Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze zijn eigenlijk continu aan het knallen hier in de buurt als het droog is dan, vooral nitraten en of een toe een dikke klap.

veel meer dan anderen jaren

Het gaat hier ook lekker los! De laatste dagen word het alleen maar meer en meer. Nog niet veel kunnen zien, maar zeker wel gehoord!

hier in breda in de hoge vucht echt al wel heel veel helaas.
maar dat is zegmaar al 2 en een halve maand aan de gang...

Eigenlijk pas sinds kort dat ik weer eens wat vaker knallen of Cat 1 hoor af en toe. Het is toch altijd weer een teken dat we echt dichtbij O&N komen, heerlijk!

Afgelopen week tijdens het werken naast een park waren een aantal jonge pyro's veelvuldig CAT-1 aan het stoken. Knetterlinten, cracklingballs, fonteintjes. Heerlijk om zo tijdens het werk de kruitdampen te zien én te ruiken!

Hier vollop, shells, cakes etc. Vind t wel relaxed als me raam open is maar ik snap de mensen die er niet op zitten te wachten.

Zelf net lekker een zak vol Cat 1 gestookt!( Met aansteeklont ) was heerlijk!

Naast de knetterlintjes die je hier buiten hoort, zijn er soms ook behoorlijke knallen te horen...
Gisteravond ging hier om de hoek een cake de lucht in van zo'n 16 shots..

Heerlijk!

hier laatste twee dagen grote asso klappen eerst was het leuke potten etc,maaaaar de laatste dagen grote graf klappen.

Vreemd genoeg nog amper cat 1 hier gehoord. Daarentegen wel al wekenlang veel (zware) knallen en regelmatig cakes te zien/horen.

Hier staat al twee avonden lang kids cat 1 te stoken even verderop. Echt heerlijk die sfeer! Zelf aankomende week ook maar eens mee beginnen.

Hier staat al twee avonden lang kids cat 1 te stoken even verderop. Echt heerlijk die sfeer! Zelf aankomende week ook maar eens mee beginnen.
toen ik vanmiddag thuis kwam uit de kerk waren ze in de straat ook bezig met cat 1 naar zodra de zo'n onder gaat Dan..............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan