze vandaag niet perse met een statement hoeven te komen. Dat kan ook a.s. Dinsdag pas bekend worden

Ik las net alweer ergens dat het besluit mogelijk 2 weken uitgesteld word ivm alle haken en ogen die eraan zitten. Weet niet hoe betrouwbaar dat is met al het fakenieuws deze dagen.
Geeft toch wel ergens hoop, al zegt mijn gevoel dat we vanavond allemaal chagrijnig zijn omdat het er toch doorheen komt....

Ik las net alweer ergens dat het besluit mogelijk 2 weken uitgesteld word ivm alle haken en ogen die eraan zitten. Weet niet hoe betrouwbaar dat is met al het fakenieuws deze dagen.
Geeft toch wel ergens hoop, al zegt mijn gevoel dat we vanavond allemaal chagrijnig zijn omdat het er toch doorheen komt....

Heb je toevallig een bron?

2 weken later is geen optie, de resterende tijd hebben de verkopers en importeurs hard nodig....en het is niet goed voor mijn hart.

...Ergens...

Besluit 2 weken uitstellen is indirect al een besluit toch?
Krijg je de winkels dan nog op tijd bevoorraad?

Net nog weer een briefje voor iemand opgesteld, we geven nooit op! Gisteren zelf o.a. SBS6, AVRO-TROS, BNNVARA, KRO-NCRV, Trouw, Telegraaf EenVandaag en Nieuwsuur een brief geschreven met de vraag of er een mooi item gemaakt kan worden over vuurwerk. Feel-good nieuws in deze lastige tijden!

Goede tip hierboven, schrijf ook de lokale media aan! Die zijn toegankelijker, en lijken minder impact te hebben. Maar ook als we onderaan de nieuws hiërarchie beginnen komen we vanzelf bovenaan uit!

zorgen voor voorraad is geen probleem, als je ziet hoe mooi de logistiek opgezet kan worden zijn alle winkels binnen paar dagen volgestampt. Maak me eerder druk over de derving van de omzet, veel mensen houden nu de hand op de knip in verband met. Nu zou je ook kunnen verwachten dat veel normale consumenten juist echt op het laatst willen aanschaffen door de onzekerheid die gecreeerd word door de overheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan