[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een domme vraag, maar bij het afhalen van mijn vuurwerkperdoos bestelling, kan ik dan ook nog wat in de losse verkoop kopen? Of is het puur en alleen afhalen tussen half 8 en 8?

Misschien een domme vraag, maar bij het afhalen van mijn vuurwerkperdoos bestelling, kan ik dan ook nog wat in de losse verkoop kopen? Of is het puur en alleen afhalen tussen half 8 en 8?
Er zijn 3 ingangen/afhaal punten
Vuurwerk per doos
Valk Vuurwerk
en je kan nog losse verkoop meepakken

@subarufreak Welk productiejaar van de secret salute leveren jullie uit vanuit vuurwerkperdoos karton bestellingen?

Welk productiejaar Tournament Box leveren jullie bij een vuurwerkperdoos bestelling?

Antwoord gekregen: 2018

Laatst bewerkt:
Er zijn 3 ingangen/afhaal punten
Vuurwerk per doos
Valk Vuurwerk
en je kan nog losse verkoop meepakken
Aardig rijtje bij VWPD vanochtend, maar liep qua tempo wel goed door. Minuutje of 15 moeten wachten gok ik.. viel alles mee. Bestelling compleet, ook prettig :)
Geen tijd gehad voor de winkel zelf helaas.. maar ook daar zag het er rond 07:00 al gezellig druk uit!

Ik was er om 5:45 en stond er al een flinke rij voor dat tijdstip. Toen om 6:00 de deur open ging was deze rij ook zo weg:) Zoals altijd alles weer goed geregeld en alles netjes geleverd!

Stond voor aan vond wel mee vallen kwa drukte en bij fietstip viel ook mee was snel weg top geregeld weer en tot volgend jaar

Ik vond het niet helemaal duidelijk waar je nu moest zijn voor je bestelling, hoorde in de rij dat mensen weer naar binnen werden gestuurd en vice versa. Ik ben op de gok maar buiten in de rij gaan staan en dat bleek te kloppen. Netjes geregeld qua karren, vond het wel wat chaotisch overgekomen met verschillende mensen die de orders nog bij elkaar moesten zoeken en zonder een systeem alles probeerde uit te geven. Er werd echter hard gewerkt dus alsnog ging het redelijk vlot.

Ik vond het niet helemaal duidelijk waar je nu moest zijn voor je bestelling, hoorde in de rij dat mensen weer naar binnen werden gestuurd en vice versa. Ik ben op de gok maar buiten in de rij gaan staan en dat bleek te kloppen. Netjes geregeld qua karren, vond het wel wat chaotisch overgekomen met verschillende mensen die de orders nog bij elkaar moesten zoeken en zonder een systeem alles probeerde uit te geven. Er werd echter hard gewerkt dus alsnog ging het redelijk vlot.

|Ik vond het juist erg vlot gaan hoe men een bestelling afronde,grote bestellingen vlogen de kar op. Was vorig jaar wel anders.

Was prima. Alleen karton delicious thunder niet in 2018 versie. Ook 2019 was uitverkocht en nog onderweg. Een karton special salute gekregen voor 140 euro. 15 normale cakes en 15 salvo cakes. Iemand bekend mee?

Was prima. Alleen karton delicious thunder niet in 2018 versie. Ook 2019 was uitverkocht en nog onderweg. Een karton special salute gekregen voor 140 euro. 15 normale cakes en 15 salvo cakes. Iemand bekend mee?

Ik kreeg ook karton Special Salute als vervanger voor karton DT. Maar ik heb louter normale cakes, en geen salvocakes, als ik het goed zie. Die salvocakes, is dat duidelijk aangegeven in tekst op de cakes?

Vanmorgen om 6 uur geweest was nog vrij rustig maar het zag er allemaal heel geordend uit logistiek is het dik voor elkaar hier. Had mijn bestelling heel snel binnen! Bedankt en tot volgend jaar!

Ben zaterdag geweest en moest in beide rijen staan, had zowel bij vwpd als valk besteld, maar ging allebei super vlot! Goed geregeld ook met die karren! Complimenten en tot volgend jaar!

Vanmorgen langs vwpd geweest en dat liep gesmeerd, kon aan de zijkant van het pand de bestelling ophalen. Genoeg steekkarretjes aangewezig om de dozen mee te nemen, helemaal top :handsup: Wie weet tot volgend jaar :applause:

Hier vanmorgen mijn flinke bestelling gehaald. Alles paste net aan in de auto, zelfs het personeel kwam foto’s maken. Ben top geholpen met inladen en daarna nog een kop koffie gekregen. Kan het zeker aanraden om hier te halen. Alles tip top in orde toen ik er was!

was er de 28e rond half 7. 5min gewacht toen ik aan de beurt was. petje af voor de medewerkers, die hadden flink de turbo er in.
en de bestelling klopte ook nog eens.:thumbup:
wanneer gaat de site weer open?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan