Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar later in de nacht alles wegeschoten met redelijk zicht...Maar verre van ideaal helaas.

Laatst bewerkt:
Hele avond nauwelijks mist gehad tot 23.30 :cry:
Om 00.00 nauwelijks 25mtr zicht meer, dus maar gestopt met stoken.

Hier in berkel en rodenrijs (naast rotjeknor) alleen begin avond lichte mist gehad maar was prima te doen. Daarna klaarde het op en was het perfect stookweer!! Alles weer de lucht in geknald!
Happy newyear :)

Hier in adam rond 8en ineens pot en potdicht, toen snel maar wat gestookt. Rond een uur of elf werden de gebeden verhoord en trok het in zoverre open dat eigen boxen goed zichtbaar waren en boven de huizen was er een vrij stevige wind waardoor de rook goed wegtrok. Al met al super avond gehad mede dankzij toppers van bakken. Allen de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Klote zooi hier in zuid Limburg 23 tot 0015 ook mooi weer.
Maar ben om 0030 maar gestopt met afsteken zag gewoon niks meer na 10 meter.
Heb nu nog 5 grote blokken over voor bijna 700 euro pfff. Effen kijk morgen en over morgen afsteken of bewaren tot oud en nieuw 2020/2021 :cry:

Al met al uiteindelijk gelukkig niks te klagen. Hele dag super chagerijnig vanwege de vooruitzichten. Maar ben tevreden dat alles mooi de lucht is in gegaan en nog redelijk tot goed zichtbaar ook!

Woon in hardenberg, maar werk in zuidwolde, Drenthe. Had vanavond late dienst. Tot 23.30. Voor de zekerheid vanmiddag luchtbed meegenomen naar het werk. Om 19.00 uur trok het volledig dicht in zuidwolde. De moed zonk mij in de schoenen....Ik kom vannacht niet meer thuis. Gelukkig begon de mist rond 22.00 uur lichtjes op te lossen. Door een fijne collega, kon ik om 23.00 uur richting huis. Was om 23.30 thuis, mistig maar wel te doen. Thuis besloten om, om 23.45 mijn vuurwerk de lucht in te jassen. Maar goed ook: om 0.15 was het compleet dicht in de straat!!! Nu om 01.59 is het bijna helder en begint het vuurwerk weer op gang te komen!

Hier ook een hoop schommelingen. Overdag kraakhelder, rond 18.00 trok het weer helemaal dicht. Uurtje later ging het wel weer en lekker kunnen stoken tot 23.30. Helaas was het om 00.30 wel weer gedaan met het zicht en lijkt er nu ook weinig verbetering in te zitten. Alle compounds en het finaleproject helaas niet aan toe gekomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan