ddfirework
VWC lid
+31 (0)6 24 34 83 91
Telefoonnummer van het CDA. Ook die kunnen we massaal gaan Whastappen!
Heb je die van de VVD ook toevallig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+31 (0)6 24 34 83 91
Telefoonnummer van het CDA. Ook die kunnen we massaal gaan Whastappen!
Heb je die van de VVD ook toevallig?
"Wel zaten er veel dubbele reacties tussen. Een enkeling was juist blij met het verbod. ‘Hoera! Geen vuurwerk, doe wat goeds met je geld”, reageerde Trudi."
Haha, het had ook niemand anders dan Trudi of Bep kunnen zijn
Er zaten echt nog geen 5 personen tussen welke voor een verbod waren, dat dit weer in de media moet worden uitgemeten is jammer.
Vond ik ook ja, maar als dit het beste argument is wat ze er tussenuit hebben kunnen vissen stemt dat mij dan wel weer positief![]()
We hebben wel wat los gemaakt mensen, niets doen is ook geen optie.... sterker nog als we niet laten horen dan rammen ze het er gewoon door. Top gedaan, stelletje spammers.En nog een berichtje van de NOS getiteld " Ministers gaan online niet in op vuurwerk, wel op Pieten in coronatijd " (met dank aan Simmien)
https://nos.nl/artikel/2356146-mini...-op-vuurwerk-wel-op-pieten-in-coronatijd.html
En terecht! Er hangt ook wel heeeeel veel vanaf!Nog even en dit topic is meer bekeken en besproken dan de transbomber![]()
Ideeën genereren + uitvoeren en campagne opstarten om het aantal slachtoffers te minimaliseren zou ook goed i.s.m. de overheid kunnen. Zoals b.v. good old spotjes op tv, maar ook via sociale media. Desnoods verplicht stellen vuurwerkbril tijdens jaarwisseling. Als mondkapjes verplicht gesteld kunnen worden kan dat ook met vuurwerkbril, etc. Allemaal stukken goedkoper dan kosten van de compensatie importeurs/verkopers vanwege vuurwerkverbod.Ik heb ook alle vergelijkbare reacties van de vvd terug ontvangen. Alhoewel ziengs voornamelijk in de bres springt voor de ondernemers klinkt er in mijn ogen ook een afkeer tegen het verbod ivm het risico met illegaal vuurwerk.
Ik vermoed ergens dat het kabinet gaat komen met een scenario plan waarbij afhankelijk van besmettingen en de situatie wel of geen mogelijkheid verleend wordt voor de verkoop en het afsteken van vuurwerk. Dan steunen ze de zorg en leggen ze de bal bij de bevolking zonder deze direct iets te verbieden. Vergelijkbaar met hun eerdere faseplan. De dalende besmettingen zijn dus onze beste hoop!
Mocht er dus een mogelijkheid ontstaan om wel vuurwerk af te steken dan kunnen we wellicht gezamenlijk met alle liefhebbers en importeurs een campagne starten die oproept mensen zich te houden aan de corona regels en normaal te doen met oud en nieuw. Samen kunnen we veel bereiken.
Blijf doorgaan mensen! Pyros unite!
We mogen niet opgeven! Vanavond het filmpje van marchel massaal delen. We moeten het levende houden de aankomende dagen.
Welk filmpje? Of heb ik wat gemist?We mogen niet opgeven! Vanavond het filmpje van marchel massaal delen. We moeten het levende houden de aankomende dagen.