Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klote zooi hier in zuid Limburg 23 tot 0015 ook mooi weer.
Maar ben om 0030 maar gestopt met afsteken zag gewoon niks meer na 10 meter.
Heb nu nog 5 grote blokken over voor bijna 700 euro pfff. Effen kijk morgen en over morgen afsteken of bewaren tot oud en nieuw 2020/2021 :cry:

Hier in Swalmen, midden Limburg perfect stookweer gehad! Beste wensen iedereen

Beste wensen iedereen! Vanaf 21.00 was het in Groningen stad niet meer te doen... Om 0.00 pakweg 10 meter zicht. Alleen wat fonteinen gestookt. Om 18.00 uur zo'n beetje de helft geschoten. Was toen nog prima te doen. Morgenavond sowieso nog een aantal cakes schieten...

Hier in Zeeuws Vlaanderen (zeeland) goed stookweer gehad. Windkracht 2-3 waardoor vuurwerkdamp goed verdween, geen mist. Helaas is dit niet het geval geweest voor de rest van het land... alsnog beste wensen allen!

Hier prima weer gehad, vanaf 11 uur werd het iets mistiger maar nog steeds genoeg zicht om het vuurwerk van de hele straat te zien pas om kwart over twaalf begon het echt mistig te worden maar kon nog steeds ons eigen vuurwerk zien.

Beste wensen allemaal!

Beste wensen iedereen! Deventer viel uiteindelijk mee. Trok rond 2100 toch wat open en heb alles goed kunnen zien

Echt bizar in Houten, redelijk weer tot 16:00. Toen trok het ineens helemaal dicht. Ik uiteraard helemaal balen. En om 8 uur trok alles weg. Wat was ik blij zeg! Om 12:20 trok het dicht, maar toen had ik de boxen al de lucht in gelukkig.

Ik heb in Bunnik geschoten en dat was prima te doen :handsup:
Een hele lichte mist gaf wel een apart sfeertje. Vooral voor de rustige momenten met crossettes was dit sfeer verhogend. Moet alleen mijn product kennis verhogen. Want voor sommige waaiers was het veldje toch nog krap.
Maar zo leren wij elk jaar weer bij:wink:
Wens iedereen een voorspoedig nieuw jaar toe.

Om 17:00 werd het in Apeldoorn lichtelijk mistig, toen besloten om geen risico te nemen en de mooiste boxen maar vast te gaan schieten, achteraf gezien was het niet nodig geweest rond 21:00 trok het langzaamaan weer open.
Wel mooi optimaal kunnen genieten van alle boxen, als er wat minder in de omgeving wordt afgestoken klinkt het allemaal net wat beter!

Harderwijk, vanaf 17.00 tot 22.00 af en aan mist, waarna het steeds verder opklaarde. Spijtig dat niet iedereen goed weer heeft gehad.

Hier in het westen hele avond dichte mist, pijlen verdwenen in de mist.
Rond 23.00 klaar het langzaam op, en om 00:00 een beetje nevel, maar daar door waren alle flitsen goed te zien :cool:

Echt bizar in Houten, redelijk weer tot 16:00. Toen trok het ineens helemaal dicht. Ik uiteraard helemaal balen. En om 8 uur trok alles weg. Wat was ik blij zeg! Om 12:20 trok het dicht, maar toen had ik de boxen al de lucht in gelukkig.
Ik heb in Bunnik geschoten en dat was prima te doen :handsup:
Een hele lichte mist gaf wel een apart sfeertje. Vooral voor de rustige momenten met crossettes was dit sfeer verhogend. Moet alleen mijn product kennis verhogen. Want voor sommige waaiers was het veldje toch nog krap.
Maar zo leren wij elk jaar weer bij:wink:
Wens iedereen een voorspoedig nieuw jaar toe.

Zo kun je zien dat een paar kilometer al een hoop scheelt. Was zelf ook in Houten, was erg vreemd ja. Gelukkig een hoop los spul in de avond kunnen stoken maar de compounds en de finaleshow niet aan toe gekomen. Na de jaarwisseling zat het binnen no time potdicht. Oud en Nieuw met gemengde gevoelens zo.. Ook nog niet eerder meegemaakt in mn actieve stookjaren.

In Zwolle tot +-0:45 de hele avond flink mistig... Om 0:00 toch maar wat klein spul afgestoken, ik was er snel klaar mee en ben ook niet weer verder gegaan... voordeel: komende jaarwisseling extra veel vuurwerk��

In Enschede de hele dag mist gehad. Tot een uur of 9 was het enigzins "te doen"
met afsteken maar niet geweldig. Daarna bleef de rook hangen en kon ik gewoon niet meer uit het raam kijken.. pas om half 3 trok het ineens open.. onvoorstelbaar. Verder beste wensen allemaal !

De beste wensen allemaal!

Vanmiddag was het hier in (zuid-)oost Drenthe nog mooi helder. Rond 17:00 uur ging ik even naar mijn oma een paar straten verderop om oliebollen te brengen. Zij woont op de tweede verdieping, waardoor je mooi over het dorp kunt uit kunt kijken. Toen zag ik al dat het ietsje mistiger begon te worden en dat de rook niet weg kon. Dat ging een paar meter omhoog en bleef dan hangen. Om 18:00 uur was het nog mooi helder, maar je merkte dat het dicht dreigde te trekken. Toen gelijk mijn grote cakes, boxen en mijn finale project gedaan in perfect stookweer. Tussen mijn huis en dat van de overburen stond nog net genoeg wind om de rook een beetje weg te blazen. Vlak nadat ik klaar was met de grote dingen begon het dicht te trekken. Zicht toen snel maar 50 meter. Even later zelfs minder. Om 0:00 uur nog een paar fonteinen afgestoken en mijn 18:00 uur project, want dat was vooral herrie. :)
In de buurt werd nog wel het één en ander afgestoken, maar een hoop effecten (goud) vielen weg in de mist.
Al met al wel een goede jaarwisseling gehad, mede dankzij mijn goede timing. :)
Ook de hele avond nog wel lekker kunnen stoken met klein spul. :yes:

Eddy

1 grote mistramp nieuwmarkt Amsterdam.

Snel weg gaan uit de stad, toch nog wat kunnen stoken. Maar na 30 meter hield de wereld op.

Morgem nog even wat wegwerken.

Pjiiieeuuuwwwww.

De beste wensen! In Dordrecht was het zicht perfect vanaf 18:00. Daarvoor in delen van de stad dikke mist. Alles kunnen afsteken en kunnen genieten van vuurwerk om me heen. Het was heiig maar heel goed te doen. De kater van ‘weer een jaar wachten’ zal morgen wel komen, nu nagenieten en rust pakken. Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan