Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom wordt er eigenlijk veelal onnodig gecompenseerd (zie bijv. vuurwerkverbod 40 miljoen) in plaats van dat geld te investeren in de opschaling van de IC capaciteit?
Waarom moet de horeca compleet dicht i.p.v. harde regels voor het tegengaan van de verspreiding en in plaats van die 600 miljoen compensatie dan een investering in de opschaling van de IC capciteit?
Dan hadden ze toch een aantal honderd extra IC bedden kunnen krijgen en zo de virus zijn gang laten gaan, want ik begreep dat het allemaal ging om de zorg te ontlasten. Waarom dan ipv ontlasten dan niet excessief opschalen?
Waar zijn extra ziekenhuisbedden, personeel en reliable tests?
Kan iemand mij dit uitleggen want ik begrijp het serieus niet?
Waarom wordt er eigenlijk veelal onnodig gecompenseerd (zie bijv. vuurwerkverbod 40 miljoen) in plaats van dat geld te investeren in de opschaling van de IC capaciteit?
Waarom moet de horeca compleet dicht i.p.v. harde regels voor het tegengaan van de verspreiding en in plaats van die 600 miljoen compensatie dan een investering in de opschaling van de IC capciteit?
Dan hadden ze toch een aantal honderd extra IC bedden kunnen krijgen en zo de virus zijn gang laten gaan, want ik begreep dat het allemaal ging om de zorg te ontlasten. Waarom dan ipv ontlasten dan niet excessief opschalen?
Waar zijn extra ziekenhuisbedden, personeel en reliable tests?
Kan iemand mij dit uitleggen want ik begrijp het serieus niet?
Al is vuurwerk niet essentieel.
De overheid lijkt in alle staten als het om vuurwerk gaat. Let maar op, straks blijkt het opeens hard nodig weer Leopards aan te schaffen en zetten ze die in op oudejaarsavond![]()
Jongens, belangrijke dingen eerst: ik zit morgen bij de kapper, wil wel een beetje knap op mijn mugshot staan ...![]()
Ik hoorde volgens mij wel luftheulers op de achtergrond of hoorde ik het verkeerd?Hij heeft geen woord gesproken over oud en nieuw.
Hij heeft geen woord gesproken over oud en nieuw.
Hij heeft geen woord gesproken over oud en nieuw.
Komt nog wel.Hij heeft geen woord gesproken over oud en nieuw.
De kikkers springen de pan uit als je het vuur direct vol aan zet.
Precies. Na kerst komt dat. Als lockdown komt die avond. Sowieso opmerkingen over de maatregelen.De kikkers springen de pan uit als je het vuur direct vol aan zet.
Denk niet landelijk eerlijk gezegd maar burgemeesters komen wellicht zelf nog wel met noodmaatregelen net zoals in Urk en RoosendaalPrecies. Na kerst komt dat. Als lockdown komt die avond. Sowieso opmerkingen over de maatregelen.