[WINACTIE] Een VOL karton Monsterride afhalen over 14 dagen? - WINNAAR BEKEND

Als ik deze deze toffe actie zou winnen ga ik de zelfde dag nog naar de voedselbank en deel ze alle 16 uit aan de minderbedeelde van de voedselbank want zelf heb ik wel genoeg!!!

Top-actie weer van Mania! Het countdown-gedeelte is sowieso mijn favoriete gedeelte van het forum, dus dat gaat wel lukken.

De te winnen prijzen zijn weer te mooi om waar te zijn, van dikke boxen tot volle kartons. Geweldig dat diverse importeurs/winkeliers graag meedoen aan alle win acties :thumbsup:

Super leuke actie! Ik zal ook meedoen, kan deze leuke potjes heel goed gebruiken en ze over meerdere jaren verdelen. Zonde om alles in één keer af te steken.

Nog 14 dagen te gaan :) en 16x de enige echte monsterride..damn die mooi doos mag zeker onder de kerstboom..duimen dan maar :thumbsup:

Ook weer een super mooie actie van jullie, ga zo door! Succes allemaal en bedankt voor weer iets moois

Heel gave actie, heb er op dit moment 2 gepland staan maar dat kan nog wel eens een mooie afsluiter van het 18:00 blok worden. Echt netjes dat jullie dit soort dingen weten te regelen.

Back
Bovenaan